Oireita

Oisko kohdun kannattimien venymistä? Ne kannattimet menee tuolla niin jännästi alhaalta sivulle ja sit tuonne reisiä kohti, et ne repäisykivut vois hyvin olla niistä.

Miulla alkaa olla toodella väsyt olot. Yölläkin alkanu nukkuu koiranunta. H-hetki vaa lähestyy.. Et ei muuta oiretta kyl ny, kun rasitukses tulevat heikotukset ja supparit ja tää VÄSY.

Ei pitäis valittaa sen ekan ja tokan kolmanneksen ummetuksen jälkeen, mut maha toimii liianki hyvin ja usein nykyään..Eiks mitään normaalia välimuotoa ole...?
Ja mitä nää ita/yöripulit on.

Seksiä ollut tänään aamulla ja illalla ---> nyt suonikohjut ei tykkää tuolla alakerrassa! Pitipä silti hornyilla tänkin seurauksena uhalla :/
Ihan tajuton paine kun kävelee..........

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Nii, kannattaa pitää vaan jalat kiinni :D Selibaatti kunnes vauva syntyy! Noh, ei kyllä taida onnistua..

"Kyllähän se antaa, jos äitiinsä tulee, ja jos isäänsä tulee, niin suorastaan pyytää."
Tuli jotenkin mieleen. :grin :love022

Itsellä tekis enempi mieli kuin mitä kroppa antaa myöten. Halvatun liitoskivut kiristelee välillä niin ettei tee mitään ylimääräistä jalkoväliin.

Äh, mä googlasin raskausmyrkytysoireita ja löysinkin sittenkin itsestäni monta. Murhaava päänsärky, hartia- ja kylkikivut oikealla puolella, kohonnut pulssi... Ja sit tämä oireista epämääräisin, "tunne että kaikki ei ole kohdallaan". Ollaan vielä mökillä, tarkoitus on ajella kotiin vasta huomenna tai tiistaina. Tää on varmaan pelkkää luulotautia, mut voisin ehkä käydä sitten omin päin stiksaamassa pissaa ja mittaamassa paineita neuvolassa.

Huh, toivottavasti ei oo myrkytystä HKI00550! Mut jos epäilyttää niin hyvähän se on tarkistaa.

toivottavasti ei oo myrkytystä... hyvä se on varmistaa-stressi omasta voinnista ei paranna asiaa oikein

ite tuskastelen päänsäryn ja mahakivun että hengitysvaikeuksien (tuntuu hyvin raskaalta hengittää, enkä usko että pikkunen näin painaa palleaa tai keuhkoja) :confused:

Mulla on ruvennu supistukset tuntumaan ihan erilaiselta kun ennen. Musta tuntuu että kun oon pystyssä ja supistaa niin paikat tuolla haaroissa puutuu. Vähän niinkun veri ei pääsis kiertään. Tosi epämukava tunne!

Mun tissejä viilletään, sattuu...mihin lie valmistautuvat kun ei ole mitään "elonmerkkejä" antanut odotusaikana.. Niin nyt sitte alko ihme kipuilu. Mahaa myös kutisee, en halua että se kasvaa enää, on jo tarpeeksi valtava :D

Milleri mulla on kans tota viiltelevää kipua tisseissä. Sitä on ollu jo reilun viikon ja tuntuu kyllä inhottavalta. Välillä oikein säikähdän sitä kipua!

Jahas, se olis taas yksi hikoiluyö takana!
Alkaako mun keho hankkiutumaan ylimääräisestä nesteestä eroon ennen synnytystä? Weird!
Olen kyllä hieronut jalkoja suihkun jälkeen, veikkaan että ihan tosissaan se aktivoi jotain mikä laittaa nesteet kiertämään.
Toissapäivänä hierominen nosti vesikarpalot mun jaloille! :O Että kyllä sitä nestettä on vaikka muille jakaa!
Paino ei ole noussut nyt viikkoon..

Pentele. Heräsin tyytyväisenä, kun päänsärky oli tiessään, mutta nyt on sitten pissa ihan vääränväristä. Pakko kai on lähteä kaupunkiin ja valmistautua lääkärikeikkaan. Mulla on pari kertaa ollut stiksatessa protskut vähän koholla, joten onhan mua tästä varoiteltu.

Mä kävin taas sunnuntaireissulla sairaalan puolella, mikä hitto siinä on et aina kaikki pelottavimmat oireet iskee just viikonloppuiltana?! Tällä kertaa mukava verenvuotovaiva, siitä jos jotain meinaa saada slaagin ku huomaa et tippuu ihan kunnolla.
Sinne mut sitten komennettiin taas näytille ku soitin ja tarkkailussa ei mitään poikkeavaa ilmenny, eikä se lääkärikään tarkastuksessaan havainnu mitään syytä tälle. Ehdotti jopa et jos e ois limakalvoista peräsin!!! Mun mielestä se kuulosti ihan uskomattoman tyhmältä ja sais olla joku aika syvä limakalvo kyllä...
Sitten mua vaivas kun se selitti ettei istukkaa voida tarkastaa kun on takaseinässä. Aiemmin se on aina nähty ultrassa, onks nyt sitten vauva kasvanu niin ettei enää onnistu vai...? Oli kyl aika jötikkä meidä pikkunen, sen neuvolasta saadun opuksen mukaan näillä viikoilla ois painoa n.2300g ja me saatiin painoarvioksi 2700g. Eihän noi arviot taida kovin tarkkoja olla eikä mitään käyriä merkitty et siitä näkis miten sijoittuu, mut nyt mun mies vainoaa mua liiallisesta hiilarinsyönnistä. Perhana. Mun mielestä ihan jees et on noinkin iso jos vaikka sattuiskin käymään niin ettei se viihdy matkassa toukokuulle asti.

Mutta kivempiin uutsiin; mä nukun edelleen kuin pieni porsas heräämättä edes pissalle yöllä! Kinesioteippausta suosittelen kyllä jokaiselle joka selkänsä kanssa taistelee. Mulla on siis tosi voimakas se kaari selässä itellä ja raskaus tietty lisää etupainosuutta, mulle toi teippaus näkyy sopivan tosi hyvin. Ja se on kyllä varmana halvin hoitomuoto (Panadolia en laske kun ei se kunnolla auttanutkaan); 15e/ kerta suunnilleen.

Onks kellään muulla sormien nivelissä semmosta jäykkyyttä? Onks tää nyt turvotusta?

sarra: Mun sormissa on nivelissä jäykkyyttä ja neuvolatäti siitä viimeksi sanoikin, että se on semmosta piiloturvotusta. :) Eli ei mitään vaarallista.

Onkohan nää nyt liitoskipuja sitten. Otin kävellessä muutaman reippaamman askeleen ja alakerrassa vihlaisi ihan kuin olisi puukolla söhäisty jalkoväliin. Sen jälkeen melken sama tunne on iskenyt yhtä aikaa harkkasupistuksen kanssa mutta ei niin terävänä, enemmän sellaisena tunteena kuin jos olisi pidätellyt pissaa todella pitkään. Melkein samalta tuntuu kyllä sekin kun tyyppi jumppaa pituutta ja möyhentää virtsarakkoa.

Mä taidan pikkuhiljaa tipahtaa kärryiltä että mistä mikäkin kipu johtuu. Liitos-, repäisy-, venymiskipu vai napakka potku... Kai sen The Supistuksen noista muista vihlaisuista ja jomotuksista.

Takaisin