Mä oon myös ollu huonovointinen ja epäilly jotain vatsapöpöä mutta toinen, todennäköisempikin vaihtoehto lienee että olen niin väsynyt että tulee jo huono olo.
Mä en saa sit nukuttua missään hiton asennossa! Tai korjaan, kun menen nukkumaan, nukun vaihtelevan tuntimäärän ihan okei, mutta ekan pissireissun jälkeen ei onnistu mikään asento, selkä sattuu ihan älyttömästi.
Viime yönä mä pyörin ja kokeilin ties mitä tyynyvariaatioita ja jopa nojatuolia. Ei onnistunu. Sit hain särkylääkettä ja menin pitkään kuumaan suihkuun. Itketti ja harmitti kun väsytti aivan hirveästi ja uni ei vaan tullut. Sen jälkeen mä sitten viimein sain unta, kaipa se suihku vähän rentoutti.
Varasin ajan kinesioteippaukseen, mä toivon ja rukoilen et siitä ois apua! Muutakaan en keksi kun mun selkä vihoittelee nimenomaan makuuasennossa, ei kävellessä tai istuessa juurikaan. Tietty vois jo illalla ottaa sen särkylääkkeen ennenkun menee maate. Mulla on siis ollut selkäongelmia oikeestaan koko aikuisiän, ei suuremmin häiritseviä mutta jotain pientä aina. Nyt tuntuu että ne on tulleet takas ja moninkertasena...
Muoks. ai joo, siis mulle sanottiin neuvolassa et kun raskaus on edennyt viikolle 34, ei enää yritettäs estää synnytystä eli oletan et mun kohdalla puhe oli supistuksia estävästä lääkityksestä...? Kortisonista mulla ei oo mitään tietoa mut tää oli mun käsitys siitä maagisen viikon 34 rajapyykistä.