Oireita

Mulla on masu ihan sekasin. Inhottavasti kiertää vatsassa mutta tuntuu että paikat on tukossa ja sen takia mahaan sattuu :/

Voiko tuo huonosti nukuttu yö vaikuttaa noihin supistuksien määrään? Tuntuu et tänään on supistellu iha jatkuvaan ja viime yönä tuli kyllä huippu huonosti nukuttua..:confused:

Kyllähän se väsymys lisää stressiä ja stressi supistuksia eli vois olla jotain perää tossa...

Lyyti, Kyllä varmasti vaikuttaa. Mulle sairaalassa tarjosivat nukahtamis lääkkeitä juuri sen takia et saisin nukuttua mahdollisimman paljon ja et saa aivotkin lepoon et on paljon rentoutuneempi sit. Ettei just stressaa kun on huonosti nukkunu. Ja mulla ainakin pienikin stressi ja ahistus saa ton masun kipeilee ja kunnolla :confused: Nyt koita ottaa rennosti loppu ilta :)

Stressi ja vitutus.. ja nää tekee vaavimasun oudoks.. Vähä kipuilee.. Pitäs osata rauhoittua mutku miks ihmiset on tyhmiä ja ilkeitä.. Hermot.

Mä nukun yöt läpeensä enimmäkseen ihan tajunta poissa, ja supistuksia tulee silti. Muuten on kyllä ehkä sellanen normaalia stressaavampi elämänvaihe, mut en kyl koe olevani stressaantunut, että se siitä johtuis..

Röppö, stressatahan voi niinkin ettei itse tiedosta sitä :) Mut eihän kaikille stressi aiheuta supistuksia. Itel oon vaan huomannu et tulee heti masu kipuja mikä on ikävää sillä tääl on aika kova stressi asioista nyt :confused:

Niin, mä en osaa sanoa et onko vaikutusta vai ei, kun aiemmissa ootoksissa on ollut samaa, mut nyt ne vaan on jo aiemmin. Ja siihen eniten varmaan vaikuttaa lyhyt väli edelliseen raskauteen.

No eipä noita munkaan supistuksia osata selittää et miks ne on niin ajoissa alkanu ja ei edellisen kans ollu tälläsiä o_O Nyt täytyy taas laskeskella niitä et tietää taas soittaa sit äippäpolille jos pitää lähtee :sad001 Huoh.. tosi puuduttavaa

Mulla kans alko vatsa kipuilee n. viikko sit. Siis niiden alapääluukipujen lisäks. Lienee normaalia tässä vaiheessa kun muutki oireilee samoin.

Kun nukkuu huonosti, niin mulla menee ainaki nestekierto jotenki sekasin. Siks olen keksiny ite, et jos tulee niitä supistukseksi kuvittelemiani vatsan pingotuksia, niin juominen auttaa. Kokeilkaapas unettomat. Tajuskohan kukaan :oops:

Joko tää on loppuajan hormoneita tää kun on niin kuuma ja hikoiluttaa ettei voi pitää peittoa, tai sit johtuu kun mies hieroi mun jalkoja ja läks nesteet kiertämään tai sit oon vaan tulossa kipeeks!
Mutta ai että, jalkahieronta tuntui niiiin hyvältä <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Aah, mä NUKUIN! Jos tätä menoa jatkuu, mä meen sinne teippaukseen viikon- parin välein koko loppuajan! Mulla oli siis ristiselkä niin jumissa et huh, fyssari laitto siihen rentoutusteipin ja sitten alaselkään tukiteipit. Eilispäivän oli vielä selkä kipeä, mutta yö meni mukavasti enkä heränny kertaakaan. Oli kyllä aika rankka päiväkin eilen, et voi olla että siksikin nukutti. Mut nyt ei tunnu kipua :).

Mitä on nämä "repäsevät" kivut tuola alapäässä?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Oireena aaaaivan järjetön väsymys ja voimaton olo :( mitään ei jaksais tehdä.

välillä vihlasee kovasti nivusista/ihan alhaalta... tekee mieli painautua kaksinkerroin... ihan niinku ei kipeähköt supistukset jo riittäs... :S oisko sama ongelma lyyti?

Tänään se sitten muuten tapahtui: aivastin pissat housuun. Tai siis lirahti vähän. Mutta kuitenkin!
Toisaalta ei ihme, kun pissa tulee silleen sarjoina: ensin vähän, sit tauko, vähän lisää... Tuntuu, ettei oo saanut kerralla tikistettyä rakkoaan tyhjäksi kuukausiin ja koko ajan on vähän hätä.

Takaisin