Mä kävin taas sunnuntaireissulla sairaalan puolella, mikä hitto siinä on et aina kaikki pelottavimmat oireet iskee just viikonloppuiltana?! Tällä kertaa mukava verenvuotovaiva, siitä jos jotain meinaa saada slaagin ku huomaa et tippuu ihan kunnolla.
Sinne mut sitten komennettiin taas näytille ku soitin ja tarkkailussa ei mitään poikkeavaa ilmenny, eikä se lääkärikään tarkastuksessaan havainnu mitään syytä tälle. Ehdotti jopa et jos e ois limakalvoista peräsin!!! Mun mielestä se kuulosti ihan uskomattoman tyhmältä ja sais olla joku aika syvä limakalvo kyllä...
Sitten mua vaivas kun se selitti ettei istukkaa voida tarkastaa kun on takaseinässä. Aiemmin se on aina nähty ultrassa, onks nyt sitten vauva kasvanu niin ettei enää onnistu vai...? Oli kyl aika jötikkä meidä pikkunen, sen neuvolasta saadun opuksen mukaan näillä viikoilla ois painoa n.2300g ja me saatiin painoarvioksi 2700g. Eihän noi arviot taida kovin tarkkoja olla eikä mitään käyriä merkitty et siitä näkis miten sijoittuu, mut nyt mun mies vainoaa mua liiallisesta hiilarinsyönnistä. Perhana. Mun mielestä ihan jees et on noinkin iso jos vaikka sattuiskin käymään niin ettei se viihdy matkassa toukokuulle asti.
Mutta kivempiin uutsiin; mä nukun edelleen kuin pieni porsas heräämättä edes pissalle yöllä! Kinesioteippausta suosittelen kyllä jokaiselle joka selkänsä kanssa taistelee. Mulla on siis tosi voimakas se kaari selässä itellä ja raskaus tietty lisää etupainosuutta, mulle toi teippaus näkyy sopivan tosi hyvin. Ja se on kyllä varmana halvin hoitomuoto (Panadolia en laske kun ei se kunnolla auttanutkaan); 15e/ kerta suunnilleen.
Onks kellään muulla sormien nivelissä semmosta jäykkyyttä? Onks tää nyt turvotusta?