Oireita

HKI00550 mulla on yleensä kyllä kans matalat paineet mut nyt koko raskauden ajan ollu normaalia korkeemmat. Sillä mä ihmettelinkin eilen sitä makuullaan huimaamista kun paineet on ollu hyvät ja normaalisti kun on vielä paljon matalammat niin ei huimaa juuri ikinä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Oisko paikat jumissa? Minuu huimaa tosi helposti raskaana ollessa, jos on vähänki jumit paikat.

Muakin huimaa välillä maatessa. Toisinaan alkaa ihan etoa niin, että pitää nousta istumaan. Oon vakavasti harkinnut sitä seisaaltaan nukkumista. Mahtuiskohan esimerkiksi eteisen komeroon pystyasentoon? Pönkkäis silityslaudalla tukea.

Miten töissä ei muka supista ollenkaan, mutta kun jää lomalle ja vähän tussaa menemään kotona pyykkiä sunmuuta, niin on pakko pysähtyä hetkeksi, että supistus loppuisi?!
MITEN?

Mepä käytiin eilen tsekkaamassa synnärin tilat ja toiminta... Tositoimilta sentäs vältyttiin toistaiseksi.
Oli niin hitonmoiset supistelut aamupäivästä alkaen että illalla oli jo sellanen tunne että nyt kyllä tsekataan tilanne. Sinnehän me sit päästiin ja oli kuulkaa huojentavaa; heti päästiin tarkkailuun ja sen jälkeen tutkittavaksi eikä ollu hätiä mitiä. Ite olin ehkä lietsonut pientä paniikkia ennen sinne menoa mutta se onneksi laantui siinä matkan varrella.
Mulla on edelleen sellasia viiltäviä kipuja jossain alaosastolla ja supistuksiakin tulee välillä, mutta ne ei oo enää niin kivuliaita kuin eilen.
Meidän pikkuinen ei onneks osottanu mitään merkkejä siihen suuntaan että olis jo tulossa joten nyt sitten vaan seuraillaan tilannetta. Ei mua kyllä edes lepoon määrätty joten tilanne on siis periaatteesa ihan normaali. Ne teki sellasen testin mistä näkee jos on merkkejä lapsiveden tulemisesta ja sit jonku toisen, ne oli molemmat negatiivisia. Ultrankin toki tekivät ja siinäkin kaikki hyvin, joten nyt vaan huokaistaan helpotuksesta ja jatektaan matkaa kohti toukokuuta.

Iski vissiin teini-ikä takaisin. Hiki haisee eikä meinaa enää dödökään riittää. Kiva kun pari kertaa salilla oon nyrppäilly että kylläpäs joku haisee kauheelle ja sit huomaa olevansa itse hajun lähde.

Mä oon ollu laiska laittaan dödöä, kun yleensä en sitä hajujen takia tarvii ja nyt varsinkin oon vähentäny kun siinä nyt on kaikkee alumiinia ym. Täytyy ottaa säännöllisempään käyttöön. Tarvii kyllä testata onko mineraalidödöstä mitään tehoa tähän hormonihikeen.

Muutenkin hikoan kuin sika (joka kyllä kuulemma ei ees juuri hikoa). Yöllä herään siihen että oon likomärkä kauttaaltaan. Ja pienikin liikkuminen tai lämpimämpi paikka tekee saa kanssa purot valumaan.

Pitäs iteki ens viikolla varata aika synnärille siihen tutustumiskäyntiin. Rv 33 jälkee ko seki pitää tehä!

Meillä ei tarvii onneks varata mitään aikaa synnärille vaan tutustumaan pääsee joka torstai 15:30. Se on musta ihan hyvä systeemi kun on isohko kaupunki ja vaan 1 synnytyssairaala. Mä en vaan haluis mennä sinne yksin. Voikohan ton miehen ottaa mukaan?

Niin ja Sarra hyvähän se on että tarkistettiin ja kaikki on kunnossa :) Mullekin eilen sanottiin että kaikista säryistä huolimatta paikat on edelleen tiukasti kiinni eikä oo mitään hätää!

Mies mukaan tietysti, niin osaa sitten toimia!
Pitäisköhän munkin käydä tsekkaamassa synnäri, vaikka oon siellä jo synnyttänyt. Sillon ei ollut tutustumista ja viime synnytyksessä mut ohjattiin suoraan vastaanotossa sänkyyn, mikä kärrättiin pian saliin. En saanu nousta sängystä ollenkaan, joten mulla ei ole mitään hajua mahdollisista ammeista, suihkuista yms.

Siis ei meilläkää yksin mennä tutustuu vaan pitää varata paikkansa ryhmään joka on joka keskiviikko. Yhdessä siel tutustutaan synnäriin jne.

Meillä tutustumiseen varataan aika ja se pitää varata molemmille mutta muutoin ei oo estettä ettei vois miestä ottaa mukaan. Itse ainakin sen sinne meinaan roudata :)

Pioni ehkä me törmätään sit tutustumassa jos päätät käydä :)

Seksi - ihanaa, 10 min seksin jälkeen - ei ihanaa! Niin kova pakotus ja paine tulee tonne alapäähän ettei voi muuta kuin maata :/
Mun mielestä tää vielä johtuu suonikohjuista, jotka seksin jälkeen pulpahtavat pintaan, hyi!!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Voi ku oulussaki pääsis synnärille tutustumaan! eipä enää nykyään pääse :sad001. Ite kyllä pääsin opiskeluaikana tuossa viitisen vuotta sitte käymään synnytyssaliin ym tutustumassa mutta mielellään kävisin uuestaan ku ei sillon tullu painettua mieleen siitä asioita samalla tavalla mitä varmaan nyt tekis.

Doddii. Tähän mammaan iski eilen sit sellanen vatsatauti? ruokamyrkytys? Ettei päässy ees täällä vierailee, olin niiiin rikki ;) (se on jo paha) oksennusta/ripulia aamukuudesta iltakuuteen. Mikään ei pysynyt sisällä tuntia kauempaa ei vesi tai piimäkää :/ sit illalla pukkas vielä kuumeen päälle.

Nyt parempi olo ja vähän ehkä jo tuntuu, että ois nälkäinen. Vatsaa tietty sit alkanu vähä supistella :/ nyt jos yrittäs jtn syyä! Huh huh

No eipä vaikuta kovin mukavalta Mimmman eilinen olotila, toivottavasti nyt paranet pian!

Juu täällä mä makaan sängyssä:/ tätä on nyt liikkeellä. Meillä parilla muullakin töissä! :/

Tsemppiä vatsataudin keskelle!
Meilläkin lapsilla ripulia, tää on kyllä rajuin pöpökausi aikoihin!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin