Oireita

Mä just tajusin, etten oo keskiviikon jälkeen käyny isommalla hädällä. Ihme kun on vähän raskas olo :(

Oliko täällä jollakin sitä paineen tunnetta alakerrassa seisoessa? Mulla nimittäin välillä on päiviä jolloin paineen tunne tuntuu, aika ajoin jopa aika vahvana? Mietinkin että onkohan jotain kohdun laskeumaa vai lapsi vain alhaalla, kun ei joka päivä kuitenkaan tunnu. Neuvolassakin aiheesta mainitsin mutta eipä tuo täti tuumannu siihen mittään. Mullahan kyllä tuli niitä kohjujaki häppäriin et kyllä sielä joku painaa jonnekin tai kohtu "roikkuu" alhaalla :o Vaikka kohjuissakin on päiviä että ei näy koko ällötyksiä...
Todellakin viimeinen raskaus ja oon iloinen jos tästä "selviän" suht ehjin värkein ja nahoin :D

Mulla oli eniten tota rv 20-25, jolloin olin vähän liikuntakiellossakin.
Kun aloitin liikunnan niin kohjut hävisi alapäästä, ja vaikka välillä tulevat ja menevät niin eivät ole enää kipeitä.
Villi veikkaus ois että kohjut siellä sulla kasvaa ja vauva voi myös painaa joitakin suonia enemmän mikä sit saa ne kipeämmäksi :/
Syvät vatsalihakset ja lantionpohjan treenaus auttoi mua ekassa ja tässä raskaudessa pelkkä liikunnan lisääminen :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä oon nyt pari viikkoa popsinut vitskujen lisänä gefilus-nappeja ja magnesiumia. Vatsa on toiminut hyvin. Ja niin avokadoa on kanssa syönyt vähintään puolikkaan päivässä, voi olla että rasvalisäkin vähän helppaa vatsan toimintaa.

Närästys ehtinyt jo sen verran tehdä hallaa että kurkku on ollut ihan karhea ja veden juominen kirvelee. Täytyy koittaa kyökkimisen uhallakin muistaa ottaa gavisgonia illalla.

Miulla on paineen tunnetta ollut nyt alapäässä ja nivusissa kiristävää tunnetta. Ihanku köysi ois kirrattu vasempaan sisäreiteen.. Inhottava tunne.

Mulla on tossa vasemmassa häppärin reunassa/nivusessa ihan jalkojen välissä tosi kova paine välillä ku kävelee. Jotenkin se pää varmaan jo painaa sinne ku kerran raivotarjonnassa on...

Tässä kun makoilee selällään ja tunnustelee missä vauvan pää on nyt niin oman arvion mukaan yli 5cm häpyluun yläpuolella tuntuis olevan. Vielä ei oo siis kovasti painautunu alaspäin vaikka välillä vähän epämukavalta tuntuukin.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mullakin on kahdessa viimesimmässä neukussa muksu ollu raivotarjonnassa et josko painais. tukivyön tilasin netistä, josko ois apua edes hintsun verran...

Miulla on ollu raivotarjonnassa jo rv 28 alkaen... Nyt viikon verran painanu alapäätä.

Käykö kellään muulla harjoitussupistukset tonne alapäähän? Mulla ihan varmasti käy kohdunsuulle nää iltaisin tulevat, äskenkin oli napakka (ei muuten kipeä mutta tuntui että kohdunsuulla ois ollu kumilenkki???)..
Niitä ei tule kuin muutama illassa, muuten ei ole kipeitä - mutta paljon voimakkaampia (kohtu siis kovettuu pidemmäksi aikaa) kuin aiemmin..

Mulla ei oo vielä noita suppareita. Joulukuus oli kun oli jokin tulehdus alapääs ni suppareita aiheutti.

Mullakaan ei vähään aikaan oo suppareita ollu mut tota paineen tunnetta ilmenee aika ajoin. Ei auta ku lepäillä ja rauhoittua pikku hiljaa loppua kohden...

Mulle on tullu tässä viimeaikoina ihan mielettömät makeanhimot! Mun ei taaskaan tekis mieli ruokaa oikeestaan ollenkaan ja mielessä pyörii vaan pullat, karkit ja jäätelö. Kaikkein eniten houkuttelee pirtelö! Koitapa tässä nyt sit syödä terveellisesti :o

Miulla on ihan sama kuin siulla hymykuoppa.................... Rasittavaa, kun tietää ettei sokerista elä :/

Oon aina ollu kova syömään karkkia, suklaata ja leivonnaisia mutta on mulle yleensä ruokakin maistunu. En tiiä johtuukohan tää makeenhimo siitä että sen sokerin pitäis nyt pysyä visusti poissa mun ruokavaliosta? Kun se on kielletty niin alkaa tietenkin houkuttelemaan :/

Loppuajan vitsaus toi sokruhimo, esikoisesta mun oli Pakko cola-addiktina saada 1 tölkillinen colaa päivässä.
Nyt mie oon lipsunu herkuttomuuden suhteen ja syön muutaman kerran päivässä Paula-vanukkaan, vie hyvin makeanhimoa, eihän sekään terveellistä ole, mutta.. ;) Jotain on saatava! Mieluummin näin kun joku armoton ahminen täyskiellon jälkeen, 5 viikkoa mun lakko kesti.. :)
Viikonloppuna tuli syötyä myös vähän karkkia, Aino-jädeä, mutta loppu häämöttää! Otetaas siis sille ;D

Mie oon himoinnu 3 viikkoa kaikenmaailman leivonnaisia! Vasta söin Pullava pitkon yksinään, tietysti, kun mies ei saa syyä gluteenin takia. Ja jumbe! Tiikerikakkua tekis miel tehä.... Ja porkkanakakkua! Ja... Someone help me!! Tää sokerihimo on iha älytön!

alamahaa puristaa ja välillä puristuksen tunne koko mahassa... harjotuspolttoja?en tiiä... miulla kans tuota paineen tunnetta oikeen nivusen alueella-seiso tai istu...

Takaisin