Oireita

On! Eipä oo miu lähipiirissä kellään moneen vuoteen ollu oikein minkäälaista tautia niin tänä keväänä tutnuu, et kaikilla on ollu vähintää se influenssa!

Ainiin, nää hengitysvaikeudet ovat nyt rv 31 täällä.. Välillä joutuu vaihtamaan sohvalla istuessaankin asentoa, jotta henki kulkisi :/ Ja sit voi alkaa ton jälkeen pyörryttämään, istuessa tai makuulla..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Maitoa ei ole tullut tipan tippaa, esikoisesta tais ihan vähän tulla pari viikkoa ennen kuin syntyi eli joskus rv 36 odotan samaa nytkin, jos meinaa edes tippaakaan tulla.. 8)

Miulla tuli jostai syystä kaks kertaa sitä maitoa, mut enää ei oo tiputtanu! Tosin saa tiputtaakin vasta sit, kun on lutkuttaja imemässä tisua!

Käytän koko ajan jo rintasuojia. Maito tulee läpi rintsikoista ja paidassa kivat läntit.
Yöllä en suostu käyttämään vielä rintsikoita ja lakanat on länttejä täynnä parin yön jälkeen.
Mua oikeesti ketuttaa nää mun tissit! Esikoisen imetys oli niin tuskaa näiden suihkutissien takia. Ja vaikuttaa siltä, ettei nää ole nyt sen rauhallisemmat. Mä haluisin niin kovasti imettää pidempään tällä kertaa! :sad001

muutaman kerran yöpaidassa ollu hienot läntit... riippuu päivästä millon käyttää rintasuojia-harvoin päivällä tihkuu, yleensä illalla "maidontuotanto" vihjailee toimivansa... äiti kyllä kehotti hommaamaan tuttelia varmuuden vuoks...

Mulla tihkuu maitoa vaan suihkussa ja suihkun jälkeen. Tai näin ainakin tänään ja eilen :) On tää kroppa ihmeellinen!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Huh, onneks mulla ne supistukset väheni ihan merkittävästi alkuviikosta. Jäljelle jäi sellanen inhottava pakotuksen tunne mitä mulla tosin on ollut ennenkin, liitoskipuja mitälie.
Meillä ei ois ilman tätä ylimääräistä tarkistuskäyntiä ollut mahdollisuutta tutustumiskäyntiin, ei synnytysvalmennusta, ei sairaalaan tutustumista, ei mitään. Mieskin on tuskaillut että ihan väärissä asioissa säästetään.
Hölmöä kyllä, mua se niiden paikkojen ja sen toiminnan näkeminen helpotti tosi paljon. Olin odottanu et kaikki juoksee ja huutaa ja on ahdistavaa ja sit se olikin ihan muuta.

Tänään menin pissille niin kuulu masusta hento napsahdus. Pikkumies taitaa vaan venytellä kalvoja pinkeeks ja päästää ne sit taas irti.. Ainakin hope so. :)

Supistukset senku lisääntyy, vaik oonki saikulla ja levännyt suurimman osan päivästä. Etenkin iltaisin, öisin ja aamuisin vatsa on vähän väliä pinkeenä...Ei kivuliaita onneksi eikä nyt mitn säännöllisiä mut silti ärsyttää.

Mulla on kans ollu pitkin päivää supistuksia. Oon myös saikulla ja lepäillyt koko päivän. Ihanaa kuitenkin, että paraneminen on vihdoin tainnut alkaa. Eilen iltasella kuumeella tais olla vaikuttuksensa.

Mulla on pimppi aivan sairaan kipee. Makoilin eilen sängyssä jalat seinää vasten ja siirsin siinä sitten punkeroidessani sänkyä vähän irti seinästä. Vessareissulla pystyssä ollessani joku älynväläys käski työntämään sängyn jalalla takaisin seinään kiinni. Wrong! Sinne meni yöunet ja vissiin tämänkin yön unet.

Helvetti tätä supistelua..... Ja ei kuuluis muka olla yhtään kivuliaita, mulla ainakin oli ekat kivuliaat supistukset jo joulukuun lopulla ja edelleen ne on välillä myös kipeitä/epämukavia, eikä vaan hetkellistä kovettumista.
Selässäkin välillä tuntuu hieman menkkamaiselta.
Tänään oli kontrollikäynti polilla ja edelleenkä ei oo mitään aiheuttanu.
Mut silti, ei kivalta tunnu yhtään.

Sen verran väsyttää, että taidanpa nauttia hapankorppuja ja colaa ja painua sänkyyn :D Klo. 20.49 ;)

Mä en taas saa unta ollenkaan kun mietin synnyttämistä :o

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin