Mulla on ainakin ollut just ton tyylistä kipua. Ens alkuun mulla jatkui endometrioosikivut (sellaista aaltoilevaa juilintaa, lähinnä öisin vaivaa) aika pitkään kun muuten ne olisi loppuneet vuodon alkuun mutta nyt sitten tilanne oli toinen :) Ne on nyt ilmeisesti selätetty. Sen jälkeen on ollut kk-kipumaista jomottelua ja hiukan veristä vuotoakin. Välillä on nipistänyt vasemmalta puolelta, mikä on hieman arveluttanut.
Sinänsä noiden kaikkien oireiden pitäs olla ihan normaaleita mutta kuvittelen että endon takia voi mulla olla paikat tukossa ja alkio kiinni jossain ihan muualla kuin pitää. Olisi oikeastaan pitänyt jo paljon aikaisemmin mennä ultraan mutta kun en vaan itse tajunnut sellaista (en ole seurannut vauvapalstoja tätä ennen eikä ole muutakaan kautta tietoa aiheesta). Kolmen tunnin päästä olen asiasta paljon viisaampi. Pahiten pelkään että alkio on kiinni esim. munanjohtimessa, jolloin se on sen johtimen menoa ja tulevat yritykset vaikeutuu. No, tuollaiset ajatukset on ihan turhia, kohta sen näkee. Pitäkää peukkuja, jookos :)