Onpas ollut lohdullista lukea muiden kärsivän samalaisista vaivoista. Mulla menossa 9. viikko ja nyt ollut kolmisen viikkoa tosi etova olo. Ihan koko ajan. Syöminen auttaa ihan hetkeksi mutta jos ruoka on liian rasvaista tai sokerista niin huono olo iskee kahta pahemmin. Ja arvatkaa tekeekö mitään muuta kuitenkaan mieli kuin rasvaista tai sokerista?! Oikeastaan mikään mikä kaapista jo löytyy ei hotsita yhtään mutta vaikka ruokamainoksista iskee mielihaluja sellaisiin ruokiin joita ei muuten syö. Ja jos niitä ostaa alkaa nekin kohta öllöttää. Ruoka kyllä pysyy sisällä ja tuntuu että olen lihonut ihan kamalasti. Vaaka pirulainen meni rikki kun komppasin yöllä vessaan (joo, pissattaa ihan huolella) ja potkaisin vaa'an seinää päin eli olen autuaan tietämätön painoni kehityksestä.
Lisäksi palelen ihan sikana. Sänkyyn hyppään kuuman kauratyynyn kanssa, töissä mulla on kolme villatakkia päällekkäin ja ulos ei nyt viileinä päivinä huvittaisi mennä ollenkaan. Yöllä sitten herään hikilammikosta.
Ja tää tissikipu ja kropan turvotus! Erehdyin viimeviikolla menemään combat-tunnille ja AUTS!! Joka hyppy tuntui kropassa niin että meinas itku tulla. Sinnittelin koko tunnin kuitenkin ja sain sen päälle vielä mahan sekaisin ja melkein tuli se eka oksukin. Ja lisäksi iski vielä nokkosihottuma.
Joku sanoo et raskausaika on niin ihanaa. Voi perse. Mä ihmettelen miten joku kykenee tähän vielä monta kertaa.
Lisäksi palelen ihan sikana. Sänkyyn hyppään kuuman kauratyynyn kanssa, töissä mulla on kolme villatakkia päällekkäin ja ulos ei nyt viileinä päivinä huvittaisi mennä ollenkaan. Yöllä sitten herään hikilammikosta.
Ja tää tissikipu ja kropan turvotus! Erehdyin viimeviikolla menemään combat-tunnille ja AUTS!! Joka hyppy tuntui kropassa niin että meinas itku tulla. Sinnittelin koko tunnin kuitenkin ja sain sen päälle vielä mahan sekaisin ja melkein tuli se eka oksukin. Ja lisäksi iski vielä nokkosihottuma.
Joku sanoo et raskausaika on niin ihanaa. Voi perse. Mä ihmettelen miten joku kykenee tähän vielä monta kertaa.