Mulla tänään 14+6 ja olot olleet hyvät jo pari viikkoa. Oon käyny joka päivä enemmän ja vähemmän kävelyllä koirien ja 1, 5v poikani kanssa. Ja sitten juossut tietysti pojan perässä ulkona jne. Muutaman kerran kerkesin käymääk salillakin, mut nyt oon flunssassa, joten rauhallinen kävely saa toistaiseksi riittää.
Mulla oli esikoista odottaessa näitä harjoitussupistuksia (alkoi joskus rv 20 jälkeen) niitä, jotka tuntuu vatsan puolella sillä tavoin, että kohtu menee kovaksi. Lisäksi mulla liittyi niihin myös sellasta menkkamaista kipua jossain munasarjojen suunnalla. Kävin muutaman kerran neuvolan lääkärissä, jossa katottiin et paikat on pysynyt kiinni. Ja sillon joskus rv 20+ jälkeen olin myös viikon pari sairaslomalla, levolla ne harkoitussupistukset helpottikin. Nää jatkoui loppuun saakka, mut silti poika synty vasta rv 42+0 käynnistetyllä synnytyksellä. Eli eivät nup harkoitussupistukset välttämättä ole mitään vaarallisia :) Aina jos huolettaa, kannattaa vaan soittaa neuvolaan ja kertoa, et on huolestunut ja pyytää, että pääsee käymään lääkärillä..
Mulla on näitä harjoitussupistuksia ollut nyt jo reilun viikon aina välillä, tulee lähinnä iltaisin pitkän päivän jälkeen. Ei meinaan kauheesti lepäillä tuon Taaperon kanssa

Niin ja viime yönä herättyäni vessaan ja käytyäni siellä alkoi ne ns.sukkapuikkosupistukset.. Niitä mulla oli esikoisenkin odotusaikana jonkin verran. Vielä en huolestu, lääkärissä oli kaikki hyvin pari päivää sitten. :) Niin ja niitä nivuskipuja eli liitoskipuja on ollut ihan alusta saakka, etenkin pitkän kävelylenkin jälkeen enemmän, Auts.
Toivottavasti teillä kaikilla menis kivuista huolimatta kaikki hyvin loppuun asti ♥