Mulla kans vaikeuksia nukahtaa, ja katkonaista unta, ja sit kummallista, ettei saa aamulla enää nukuttua vaik ois minkälainen univelka
Yöunet jää tyypillisesti nyt 4-6 tuntiin. Onneks viime viikolla(12+) helpotti se kuuma olo, mistä aikasemmin valitin. Ei tietenkää kiva kuulla, et muillaki vaikeuksia, mut jotenki helpottaa ettei ookaa yksin joku kummajainen. Mulla muuten kävi pari päivää sit sillai, et jäin sohvalle nukkuu, ja sit tietty meni uniaika ohi, ja oikeestaan olin valveilla lähes koko yön. Seuraavana yönä jännitin aamuvuoroon heräämistä niin, etten oikeestaan nukkunu sinäkään yönä. Aamulla kun menin suihkuun näiden kahden valvotun yön jälkeen, ni alko tosi epämiellyttävä voimakas huimaus joka ei meinannu millään loppua. Siellä istuin suihkun lattialla etten lopullisesti pökrää ja ihmettelin miten pääsen pois. Pakko oli soittaa töihin et nyt kyl myöhästyn määrittelemättömän ajan. Tyhmä menin sit taksilla töihin ja kärsin koko päivän tosi heikosta olosta. Aattelin, et vois olla paikallaan tavata lääkäri täst huonosti nukkumisesta.. Olen muuten ihmetelly, ku joillain lääkäri viikoilla 14-15, ei ainakaan mun neuvolassa sellasta tarjottu? Vai onko ne jotain riskiraskausaikoja tai yksityisellä käyntejä?
Tsemppiä kaikille väsyneille <3
Tsemppiä kaikille väsyneille <3