Oireita

Hyvähyvä, kaikki tolainen punertavaan viittaava vuoto on hyvää merkkiä avautumisesta! pian pääset Lucy synnyttelemään:grin

Mä olen joka jumalan aamu aivan yhtä pettynyt siitä, että en taaskaan yöllä herännyt supistuksiin saatikka vesien menoon. Prkle! Nyt kuitenkin parina aamuna häpyluu tms. on ollut todella kivulias, voisi jopa sanoa, että kosketusarka. Repe ilmeisesti pyörittelee päätään yöt läpeensä.

Tutkin vähän nettiä ja selvis että termi "bloody show" tarkoittaa limatulppaa. Tsekatkaas googlen kuvahakua, ketkä uskaltaa..

(edit. mulla ei ainaskaan ensikertalaisena mitää käsitystä sen ulkonäöstä, kuvittelin ite jotain pientä meduusamaista kirkasta "viinipullonkorkkia")

Sama täällä Ele! Viime tänäkin toivoin et kuuluis jo niksnaks ja menis ne vedet, ei haittais vaikka uus petari menis vaihtoon ;) mut ei.

Se vaaleanpunainen limavuoto voi tietty olla spermaa ja kohdunsuulta tullutta verta. Kohdunsuu on nyt tosi verekäs ja yhdynnän jälkeen on tyypillistä et sieltä vähän vuotelee... Mut jospa se olis limatulppaa?! Hyvähyvä!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä veikkaisin et Lucylla ois ollu limatulppaa, mulla lähti jo muutama yö sitten ja luulin et se oli siinä kaikki mut viime yönä tuli samanlaista joten se varmaan tulee sieltä pikkuhiljaa...
Kolmas yö supistuksia takana, nyt soitin jo sairaalaan mut ei ne mua sinne kaivanneet :(. No, aamuyöstä ne supistukset laantuivat ja sain jonkun tunnin untakin. Mulla alkaa supistusten kesto pidentyä mut edelleen ne välit pysyy siin jossain 10 minuutin paikkeilla. Välillä saan muutaman sarjaan ihan 2-3min välein mut ei enempää.
Aamulla on kyl aivan kammottava olo enkä mä oo kovin vaikuttunu aikaansaannoksistani päivälläkään... ehkä pitäs tehdä enemmän et tää suostuis poistumaan?

Mäkin oon joka ilta antanu, mutta ei mitää saa aikaa missään.. huono pippeli mun miehellä... :D :D

Pitäskö mennä viä takas nukkuu? Levotonta!

Missä mun tulppa on?!? Aamullakin oli seksiä ja ei mitään tulppaa missään :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Jostain oin lukevinani, että sperman vaikuttamiseksi pitäisi olla kolme lastillista tavaraa tuubissa. Sanoin tän miehelle ja sen silmissä välähti puhdas epätoivo.

Ja muuten, jos jatkuva ylitsevuotava vitutus on synnytysoire, niin pian lähdetään!

Mulla tulppa tuli esikoisen aikana kokonaisena, oli kirkas, hieman valkoisia hyytymiä ja pieni hailakka verivana tuli perässä..
Ei tosiaankaan lähellä noita kuvia mitä tuolla oli!
Mulla myös tulppa oli iso, ainakin 5-6 cm pitkä sekä 3-4 cm leveä kun kokonaisena tuli.
Mulla lähti tulppa vasta synnärillä, mutta sitä ennen tuli vähän ruskehtavaa vuotoa jo kotona.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mulla ainakin tuli limatulpan palasten mukana vaaleanpunaista/ruskeaa limaa ja ne palaset näytti ihan samanlaisilta kuin tuolla googlen kuvahaussa on.

Mullaki tuommonen löntti tullu jo yli pari viikkoa sitte ja tässä ollaan :p Supistukset ovat hieman koventunee ja nousee nyt ylemmäs selkää, sekä vihloo ja jomottelee ihan alavatsalla kovasti. Että katotaan.... eilen siivottu, saunottu ja jumpattu. Tuloksena järetön pohjekipu! :grin

Kun noita kuvia kattelin ni on mulla tulpa irronnu mut oli kyllä paljon kirkkaampaa ja se tapahtui viime viikolla jos oikein muistan. Mitään muita oireita synnytyksen lähestymiseen ei kuitenkaan oo.. :(

Mulla tuli tuollaista kellertävänruskeaa röhnää jo reilu viikko sitten. Tänä aamuna tuli kirkasta ja sitkeää tavaraa. Miestä en ole päästänyt tiluksilleni, koska häpyluun kanssa on kestämistä muutenkin. Kai mä sit odotan, että sieltä tippuu joku kunnon klöntti.

Joo ei täälläkään puhetta että sisään mentäis tässä tilassa, kyllä tässä vaiheessa on ainoastaan exit only joka reiästä :grin

Sarra mua supisteli 38+1 lähtien joka yö n.5h ajan napakasti ja alle 10 min välein, mutta sit ne aina helpotti sen verran että sain nukuttua. Silti vauva synty vasta 40+4. Eli jaksamista niiden supistusten kanssa jos ne jatkossakin valvottaa! Toivottavasti ei jatku yhtä pitkään kun mulla toi vaihe!

Vituttaa. Vituttaa kaikki niin et alko ihan närästää. Sekös vitutusta lisää. Paree ois enteillä synnytystä. Mies katto äsken ku hullua ku huudan telkkarille, jokainen mainos vituttaa ja nostaa verenpainetta.

Äsken tuli monta supistusta ihan peräkkäin ja samalla meni maha sekaisin, mutta siihen se homma jäikin...

Ai hitto nauroin noille limatulppakommrnteille!! :D miehelle ei ihan toiminut, kun luin sille kesken ruokailun näitä kuvauksia. Ehkä mun pitää jättää nää pahimmat omaksi tiedoksi :) (mitenni ei oo ruokapuheita ;) )

Mulla on kans noussu noita koholuomia kaulaan ja nännien läheisyyteen, mut mä oon brutaalisti raapinu ne irti. Eivätkä oo uskaltaneet tehdä comebackkia. Supparitkin laantu aamuyöstä, miks niiden pitääki öisin just iskeä??

Takaisin