Oireita

No voi perkule, minkä sille mahtaa jos nää kaikki vauvat haluiski syntyy samaan aikaan?! En mä oo ainakaan omalleni saanu riittävän selkeesti tolkutettua et koska sopii esittää semmosia elkeitä et oltas tulossa!
Kyl nyt jännittää ihan hirveesti, noi aamun supistukset ja toki nämä päivänkin aikana harvemmalti esiintyneet on kyl olleet kipuluokitukseltaan jotain aivan toista kun ne aiemmat. Toivottavasti kielii siitä että tositoimiinkin päästäs vaikka jo tällä viikolla. Yö varsinkin jänskättää, et alkaako jo yöllä tulla olo hankalaksi...

Niin ja sit kun on sulkuja. niin varmaan perhehuoneet on yhtä lailla kortilla. En ala, jos en saa pesiä miehen ja pojan kans rauhassa. Tulee äkkilähtö kotiin.

Hiton kiva paine rakossa koko ajan ja vessaan ku pääsee tulee tippa tai kaks ja kymmenen minuutin päästä sama uusiks!

Hei apua, mul on nyt ihan _oikeesti_ kamalat norsujalat! Ne on niin turvonneet että nilkat on pallot! Pitääks pelkän tosi merkittävän turvotuksen takia soittaa ä-polille...?

Lyyti mulla on ihan sama vaiva. Tunnin liikelaskennan aikana oli pakko käydä 4 kertaa vessassa!

sarra, soita niin sillähän se selviää. Itse pohdin samaa päänsäryn suhteen. Panadol auttaa hetken ja muu kuin makuuasento pahentaa hedaria.

Äh, joo, neukkutäti varoitti eilen että vastasynnyttäneiden kertomusten mukaan pääkaupunkiseudun sairaaloissa on nyt tosi, tosi ruuhkaista. Että vaikka sulkuja ei olisikaan, kiireen ja tilanahtauden huomaa.

Sit omalt osalt ruuhkauttaa Kättäriä ja Jorvia se Naikkarin remontti..

P.s. Mun suolisto jatkaa edelleen tyhjenemistään. Paino pudonnut tänään suolen toiminnan takia päälle kilon.

Soittakaa vaan turboturvotuksista ja kovista päänsäryistä, voivat tsekata tilanteen ja kuulostella. Mä soittaisin :)

Mua on supistanu koko päivän siitä asti kun joskus 05 aikaan heräsin yöllä, mutta yhtään kunnon supistusta ei oo tullu. Tosi turhauttavaa.

Pakko kyllä todeta että panadol on ihan perseestä eikä kyllä auta supistuksiin sit yhtään. Mitä järkeä on jossain pilipalisärkylääkkeessä!?

Kyllä se taitaa olla pikkuhymis tulossa :) Panadol on aina must ollut lumelääke, saat kyllä vahvempaakin troppia, jos pyydät.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Pärjään onneks vielä ilmankin :) mut ei tässä nukkumisesta tuu oikeen mitään...

Juu hyvästi nukkumatti, saakuran supistukset tulee just sen verran säännöllisesti ettei tartte nukkumista miettiäkään mutta niin harvoin ettei oo sairaalaankaan asiaa. Nolottaa myöntää mut mä oon jo niin väsy et haluisin mennä näytille. Harmi vaan et tiedän et ne passittas bumerangina takas kotiin, koska näillä väleillä (10-15min) noi supistukset ei kyl paikkoja avaa.
Tänä yönä mä oon käyny kaks kertaa suihkussa, kävelly noin 250 kertaa meidän kotia ympäri ja yrittäny mennä nukkumaan joku 6 kertaa. Huoh.
Ja siis kun joku edes auttas näihin kipuihin mutta ei. Suihku auttaa niin kauan kun siellä on mut en mä jaksa sinnekään tuntikausiksi jäädä. Valivali.

Nyt sitten tyhjeni koko vatsa kunnon paineella!
Kohta kokoarvioon, se onkin kiva jos alkaa siinä matkalla supistamaan..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

lii-saaa: Vähän sama meininki täällä! Neuvolaan pitäs mennä jossain vaihees.. 36 tunnin aikana oon ensinäkin käynyt 9 kertaa kakalla ja toiseks aina on tullut oikeen kunnol ja tyhhentynyt suolisto ihan kunnolla.

Sarra, näytille vaan. Noin mullakin oli ekan kanssa ja olinkin 3cm auki ja synnytys käynnissä... Kyllä ne suppareita jotain voi tehdä vaikka harvoin tuleekin!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sarra kyllä kannattaa soitella ainakin äitipolille jos supistaa, ei saa nukuttua ja on tosi väsyny. Mulle on ainakin tarjottu monesti mahdollisuutta jäädä esim 1 yöks sairaalaan nukkumaan lääkkeiden avulla.

Takaisin