Oireita

Meidän pojulla ei vaikuta olevan kiirettä. Taatusti mennään yliajalle, jos eivät ala käynnistämään ennen. Mä en oo vielä pakkaillu mitään sairaalakassia tms. Kyllä sen ehtii... :grin

Määränpää kohta saavutettu, synnäri 300kilsan päässä ja tuli iha törkee menkkamainen alamaha kipu. Vauvalle eijjoo annettu lupaa ees uhkailla maailmaan tulollaan seuraavaan neljään päivään!!!en suostu että mua ees pelotellaan!!

^Jos sie oot just istunu 300km matkan ajan niin ei kai se mikään ihme oo että koskee mahaan o_O ? Vai mitä häh.

Mulla tänään 36+6 ja parina yönä oon heränny puolen yön aikaan ihan järkyttäviin alaselän poltteluihin. Ne on tosin loppuneet aika nopeasti. Lisäks on ollu niitä ns.sukkapuikkosupistuksi ja sitten vielä päälle sellasta menkkamaista jomottelua. Siltikin mä uskon, että tääkin menee yliajalle, kuten isoveikkansa, eli tässä ois vielä ainakin 5vko jäljellä, jos menee taas käynnistykseen.. Noh, mulla ois vielä paljon tekemistä, mitä pitäis ehtii ennen vauvan syntymää :D

Emmä istunu ku reilu 200kilsaa ja se vajaa sata on kotoota synnärille! Vauva pysyy kyyvissä ja thats it! :p kyllähä toi istuminenki kipeyttää paikkoja ja seki jo et tälle päivää tuo meno tuolla massussa on ollu vähintäänki hurrrjaa joten en ihmettele vaikka maha kipiä oiski ku joka suuntaan potkitaan ja hakataan ja ängetään ja tungetaan.

Kättärillä. Ja tosi välinpitämätön kätilö joka siel vastaili.. On kuulemma tosi yleisiä noi sulut tähän aikaan vuodesta, kannattaa varautua. Ite en ollut kuullukkaan että noin voi käydä :D

Okei... Noinhan voi tosiaan käydä! Onneks tässä pk-seudulla on muutamakin eri vaihtoehto 10km säteellä. Sitten on vielä Porvoo, Lohja, Hyvinkää 100km säteellä... Että johonkin varmaan mahtuu.. Mut toki olis kiva päästä tohon tuttuun! Missä sitten synnytit? Olitko tyytyväinen?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea pienestä Birdy :Heartred

Tuo Kättärin sulku ei tod. kuulosta kivalta...:sad001 Mihinkäs sairaalaan pääsitte? Kättärin pitäs toimia munkin synnytyssairaalana, ei kiva ei.. Eikös nuo pari muuta synnyttäny Hyvinkäällä, ja sielki ollu sulut??

Systeri lähtee näillä näkymin mun kuskiks ja tukihenkilöks synnytykseen. Täytyyki varmistaa et osataan hätätapauksessa ajaa eri sairaaloihin sit riittävän vauhdikkaasti..

Kai ne kertoo mihin on tilaa kun täytyyhän synnärille soittaa aina ennen ku lähtee tulemaan.
Vitsi mä toivon et Hyvinkäällä ei oo sulkuja kun täytyy sinne lähteä.

Nii, ois kiva tietää minne kandee soittaa sit seuraavaks, vai soittaako sitä tuskissaan kaikki sairaalat läpi :eek:? Tää ei mitenkään lisää turvallisuuden tunnetta tää tilanne.. Mä kävin äsken opiskelemassa vähän ohjeita HUS:n sivuilta.

En todellakaan lähde mihinkään Hyvinkäälle tai Porvooseen, jos Jorvissa on sulku. Ei kai nyt koko Uusimaa synnytä yhtäaikaa?

Hämiksessäkin on vissin salit tupaten täynnä. Isomman faceryhmän puolella lueskelin kun jokukin on siellä nyt ootellut pari päivää kivuissaan muttei saa käynnistystä kun ei mahdu synnyttämään. Kiva!

Takaisin