Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä nyt pari päivää väsyttänyt aivan hirveästi ja valkovuoto on limamaista. Välillä myös tulee harkkasupistuksia eli pikku hiljaa tässä tapahtuu edistymistä![]()

Meillä kuulemma yliaikakontrolli 41+5 paitsi radin takia 41+3
Ja sinne pitää suoraa ottaa sairaalakassi mukaan. Mun mielestä tuntuu vaan kovin karulta odottaa tuonne asti ilman, että välissä on edes neuvolaa. Eikös yliaikaisuuteen liity jotain riskejäkin? Kuinka monta kertaa sitä kerkiää välissä jo huolestumaan Ehkä täytyy sit alottaa polilla ravaaminen erinäisistä syistä lasketun jälkeen ni eiköhän laita aiemmin käynnistyksenNo onneksi tässä on vielä muutama yö jäljellä.

Alan tässä vähitellen ymmärtää, miksi kaikki on ihan vikoilla viikoilla (etenkin ne 40-42) täysin kyllästyneitä odotukseen. Mulla vielä la n.4 viikon päässä, ja nyt jo on typerän raihnainen ja epämukava olo.
Kivuliaat supistukset onneksi ovat nyt loppuneet, mutta kivuttomia harkkasuppareita on päivittäin tosi paljon. Tuntuu että melkein puolet ajasta jonka oon jalkeilla, kohtu on ihan kivikova ja inha. Enkä tiedä onks tää nyt vauvan pään painumista alas vai jotain muuta liitoskipua, mutta nivusissa ja sillä suunnalla vihloo aina jos vähänkään koitan jalkaa taivuttaa "väärään" suuntaan.
Ollakseen maailman luonnollisin ja iloisin asia, on tää raskaana oleminen kyllä vaikeaks tehty![]()