Mulla on nyt viikkoja vähän päälle 23, ja nyt muutaman viikon ajan oon ollut jatkuvasti ärtyisä ja kiukku en.. Toivottavasti tää ei ihan loppuun asti kestä sillä se ei oo kovinkaan mukavaa mulle eikä varsinkaan miehelle..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on ihan sama ongelma. Kaikkein eniten tuntuu ärsyttävän tuo oma mies, vaikka raukkaparka on samanlainen kuin aina ennenkin, eikä sen ominaisuudet ole mua ennen näin ärsyttänyt. Yritän kovasti hillitä kiukunpuuskiani, mistä seurauksena on sellaista ihmeellistä passiivisagressiivista mökötystä ja totta kai mies on senkin huomannut ja valittaa kun olen aina pahalla päällä. Tietäis vaan miten mahdoton olisin, jos en yhtään hillitsisMulla on nyt viikkoja vähän päälle 23, ja nyt muutaman viikon ajan oon ollut jatkuvasti ärtyisä ja kiukku en.. Toivottavasti tää ei ihan loppuun asti kestä sillä se ei oo kovinkaan mukavaa mulle eikä varsinkaan miehelle..

Mä kävin gynellä asian suhteen juuri loppuvuodesta eli pari kk ennen kuin raskauduin ja sain diagnoosiksi pms ja siihen hormonitoimintaa tasapainottavan lääkityksen jota syödään 2vk kuukaudesta, se viikko ennen kuukautisia ja kuukautisviikko. Vitsi että oli ihanaa olla oma itsensä eikä hormonihirmu!Minullakin hormoonit saa pimahtamaan, tästä syystä en voi käyttää mitään ehkäisypillereitäkään.Ennen menkkoja huomasi aina että sieltä ne tulee...
Esikoisen raskausaikana olin kyllä tyyni kuin mikä, koko raskausajan. (Myös imetysaikana ihme kyllä) Toista on nyt!![]()

Mulla on ihan sama ongelma. Kaikkein eniten tuntuu ärsyttävän tuo oma mies, vaikka raukkaparka on samanlainen kuin aina ennenkin, eikä sen ominaisuudet ole mua ennen näin ärsyttänyt. Yritän kovasti hillitä kiukunpuuskiani, mistä seurauksena on sellaista ihmeellistä passiivisagressiivista mökötystä ja totta kai mies on senkin huomannut ja valittaa kun olen aina pahalla päällä. Tietäis vaan miten mahdoton olisin, jos en yhtään hillitsisToivon kanssa että menis pian ohi, koettelee parisuhdetta vaikka molemmat tietää mistä tää johtuu. Eikä se itsellekään ole mukavaa olla koko ajan äkäinen ilman syytä.

Mulla ei niinkään ärsytä muut ihmiset kun tämä kasvava maha. Se on koko ajan tiellä vaikkei iso olekkaan. Törmäilen sen kans oven pieliin ja pöydän reunoihin kun en tajua että se vie tilaa :D Olen aina ollut hoikka ja taipuisa joten nyt ärsyttää ihan suunnattomasti muuttua pallomahaiseksi lyllertäjäksi. Kärttyän siitä välillä myös mies paralle vaikkei se sen vika olekkaan.