mommyme
Vauhtiin päässyt keskustelija
Voin vastata omasta puolestani. Tänää 12+0 eikä oo helpottanu oireet..
Kotisairaala kävi laittaa tipan vähän ennen 4 et mies oli sit jo kotona. Yötä vasten otetaa pois ja huomenna pitäis viel tulla laittaa mut empä tosiaa tie mite järjestän lasten hoidon huomenna ko kaikki sukulaiset ketä vois auttaa on töissä ja tälläsii juttuja varten ei oo olemassa mitää apua mitä vois mistää saada.. :/
Kotisairaala kävi laittaa tipan vähän ennen 4 et mies oli sit jo kotona. Yötä vasten otetaa pois ja huomenna pitäis viel tulla laittaa mut empä tosiaa tie mite järjestän lasten hoidon huomenna ko kaikki sukulaiset ketä vois auttaa on töissä ja tälläsii juttuja varten ei oo olemassa mitää apua mitä vois mistää saada.. :/
yritän kestää tämän ja purra hammasta, mutta se ärsyyntyneisyys näkyy vaan mun olemuksessa :/ kauhea vuodatus, mutta toivottavasti teillä työskentely sujuu muitta mutkitta! :)
En silloin ainakaan huomannut olossa juurikaan eroa. Luulen, että mulla se vaikutus on suuremmalta osin psykologista kuin fyysistä apua. En tiedä, vaikea analysoida. Taidan jättää ne vähemmälle käytölle tästä lähtien, jos olo pysyy samana ilman niitäkin. Ne puristaa kuitenkin aika ikävästi käsiä, ja taitavat hidastaa käsien verenkiertoakin. Toisaalta niiden pitääkin olla vähän tiukat, että se nappula painaa niitä akupisteitä kunnolla...