Niiinu
Puuhakas puhuja
Siis nää kivut alavatsassa on jotain ihan kamalaa! On vaihtelevasti vihlovaa kipua, on pistävää kipua, on jomottelua, juilintaa, aaltomaista kipuilua ja jatkuvaa särkyä.
Oli näitä viime raskaudessakin mutta en muistanut että nämä oli näin inhottavia ja kivuliaita. Olen vielä tosi kipuherkkä niin ei kyllä löydy yhtään toleranssia ja panadolkaan ei auta sitten ollenkaan.
Alaselkä ja lantioseutu (+si-nivelet) olleet jo kuukauden verran aivan tukossa ja ai että päivän kohokohta on kun mies hieroo auki alaselän! :angelic:
Plus tää närästys! Mulla alkoi aikalailla viikon 7-8 paikkeilla ja vaiva on kyllä läsnä ympäri vuorokauden.
Muilla samaa? Pliis, sanokaa etten ole ainoa :angelic:
Oli näitä viime raskaudessakin mutta en muistanut että nämä oli näin inhottavia ja kivuliaita. Olen vielä tosi kipuherkkä niin ei kyllä löydy yhtään toleranssia ja panadolkaan ei auta sitten ollenkaan. Alaselkä ja lantioseutu (+si-nivelet) olleet jo kuukauden verran aivan tukossa ja ai että päivän kohokohta on kun mies hieroo auki alaselän! :angelic:
Plus tää närästys! Mulla alkoi aikalailla viikon 7-8 paikkeilla ja vaiva on kyllä läsnä ympäri vuorokauden.
Muilla samaa? Pliis, sanokaa etten ole ainoa :angelic:
Nimimerkillä: epätoivoinen stressaaja Pirkanmaalta :D