Oireita, oireita..

Mulla alkoi jo ennen plussaamista. Mietin että onkohan mulla hemoglobiineissa vikaa, kun väsyttää ja huimaa ja lisäks hengästyn ihan kamalan helposti. Sellaiset portaat jotka aikaisemmin sai mut tasailemaan hengitystä muutaman sekunnin saa mut nyt puuskuttamaan kuin oisin maratonin juossu.

Mulla on myös ollut alavatsassa tuntemuksia, sellaista lievää menkkakipua siitä asti kun plussasin eli reilun viikon verran, nyt 5+4. Myös turhuvuotoa on tullut koko ajan, se alkoi jo pari päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa, tosin nyt on ehkä jo vähän vähentynyt. Edelleen myös turvottaa, mutta tissejä ei enää niinkään arista, josta oon hieman huolissaan, etenkin kun eilen oikeassa rinnassa tuntui vähän yksi vähän aristava kohta ja kun sitä tunnustelin niin siinä tuntui jotain muhkuraista! :nailbiting: Aattelin kyllä että voi olla ihan raskaudesta johtuvaa rintarauhasen turvotusta, mutta silti hieman panikoin ja varasin tälle aamulle lääkäriajan työterveyteen... Lääkäri ei kyllä tuntenut mitään poikkeavaa, mutta ihan en täysin huojentunut ole vieläkään. Jospa kuitenkin maltan odottaa pari viikkoa ar-ultraan, jos siihen mennessä ei ole tuo muhkura muuttunut, niin pyydän lääkäriä tutkimaan sen samalla...

Nyt on muuten ehkä myös hajuaistissa jonkunlaista muutosta ollut havaittavissa, tai sitten vain kuvittelen... :grin

Mun tämän hetken oireet (4+1)
- pahoinvointi (tosin vaan kerran olen oksentanut, muutama kerran yökkinyt pöntöllä)
- itkuisuus (alan siis herkästi itkemään esim. luontodokumentille)
- päänsärky/ migreeni
- välillä pientä huimausta
- menkkakipumaisuus ja muut alavatsan juilinnat
- rauhallinen, onnellinen olo

Onko jollain muulla ollut maha sekaisin/ripulia..? Itsellä viime päivät hyvinkin sekaisin tuntunut maha olevan, varsinkin aamuisin.. Sitten tämä väsymys (ennen aina ollut hyvinkin pirteä aamusta, nyt väsyttänyt aamulla hirmuisasti vaikka nukkuisi sen 9 tuntiakin..). Ja rinnat ovat aristaneet koko kuluneen viikon.. Vielä en ole uskaltanut testailla uudelleen ja viime testistä, joka oli nega, se 5 päivää kulunut.. :)

Onko jollain muulla ollut maha sekaisin/ripulia..? Itsellä viime päivät hyvinkin sekaisin tuntunut maha olevan, varsinkin aamuisin.. Sitten tämä väsymys (ennen aina ollut hyvinkin pirteä aamusta, nyt väsyttänyt aamulla hirmuisasti vaikka nukkuisi sen 9 tuntiakin..). Ja rinnat ovat aristaneet koko kuluneen viikon.. Vielä en ole uskaltanut testailla uudelleen ja viime testistä, joka oli nega, se 5 päivää kulunut.. :)
Mulla ainakin on ollut vatsa sekaisin. :confused: Meinasitko testailla milloin uusiks? Hyvältähän nuo oireet kuulostais, toivottavasti saisit plussan. :)

Mulla ainakin on ollut vatsa sekaisin. :confused: Meinasitko testailla milloin uusiks? Hyvältähän nuo oireet kuulostais, toivottavasti saisit plussan. :)

Jos sitä viikonloppuna uskaltaisi testin ostaa taas ja testailla jos ei vielä silloinkaan oo menkat alkaneet.. :) tämä turvotus on kyllä aika inhottavaa, kyllä kai tässä kohta lentoon lähtee ku samanverran ilmaa ku ilmapallossa... :sorry:
Kiitos tsempeistä! :happy:

Mulla myös aivan järkyttävä väsymys. Yhtään ei helpota oloa kamala flunssa, joka iski muhun oikein kunnolla. Ei meinaa jaksaa sängystä nousta. Oonkin pötkötelly aina tilaisuudentullen :)

Ei taas eilisen aamun jälkeen oo tuhrua näkynyt. Kauheeta tää tämmöinen ihmettely kun tulee ja ei tule. :D Mulla muuten tuli viime viikon lopulla hirveä siivous- ja järjestelyinto, mies jo kysyi että oonko kipeä kun yleensä inhoan niitä ja teenkin vaan pakon edessä, ja yhä edelleen vaan into jatkuu, voiko toi oikeesti olla raskausoire? :hilarious: Ja toinen että mulla on kädet ihan rutikuivat eikä auta rasvailu, sama tuli esikoisen raskaudessa mut pahempana kun silloin joutui vielä käyttämään käsidesiä jatkuvasti.

Paranemisia sanmarie! <3

Väsymys on täälläkin aivan jäätävä.. Voisin varmasti nukkua kellon ympäri jos annettaisiin mahdollisuus.

Briala, Kyllähän sitä on olemassa yhtä sun toista raskausoiretta, joten mikseipä voisi olla? Pesän rakennusvietti. :wink Onneksi tuhru on pysytellyt poissa! Varmasti vain harmitonta ja monillahan tuo tuhruttelu kuuluu myös alkuraskauteen.

Briala: Todellakin hieno juttu, ettei tuhru yltynyt ja että se on pysynyt poissa.

Mulla alkaa pahoinvointi joka päivä aika tarkkaan kello 11.00. Eli en kärsi aamupahoinvoinnista, vaan aamupäivä- ja päiväpahoinvoinnista :)

Jaa-a.. Vähän itsekseni jo ajattelinkin et on vähän vääryys kauan yrittäneitä kohtaan et toiset tulee tällee ekalla yrityksellä KAKS kertaa raskaaks ja kaikki menis hyvin.. Eilen pientä tuhruttelua, aamulla pyyhittäessä verta (ei kuitenkaan housuun asti) ja äsken ei sit kuitenkaan mitään.. taitaa kuitenkin tuo veri olla vähän huonompi homma..? Olikohan miun raskaus sit tässä?:sad001

Hellu, jännästi oikein kellontarkkuudella alkaa pahoinvointi. :D Mulla on pitkin päivää, välillä on ja välillä ei.

Tsemppiä Isintyttö, toivottavasti ei enää tulis verta eikä mitään! Ei oo kuitenkaan mitään kipuja? Mulla ihan ensimmäinen raskaus alkoi sillointällöin tuhruttelulla joka lisääntyi, muuttui kirkkaaksi vereks ja sit alkoi krampit. Tais viikon ainakin ensin vaan tuhrutella ja oireet katos heti kun tuhru alkoi.

Isintyttö: Toi epätietoisuus on ihan hirveetä. Mutta ei auta kun odotella. Se voi olla ihan vaaratonta vuotoa tai sitten merkki keskenmenosta. Mulla tuli keskenmenossa rusehtavaa tuhrua viikon ajan ja sitten hieman kirkasta verta. Mutta mulla tuohon liittyi myös mahakipu. Pidetään peukkuja, että olisi vaan jotain vaaratonta!

Isintyttö, Älä pohdi tuollaisia! Ei voi vertailla ihmisiä ja sitä mihin kukin on ns "oikeutettu", ei sellaista ole. Toivottavasti kyseessä vain vaaratonta vuotoa. <3 Yleensä kivut kertoisivat sitten myös alkavasta keskenmenosta. Millä viikoilla olet? Onko sun mahdollista päästä esimerkiksi ultraan?

Mulla on nyt ollu jäätävä pahoinvointi pari päivää.. autossa pahenee vaan entisestään. Toivottavasti tämä helpottais ja nopeasti!

Kahvi myös alkanut närästää ihan hitosti mitä ei ennen oo ollu.

Kiitos symppauksista <3
Miitu: 5+3 on tänään. Jos vuoto ei nyt ihan älyttömäksi ylly niin soitan maanantaina yksityiselle ultraan ajan. Edelleen vain pyyhittäessä tulee, äsken tuli pieni hyytymä, joten aika epätoivoinen olo on kyllä vaikka tuhrua vain onkin..

Kummallisia oireita ollut nyt 10 päivää. Oireet alkoivat 4pv oviksen jälkeen. Toivottavasti liittyvät raskauteen, eikö mihinkään vakavaan. Olen vähän hysteerikko :D tällaisia oireita ollut tähän päivään asti,
- alavatsan turvotus
- etova olo (ei oksennusta)
- lämpö heitellyt miten sattuu
- voimaton olo
- tihentynyt virtsaamisen tarve
- välillä on kylmä/kuuma
- tuntuu et melkein jokainen ruoka närästää
Tämän viikon aikana tulleet,
- rinnat arat, etenkin nännit
- tissit tuntuu jämäkämmiltä
- tajuton väsymys (aamuisin en meinaa päästä sängystä ylös ja iltaväsymys on kova)
- hankala saada unta
- pientä valkovuotoa, tai jtn sellaista.

Olikohan siinä kaikki :D testiä en ole vielä tehnyt, mutta ihan lähipäivinä teen, mies kävi ostamassa clearbluen mulle. Huh, on tää jännittävää, toivotaan parasta ❤

Tsempit sinne, Rita29! :Heartred ja plussatuulia :)
Samaistun nuihin oireisiin itekin, ja jännittelen testin tekoa viime viikkoisen negan johdosta..:nailbiting:

Rita29: Mulla on toi oirerimpsu ollut sekä negakierroissa että plussakierroissa :D Toivotaan että sulla olisi kuitenkin nyt tärpännyt! Tsemppiä!

Takaisin