Oireita, oireita..

Mä tiesin olevani raskaana, kun dpo 10 tuli migreenikohtaus. Ja sen jälkeen oksennus. Olo on ollut hieman huonovointinen, pientä päänsärkyä, mutta muuten ei mitään normaalista poikkeavaa. Ihan alkuraskaus (eli inssistä menkkoihin) oli oireettomampi kun moni negakiertoni :D

Hirveä turvotus jatkunut jo useamman päivän eikä vieläkään menkkoja kuulu (oisi pitänyt to2.2. päivän hujakoilla alkaa tällä hieman epäsäännöllisellä kierrolla..) testin tekaisin lauantaina mutta negaa näytti.. Uskaltaiskohan sitä vklp tehä uutta testii jos ei vuoto oo siihen mennessä alkanut.. :)

Te keillä pahoinvointia niin hiipikö se pikku hiljaa vai alkoiko suoraan pöntön halailulla?
Täällä rv 5+5 ja eilisestä asti ollut etovaa oloa.
Tuntuu että moni sanoo tuon pahoinvoinnin olleen ensimmäisiä oireita mutta voisiko se tosiaan alkaa vasta myöhemminkin?

Lovehearts, Ehdottomasti uutta testiä vain kehiin! :)

Miitu ei mulla ainakaan suoraan alkanut, ekana oli vaan pelkästään et tissit arat ja maha kovalla :) Sit se alko hiipimään sieltä se jatkuva etova olo ja nyt ei lopukkaan missään välissä enää...

Cocoa, Apuaa... Tuo kuulostaa juuri osuvalta "hiipimään". Eilen oli pientä etovaa oloa ja tänään ollu enemmissä määrin koko päivän. :<

Miitu mä luulen, että alkaa pikkuhiljaa pahoinvointi hiipimään tänne. Eli ei todellakaan kaikilla ala heti. :)

Mulla taas on joka raskaudessa alkanut pahoinvointi jo ennen kuin menkat jääneet pois ja siitä sitten pahentunut viikkojen edetessä, tosin ensimmäisessä loppui kun seinään verenvuodon alkaessa (keskenmeno), katotaan miten tässä käy pahoinvoinnin suhteen, kun ollut myös tosiaan jo hyvissä ajoin ennen plussaa. :D

Tuhruvuotoa kesti muuten tasan sen yhden päivän, eikä sitä paljoa tullut, eikä oo onneks enää tullut sen maanantain jälkeen, ja viivakin vahvistuu. :rolleyes:

Mulla on ollut myös nyt vähän etovaa oloa varsinkin iltasin. Tissikipu taas on onneks hellittänyt! Ja myös se vähäinen vaaleanpunainen tuhruvuoto on jäänyt, sitä oli vaan maanantaina, jollon menkkojen olis pitäny alkaa.

Semmoista kysyisin, että onko teillä mahakipua ollenkaan ja jos on, niin kuinka kovaa? Mulla on tällaista menkkakipumaista alavatsakipua. Kauheat muistot nousee pintaan, kun aiemmassa keskenmenossa oli ensioireena vatsakipu. Tiedän kyllä, että tämä voi kuulua ihan normaaliin raskauteen, mutta lähinnä kiinnostaa kuinka kovaa teillä kipu on ja minkälaista se kipu on.

Mulla on menkkakipuja ollut 2 viikkoa nyt. Mutta ei o tarvinu lääkitä, jomottelee vaan. Samaa oli viime raskaudessa ihan alussa

Mullakin on menkkamaista jomotusta/poltetta ja ajoittain vihlovaa kipua. Ensimmäisessä raskaudessa ei tämmöisiä ollut ja toisessakin vain ajoittain. Tässä raskaudessa taas on ollut melkein jatkuvasti...

Mulla oli viime raskaudessa ja nytkin vatsakipuja. Vihlovaa, aaltomaista kipua vatsassa, nivusissa, reisissä ja alapäässä, ihan karseaa! En muista kauanko kesti viimeksi ennenkun meni ohi :sorry:

Mulla on taas esim tänään täysin oireetonta, niin kyllä pistää miettimään onkohan kaikki hyvin.. Vielä täytyis maanantain ultraan malttaa odotella.

Täällä tänään punaisen rusehtavaa vuotoa aamulla kun kävin pissalla... Yksi keskenmeno takana niin nyt ahdistaa. Ei kait auta kuin odotella ja seurata tilannetta.

Eilen kyllä peitto heilui miehen kanssa että josko tämä vaan johtuisi siitä.

Voi ei :( Sehän voi olla ihan normaalia tuhrua tai sitten ei. Vain aika näyttää. Mun keskenmeno alkoi rusehtavalla tuhrulla ja mahakivuilla. Muutama päivä ensimmäisistä merkeistä laskettuna alkoi sitten kirkasta verta tulemaan. Siinä kohtaa olin varma asiasta. Toivon koko sydämestäni, että sun tuhru johtuisi vaan niistä petipuuhista!

Anila, Voi hyvinkin johtua peiton heilutteluista! Mulla tuli esikoisen aikaan, kirkastakin. Aika vain näyttää. <3

Täällä alkoi myös tänään taas rusehtava tuhru alaselkäkivun kera, ei kovin lupaavalta vaikuta.

tsemppiä kaikille tuhruttelijoille! Itselläkin silloin tällöin tulee jos jonkinväristä tuhrua. Yritän nyt jotenkin vain aatella, että aika näyttää. Pari päivää ollut semmosta "tykytystä" tuolla kohdun tienoilla. voisin luulla niitä vauvan potkuiksi, jos en tietäisi ettei ne tässä vaiheessa vielä tunnu. esikoinen veti joskus semmosta potkurallia, että samalta tuntuu mutta alempana.

Mullakin on sellaisia menkkakipujen tuntuisia vihlaisuja ollut melkein päivittäin. Pari kertaa pitänyt ihan kävellessä pysähtyä odottamaan, että vihlaisu menee ohi. Ovat kamalan pelottavia, mutta toivon nyt, että kuuluvat asiaan. Eka raskaus, niin ei oo nää oireet kovin tuttuja. Lisäks on ollut kyllä kaikkea mahdollista muutakin, kuvottaa ja väsyttää, itkeä vollotan ilman mitään kunnollista syytä, huimaa aina välillä ja hajuherkkyys ja mielihalut on alkanut tekemään tuloaan tällä viikolla. Tää väsymys on kyllä ihan hirveintä, onko muita, joiden on hankala saada mitään tehtyä? Pelkkä pyykinpesu yms. kotityöt tuntuu jo olevan ylivoimaisen rankkoja ja koulutöitäkin pitäisi vielä saada tehtyä.

Tiiu, Täällä myös aivan mahdoton väsymys! Ja täytyis jaksaa tuollaisen 1v3kk perässä juosta pää kolmantena jalkana. Tuntuu ettei energiaa oo oikein mihinkään. Nukkumalla tämä väsymys ei lähde. Muistaisin että esikoisesta olisi ollut samaa suurin piirtein rv 6 tuonne rv 12 asti.

Takaisin