Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuleeko muuten muille huonoa oloa raskausmonivitamiineista? Ite otin pari päivää si käyttöön minisunin raskausvitskut joita käytin myös esikoisen aikaan, ni hetken päästä otosta tulee huono olo vaikka söisikin jotain samalla..
.. Ja toisekseen ajattelin, jos taustalla on mun lisäkseni joku toinenkin panikoija, jolla menkat myöhässä ja selkeitä oireita, mutta pelkää testin tekemistä, kuten minäkin (mahdollisen pettymyksen varalta).![]()

Eli aavistukset olivat oikeassa, ei ollut mielen tepposia nuo oireet niinkuin joskus aiemmin.Ihan meidän neuvolassa saamassa lapussa. Myöskin neuvolätätimme sanoi, että rautalisää sitten rv12 jälkeen.
Mulla kanssa tota, öisin ei millään meinaa saada unta ja sit herää joskus aamuyöllä ja valvoo ainakin sen pari tuntia, sit on ihan zombieolo päivällä!Mulle on taaa ilmenny että herään yöllä ja en saa unta takasi, pe-la yönä valvoin varmaa 3-5 ja poika heräs 7..jippii
Ja öisin pissattaa mutten viitti mennä pissalle kun esikoinen tuntuu aamuöisin heräävän niin herkästi jos poistun vierestä (nukkuu siis vieressä).