Oireita ja kolotuksia

Mä tässä mietiskelen että onkohan nää olot harkkasuppareita. Parisen tuntia tuntunu mahassa melkein kokoajan kireyttä mut sitte taas sillon tällön tulee menkkamaisia kipuja mitkä tuntuu selässäkin :D Vauvan liikkeet tuntuu jotenki kipeemmiltä myös.

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app

jjanette, mie kanssa oon huomannut sen että vauvan liikkeet tuntuu kipeemmiltä. Meidän pikkuinen on ottanut kohteekseen mun oikean kyljen ja varsinkin iltaisin sattuu niin pirusti, kun kaveri oikoo jalkojaan ja möngertää.

Nyt on hiukan ruvennut tulemaan veristä tuhrua paperiin liekö syynä peiton heiluminen vai ennakoiko tulevaa synnytystä... Pitää seurata tilannetta...tänään 37+0

Tuosta verisestä vuodosta - ellei ole ihan pari tippaa, jonka alkuperäksi epäilee haavaumaa - kannattaa varmaan soittaa neuvolaan?

Taisi olla ihan vaan haava ainakin nyt on kaikki kunnossa. Torstaina on lääkäri ja pitää soitella sinne jo aiemmin jos tilanne muuttuu.

Oon huomannu et helpommin tulee haavaumia alapäähän kun ennen. Lauantaina mietin meinaan tota samaa et mistä tuhruttaa verta mutta ajelustahan se sit johtu varmaan kun vaan sillon lauantaina tuhrutti. Ajelukin tietty alkaa näillä viikoilla olla jo aika epätarkkaa kun tosiaan ei taivu ihan samalla lailla kun ennen :grin

Täällä joillain tullu ummetusta rautalisästä.mulla taas aivan vastakkainen vaikutus tuolla raudan syönnillä.syön siis joka toinen päivä obsidan-rautalisää ja joka toinen päivä mulla myös siis maha ihan löysällä. Siis meininki on siinä svääreissä,että hyvä et vessaan ehtii!
Ainoa plussa on se,että hempat pysyy tällä 130:ssa ja ilman niitä tippuu heti 110,jolloin oon ihan poikki kokoaika ja en kans mitää.
Et kumpi sitten on parempi?varmaan oon tällä ripuli-meiningillä saanu tuon painonkin hallintaan,kun niin vähän noussu. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

^ Mulla kans rauta vetää löysälle. Ja terkka vaan sano et "sehän on hyvä kun moni kärsii ummetuksesta ja se on tosi ikävä vaiva" o_O Vähän ihmettelin et hä.. eiks ripuli sit oo ikävä vaiva? No onhan se totta et ummetus tässä tilassa on kyllä varmasti hirveetä.

miulla maha onn muuten vaa löysällä, ollu jo varmaa toista kuukautta. Tänään käyty sitte hepatoosikokeissa kun eriasteista kutinaa ollu lauantaista vas. jalkapohjassa, vatsassa, käsivarsissa ja sormissa, huomenna saan tietää kokeiden tulokset.

Minäkin syön obsidania, joka aiheuttaa sitten sitä ummetusta! Täällä kävi arvot 95 mutta kun sen ummetuksen kanssa ei todellakaan ole mukava elää..

Mun alapäähäni taas vihloo... häpyluu, nivuset... särkee ja vihloo ja jomottaa. Inhottavaa! :confused:

Just kirjotin tohon toiseen ketjuun samat kuin martuti oli tänne kirjoittanut! :grin
Tekis mieli välillä vaan alkaa itkemään, kun sattuu niin perkeleesti.

Täällä kans tota "menkkajomotusta" selässä ja alavatsalla, toivottavasti ei enteile mitään. En haluu vielä synnyttää kun yli kk laskettuun aikaan :rolleyes:. Ja vauvelikin liikuskellut vähän laiskasti tänään..

Inhottavaa että muutkin kärsii samoista vaivoista, mutta toisaalta tänne on kiva purkaa kun tietää et on muitakin jotka ymmärtää tän tuskan! Toi alapäähelvetti on meinaa niin tuttua!!

Mulla kans ollu maha löysällä muutaman viikon.. En tiedä johtuuko raudasta (ei pitäisi kun on luontaistuote) mutta eipähän oo tullu ainakaan peräpukamia, kun ei oo ummella.. Tai sitten mansikoista, joita oon vedelly joka päivä :)

Mulla auttoi Obsidanin kanssa, kun otin ison annoksen C-vitamiinia ja sitten maitohappobakteeria. Munkin vatsa on ollut parisen viikkoa ihan löysällä, vaikka en rautaa syökään. Ihaninta on toki se, että kaikki kakkimiset hoituu öisin... (2-3krt/yö) ja päivisin ei mitään. ARGH. Ihana herätä "kohta-se-on-housussa"-fiilikseen pari kertaa yössä!

Oi ja tuo alapääkipu.. tuntuu välillä että voisin ottaa lapsen kädestä kiinni kun se yrittää läpi :D tai siltä se tuntuu!

Nivuset ihan sairaan kipeet.joutuu kävelee/vaappua ku ankka!jalat ja sormet taas kerran aivan turvoksissa,kun kokopäivän puuhaillu.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Äsken vessassa käydessä, pissa oli vaaleanpunaista ja paperiin jäi myös. Siis ihan haaleen vaaleenpunasta :confused:
En aio ainakaan vielä hätääntyä tosta, koska voi johtua myös siitä virtsakivestä tai sitten jostain muusta..
Ja nyt ei vauva tietenkään liiku, pari tuntia sitten kyllä myllersi oikeen kunnolla.
Ja tässä kirjoittaessa kyllä vähän alkoi mietityttämään että mistä se veri siihen pissaan oikeen tuli/tulee?

Takaisin