aaaaaargh,. mä oisin niiiin onnellinen jos saisin ees yhen yön nukkua ees 4h putkeen......... mä oon ihan loppu näihin yövalvomisiin.

nää liitoskivut!! ja lihasten kramppaamiset mahassa ja supparit joita tulee tosi paljon ja massuasukin yölliset mylläämiset ja pissahädät jajajajajajaja........ nukkumisesta ei voi ees puhua kun torkun pieniä pätkiä ja pakko vähän väliä nousta ylös ni kivut vähän helpottaa..
toissapäivänä tuli pikkuhousun suojaan hirvee klimaklöntti veriviiruilla. pikkasen jännitti että saapa nähä tuleeko lapsivedetkin kun nää olot ollu jo pari viikkoo sellaset että varmasti syntyy kohta ... (toivossa on hyvä elää......

) mutta ei mittään. ipana myllää mahassa ihan hirveesti ja se alkaa jo tuntumaan TOSI epämiellyttävältä.

ihana ajatella että enää max 6vkoa jos mennään 2vko yli, mutta muuten laskettuu reilu 4vkoa.

oon nyt kahtena päivänä hulluna myllänny pihalla oikein toivoen että käynnistys synnytys mutta toisaalta hyvä jos vielä pysyis matkassa.
mun vanhemmat oli täällä pari päivää niin kyllä mun ihan alhaalla oleva massu aiheutti "hilpeyttä",, esikoinenhan näillä viikoilla oli vielä ihan ylhäällä ja välillä jopa poikittain. epämiellyttävä tunne kun vauvan pää on ihan jo lähtökuopissa..

potkut tuntuu selkärankaan päin ja kylkiin... peppua punnaa tuossa navan yläpuolella.. . ollut kyllä jo pitkään samaisessa asennossa. ens viikolla neuvola ja neuvolalääkäri ja seuraavalla viikolla synnytystapa-arvio/keskustelu. oooooo nää viimeset viikot tuntuu niiiiiiiiin pitkältä...........