Oireiluja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ang1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla alkaa kohta huumori loppua tän mun migreenin kanssa. Nyt 3 vrk putkeen ollut oireet päällä. Kipu ei ole mitenkään tappavaa, mutta kaikki muut oireet on tosi inhottavia. Kipu alkaa jos rasitan itseäni yhtään. Viikko sitten oli sellanen kohtaus, että en voinut muuta kuin maata pimeässä huoneessa kylmäpussi päässä. Tämä on nyt ihan muuta, mutta millä ihmeellä saan tämän poikki, alkaa voimat loppua... Oikea käsi on melkein toimintakyvytön ja näkö heittää... Huomenna neuvola, täytyy siellä kysellä, tosin tietäen paikalla olevan ainoastaan harjoittelijan, niin odotukset neuvoista ei ole kovin korkealla. Kai mun pitäis ottaa itseäni niskasta kiinni ja painua tk:een. Pelkään vaan, että mulle annetaan lääkettä joka ei ole vauvalle hyväksi, kun olen todennut, ettei kaikki lääkärit ollenkaan handlaa näitä...

Hyvä Meemi, että joku osaa ajatella ennen kuin toimii.. Katoin just tota mun päivittelyä Danielan tilanteesta eikä tosiaan tainnut ainakaan mieltä parantaa. Tässä tilanteessa sitä vaan on ihan herkillä kaikkien muidenkin ikävien kokemusten suhteen, kun koko ajan saa vähän jännittää omankin pikkuisen puolesta. Sama kun oli tämä Ristiinan tapaus, kun se 2-vuotias pikkuinen oli hukassa. Ihan järkyttävä juttu!! Ajattelin niiden vanhempien vuorokautta.. Ei sitä varmaan voi edes kuvitella :( Mutta enkelit oli valppaana ja pikkuinen löytyi. Voi sitä ressukkaa...
Meemi tunnen suurta sympatiaa sua kohtaan ton migreenin kanssa. Itte oon nyt yli kuukauden kärsinyt päivittäisestä päänsärystä tosiaan. Viime viikolla sain sen ihme tujumman Panadol-kuurin, mikä on helpottanut hetkellisesti, mutta lääkkeiden välissäkin ehtii tulla pää kipeäksi. Myös näön kans on tullut yhtäkkiä ongelmia.. Mulla on silmät leikattu laserilla kaks vuotta sitten ja olen koko ajan nähnyt valtavan hyvin sen jälkeen. Ihana tunne, kun on edelliset 12 vuotta ollut huono näkö. Nyt mulla väsyy silmät ihan ihmeellisesti ja välillä tulee näköhäiriöitä. Oon kyllä yhdistänyt ne suoraa tohon pääkipuun, kun ne tulee aina pääkivun iskiessä pahempana.. Ei tunnu löytyvän mitään apua raskaana olevan päänsärkyyn tai migreeniin. Täytyy vaan toivoa, että se olis ohimenevää!!

Täällä kanssa kärsitty päivittäisistä päänsäryistä ja tuntuu ettei oikein mikään auta.. Muutenkin ollut huoli kun koko alkuviikon ollut kummallisia ja kovia alavatsakipuja ja sain tänään sitten soitettua neuvolaan että päästiin sydänäänet kuulemaan. ensin ei meinannut kuulua mutta hakemisen ja etsimisen jälkeen lopulta löytyivät ja helpotus oli suuri.
nyt loppuviikko sairaslomaa ja sit ens viikolla lääkäriin jollei levolla kivut helpota, mutta mitään hätää ei pitäisi olla [:)]

Oli kyllä hurja juttu se ristiinan tapaus mutta onneksi kaikki kääntyi hyväksi ja voi vain kuvitella sen vanhempien onnen kun pieni löytyi ehjänä kotiin <3

Mullakin on ollu päänsärkyä ajoittain. Kävin tänää neuvola käynnillä ja puhuin siellä päänsärystäni. Kätilö sanoi että se on aika yleistä raskauden alku puolella ja johtuu hormooneista, yllätys yllätys. Samoin niin kuin nuo vatsa kivut.

Daniela tsemppii sulle. Toivottavasti maanantaina selvii et kaikki ois ihan hyvin.

Mäkin olisin syyttäny pelkästään hormooneja näistä migreeneistä, mutta tuntuu pikkasen oudolle, että mulla tuli eka migreeni raskausaikana vasta viime perjantaina, vaikka tässähän pitäisi koko ajan hormoonien olla tasoittumaan päin. Nää migreenioireet on tosi väsyttäviä. Mua ei niin toi kipu haittaa nyt kun se ei ole liian kovaa, mutta nämä muut oireet haittaa normaalia elämistä. En esim. saa kunnolla puettua tai edes tukkaa kammattua kun oikea käsi on niin puuduksissa ja voimaton. Myös puhe "sammaltaa" koska oikea puoli kasvoista on puuduksissa. Toivon todella, että menisi pikapuoliin ohi. Saisin edes välillä levätä. Mitään lääkettä en voi ottaa, kun mulla esim. Panadol pahentaa migreeniä. Toimivat lääkkeet taas on kiellettyjen listalla. Toivon todella, että neuvolassa otetaan jotain kantaa aamulla...

Tsemppiä kaikille muille päänsäryistä tai migreenistä kärsiville!

meemi toivottavasti sun olo pian alkas helpottuun. Jo itessään nää helteet saa uupumaan saatika jos on viel muita oireita mitkä uuvuttaa, varmasti vie voimat. Jaksamista ja toivotaan että ottavat kantaa neuvolassa. 

mulla on kanssa päänsärkyjä ja ajoittain aika rajujakin. muistaakseni n. 1-2 viikon sisällä alkanut. On se hassua,että kun yhdestä vaivasta pääsee niin toinen tulee tilalle. Koitetaan kestää!! Ja muuten ikäviä painajaisia olen alkanut taas näkemään huh.
mä haluaisin kans kotiin dopplerin...pitäsköhän alkaa ettiä netistä jotain käytettyä laitetta hmm...ihanaa olis kuunnella sydänääniä <3 esikoisen sydänäänet on tallennettu mun kännykkään niin hienot ne äänet on:)

tuolta raskauskeiju.fi saa suht halvalla, mulla on toi angelsounds doppler JPD-100A ja tosi hyvin on toiminut. Postin sivuilta seurasin laitteen kulkemista ja kun näin, että oli saapunut postiini menin sen ennen saapumisilmoitusta lähetystunnuksella hakemaan, niin ei kestänyt kuin pari arkipäivää, kun laite oli jo kotona [:)] --> http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=10

^ois kyllä ihana tuollainen, mutta 99,90 € on mulle liikaa... :( Tietty jos käytettynä löytyis jostain halvemmalla...

Hellou!

Huuto.net:ssä on ueita käytettyjä dopplereita myynnissä alkaen 20 €. Sinne siis!

Jep,tuolta raskauskeijun sivuiltahan löyty kaikkea kivaa :) Raaskiskohan ostaa...joku yksinkertasempi dopplerhan oli tarjouksessa jotain vähän alle 50€. Jaahas nyt joudun tai pääsen vaipanvaihtoon onneks en voi enää pahoin kakkavaippojen vaihdon takia :D

Täälläkin migreeniä alkanut esiintymään,taas:/
Olin vuosia lääkityksellä mutta lopetin ja kohtauksia on tullut tosi harvoin,mutta nyt raskauden myötä päänsärkyä ja kohtauksia saattaa olla monia kertoja viikossa! Neukku kysy viimeks tästä ja sainkin sitten ajan lääkärille ensi maanantaiksi jos saisi jtn helpotusta tähän..

Onko muilla tunnetta että kun käy pissalla niin silti jäis sellanen inhottava pieni hätä,ettei kaikki ois tullutkaan?
Mulla nyt esiintyny tällästä ja kiva käydä heti uudestaan päästämässä onneton pieni tippa:D
Eikä ole kyl mikään tulehdus kun testattu on

Mystis mulla ollut samanlaista tunntetta jonkun aikaa (eikä joka kerta) sillon tällön kanssa että kun on käynyt niin tuntuu tosi ilkeeltä ja helpottaa kun käyn sen viimesen tipan sit lirauttamassa. Tulehduksetkin testattiin mutta ei mitään.. eli tuskin mitään vakavaa, tuntuu vaan vähän kurjalta se tunne..

Eli ilmeisesti liittyy ihan asiaan:)
Joo ei mullakaan joka kerta,mut varsin ärsyttävää jos on johonkin lähdössä ja huomaa sen vasta kävellessä jolloin ei enää välttämättä vessaan pääse:/

No siis KYLLÄ ja KYLLÄ! Eli päänsärkyä on lähes päivittäin... veikkaan tuota ilmastoo nyt itselläni. Onneksi sisällä on raikasta ja viileää kun on kunnon ilmanvaihto tuon ilmalämpöpumpun takia :) (Jos joku tarttee pumppua ja sen asennusta niin mun mies niitä asentelee ammatikseen... :D)

Ja sit se KYLLÄ siihen pissajuttuun! Siis juurikin toissapäivänä hieno esimerkki. Lähdettiin ostoksille ja kotona tietty käymään vessassa ettei heti hätä yllätä. No eka kauppa kierreltiin (mies osti itselleen kännykkää, tosi hienoa oli pyöriä siellä Verkkokaupassa kun ei olis vähempää voinut kiinnostaa) ja kun sieltä kaupasta viimein päästiin niin AIVAN JÄRKYTTÄVÄ pissahätä. Kitisin ja valitin että nyt etsit mulle vessan, en kestä enää hetkeäkään. No mies etsi ja pääsin helpotukselle.. voi naurettavuus! Olisko ollut yks ruokalusikallinen mitä sitä pissaa tuli [:D] Mutta johan helpotti !! [:D]

Joo en ymmärrä miten sellainen pieni liru voi tehdä niin kamalan tunteen:D
Meillä on sisällä koko ajan lähemmäs 30 astetta,vaikka ikkuna auki ja tuuletin täysillä:/
Muutenkin kun on kuuma aina niin nyt vielä kuumempi,kirppu varmaan grillautuu tonne sisälle:D
Noh mut kohta pääsee valittamaan kuinka on kylmää

Sitä minäkin ajattelin justiinsa, että ei vissiin tunnu yhtä kylmältä elo ollenkaan kun saa noin hienon joululahjan [:)]

Mulla myös samaa pissa vaivaa. Joskus ku oon juonu liian vähän ni sillon se tunne usein tulee. Sit muistan taas juua niin se jatkuva hädän tunne lakkaa. On se ihmeellistä ku on ihan hirvee pissahätä ja ku menee pöntölle eikä tuu paljo mitään[&:]

Takaisin