Oireiden kyttäys / jännäily-ketju :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bimbelibom kyllä toi ainakin limatulpalta ja ehkä vesien menolta kuulostaa! Soita synnärille.

Kun mulle tuli se keskenmeno niin kuulin/tunsin selvän poksahduksen ja vähän sen jälkeen alkoi tulla kiihtyvästi tavaraa... se voi olla että ekat vedet meni ja pää laskeutui blokkaamaan loppuja vesiä.

Huiiiii

Mulla meni tolla tavalla edellisen synnytyksessä lapsivedet ja limätulppa oli jotain ihan järkkyä, kun ei meinannu saada puhtaaks pyyhittyä...kannattaa se side kyl laittaa, niin samalla näkee, et ei oo vihreetä se lapsivesi, jos se sitä on...

Mulla viime syksynä keskeytyksessä kuului naks ja sit holahti vedet sairaalan lattialle. Ja toi oranssi tavara on limatulppa. Joten bimpelibom synnärille soittoo.

Hui Bimbelibom se voi olla että lähtö tulee jo yöllä! Tsemppiä koitokseen :) toivottavasti pääsette jouluksi kotiin :)

Bimbelibom, Tsempit jos nyt on tosiaan loppurutistus tiedossa! Jos meni vedet niin supistuksia voi tosiaan olla luvassa jo ennen aamua ja toivottavasti onkin ettei tarvi käynnistelemään alkaa.

Tää o tosiaan koukuttavaa.. ihan kuin lapsi hyökkää aamulla kalenterin kimppuun niin minä hyökkään tänne stalkkaamaan joko on uusi tammikuinen syntynyt :)

Tsemppii Bimbelibom!! mun kans piti tulla kahtoon heti että onko tullu uutisia hältä tänne.

Takaisin