Oireiden kyttäys / jännäily-ketju :)

Tsemppiä Kiiamaria! Kerrohan kuulumisia jos pystyt, täällä jännätään sun puolesta.
 
Varmasti kyllä nyt jää synnärille ja vauvan kanssa sit sieltä pois Kiiamaria :) Kuulostaa niin lupaavilta noi supistukset :)
 
Soittelin synnärille ja sanoivat, että ei vielä kannata lähteä kun tuskin synnytys on käynnissä. No meni ohitse ne supistukset itsellään.

Äidin kanssa tuossa juttelin ja hän kertoi,että pikkuveljestäni 3vk joka yö supisteli kipeästi ajoittain 5min välein. Toivottavasti itse ei noin pitkään joudu kärsimään.
 
No voi pöh :eek: Mä olin jo varma et sä oot synnyttämässä. Mut jotenkin vaikea uskoa että sulla enää kauan menee.
 
Mä olen Kiiamaria myös "tehnyt" näitä kahta ensimmäistä monta viikkoa juuri noin, että säännöllisiä tiheneviä supistuksia ollut pahimmillaan/parhaimmillaan 5h putkeen ja sitten loppunut kun seinään. Ja samalla kaavalla mennään varmaan nytkin. Se on kyllä todella turhauttavaa!! Vaikka itse en ole supistuksista noin kipeä kuitenkaan ollut kuin sinä, niin kävi voimille silti. Tsemppiä valtavasti! Eiköhän nuo tilannetta jo eteenpäin vie kuitenkin.
 
Aika turhauttavaa, kun mikään ei auta ja sitten vaan supistukset loppuu. No mukava, että kuitenkin tietää jotain tapahtuvan luultavasti.
 
Pieni liikkunut koko päivän vilkkaasti. Olikohan virhe käydä saunassa, nyt vihloo taas alapäätä niin inhottavasti.
 
Hmm.. Mulla on nyt aamusta asti ollut vasemmalla ylävatsalla kipua (ollut aiemminkin hetkittäin ja hassua kihelmöintiäkin mut ilmeisesti myös istukka tuossa kohdassa). En tiedä onko vauva survonut sitä kohtaa kunnolla yön aikana vai mistä tämä nyt johtuu. Mittasin verenpaineetkin ja ne on juuri niin matalat kuin mulla yleensäkin eli raskausmyrkytykseen viittaavia oireita on vaan tuo vatsakipua, turvotus mitä on ollut jo viikkoja aamusta iltaan koko ajan lisääntyen ja päänsärky joka nyt voi toki edelleen johtua flunssastakin tai huonosti nukutusta yöstä ja niskajumeista ja ja ja..
 
Jee Kiiamaria! :) (mäki haluun).

Mul tyhjeni yöllä suoli ihan kunnolla, mut toki voi johtua äkkinäisestä ab-piimän kittaamisestakin. Join sitä eilen pitkin iltaa neljä lasillista ku yritin saada närästystä pois, mut ei se närästykseen mitenkään auttanu. Sen jälkee kyl loppuyön oli menkkajomottelua tasaseen, mut loppu aamusta sekin.
 
Neuvolassa tänää käyty. Vauva on onneksi rt:ssä ja pää luukulla (terkkarin sanoin) :) Ja kyl nyt eilen ja tänää on siltä tuntunukii et painaa alapäähän ihan urakalla.
 
Tsemppiä maajo!
Mulla on iskenyt iltaisin viimepäivinä ihan järkyttävä levottomuus! Jonkun aikaa tuntuu ettei pysty yhtää olla paikallaan. :eek:
 
Takaisin
Top