Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Joo mulla kans jäätävä turvotus! Usein aamulla menee housut kiinni mutta illalla pitää avata nappi ja vetoketju5+4 ja sovittelin tuossa farkkuja ja hameita omasta kaapista, joko oon lihonut lomalla todella paljon tai sitten mulla on jäätävä turvotus päälläpitääkö tässä oikeesti jo ruveta jotain äitiyshousuja katselemaan heti alkuun, ei toimistolle viitsisi jumppatrikoissa mennä ja ne on ainoat mitkä ei tunnu pahalta
helpottaako tää mahdollinen turvotus tästä vielä ennenkuin maha varsinaisen alkaa kasvaa??
Odottavan aika on pitkä ja piinallinen, samaistun sun fiiliksiin! Oon ite kans nyt sillä viikolla kun viimeks alko keskenmenovuoto, jännittää. Tarkistan joka kerta vessassa käydessä että onko tullu verta ja se pelko kyllä seuraa mukana.Mua enemmänkin palelee @Iltatähtikö , tosin eilen oli sen verta lämmin että oli pitkästä aikaa hyvä ollapuoliso tuskaili vieressä.
Mulla on nyt kyl 6+ turvotus selkeesti helpottanut ja esim vatsan toiminta palannut aiempaa vastaavaksi. Hyvä juttu? Toivottavasti. Närästystä (ei polttelua mut sellaista epämääräistä huonoa oloa, röyhtäyttää ja esim rennie auttaa) ja outoa heikotusta on ruokailujen jälkeen usein. Ei kuitenkaan esim mitään etovaa oloa nälkäisenä. Finnejä sikana. Unirytmi on myös palautunut normaaliksi ja en koe mitään poikkeavaa päiväväsymystä enää. Rinnat ja nännit edelleen arat.
Varsin vähäoireiselta tuntuu. Nyt 6+2 ja mun keskenmenneet raskaudet on lopettaneet kasvun tähän kohtaan (sydän kyl sykkinyt vielä reilun viikon pidempään). Mielenkiinnolla ootan että päästäänkö nyt niin sanotusti uusille vesille, tähän asti hyvin samanlaista kuin aiemmissa olot, mutta nouseeko nyt siis hcg uusiin korkeuksiin. Vielä reilu viikko varhaisultraan.
Samaa mietinOnko meillä siis vielä ketään jolla olisi ihan selkeästi pahoinvointia?Mä täällä samaan aikaan ahdistelen sen puuttumista ja mahdollista alkamista
![]()
tosin vielä vasta viidennellä viikolla, alkaakohan se pahoinvointi ensi viikolla sitten.