Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Trieste
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis tälläkin hetkellä vedän pakastepizzaa silleen että nyt on jo vähän huono olo... ois parempi lopettaa syöminen... mutta kun on niin hyvää :loudlycrying: kohta kadun elämänvalintojani

Mä söin kans yks ilta raskaan aterian ja tuli ihan sairaan huono olo.

Tänään on ollut vähän semmoinen olo ettei vaan ois kipeeksi tulossa. Vuoroin kylmä ja kuuma.

Mulla aamupahoinvointia sillee että kerran lensi oikee kaaressa oksennus, mut muuten jääny pelkkään yökkäilyyn

Ei pahoinvointia, tosin ei ollut viimeksikään. Tai viimeksi oli välillä iltaisin semmoinen vähän ällötys oli, ihan kun olisi syönyt liikaa. Mutta ei muuta sen suuntaista. En valita, jos ei tulisi nytkään 🫣

Ei pahoinvointia eikä närästystä, mutta jo muutaman kerran mulla on ollut paniikkioireita. Yhtäkkiä alkaa huimata, syke nousee ja tuntuu että pyörtyy tai saa jonkun kohtauksen. Hengitellen menee ohi. Mistähän tää nyt sitten johtuu?? Mulla on kyllä paniikkihäiriötaustaa mutta ei oo aikoihin näitä tuntemuksia ollut.

Niin ja tänään oli maha aika lailla kipeä vaikka pidin löysiä farkkuja jalassa, mutta ne tuntui mahan päällä silti liikaa🤦‍♀️ laitoin ekat äitiyshousut tilaukseen vaikka hölmöltä tuntuu tässä vaiheessa, mutta ei pysty olla näinkään 😅 vinkkinä muillekin, että H&M sovelluksessa -20% tarjous tänään.

Mullakin jonkin sateista närästystä. Pahoinvointia ei varsinaisesti mutta sama kun edellisessä raskaudessa että tekee jotain mieli ja jossain vaiheessa syömistä se alkaa ällöttää enkä voi enää syödä loppuun. Sellaista lievää etomista siis.

Jestas mikä närästys oli viime raskaudessa, ei tullut elämästä eikä varsinkaan nukkumisesta melkein mitään! Nyt tiedän mitä on närästys..

Takaisin