Oireet

Täällä kanssa oireet taas heitellyt. Turvotusta on, rinnat vähän kipeät mutta ei niin paljoa kuin alussa. Nyt 8+6. Sain vihdoin ajan ultraan ajanvaraustiketin, mutta mielenrauhan vuoksi ajattelin käydä ensi viikolla varhaisultrassa toistamiseen kun pitäisi olla 10+0. Tosi raastavaa kyllä tämä alkuraskaus. Ainiin ja oireena myös alkanut olemaan jatkuva ärsyyntyminen miehestä, tai kaipaa jollain lailla välillä omaa käpertymistilaa. Sitten taas on ihana olla miehen vierellä. Tosi kurjalta tuntuu itsestä miehen puolesta, on yrittänyt tehdä mun olon niin mukavaksi kuin mahdollista, mutta silti välillä ärsyttää (tosin ei taida olla ihmisestä kiinni, muutkin ärsyttävät mikä ei oo tyypillistä.. :D)

Täällä kanssa oireet taas heitellyt. Turvotusta on, rinnat vähän kipeät mutta ei niin paljoa kuin alussa. Nyt 8+6. Sain vihdoin ajan ultraan ajanvaraustiketin, mutta mielenrauhan vuoksi ajattelin käydä ensi viikolla varhaisultrassa toistamiseen kun pitäisi olla 10+0. Tosi raastavaa kyllä tämä alkuraskaus. Ainiin ja oireena myös alkanut olemaan jatkuva ärsyyntyminen miehestä, tai kaipaa jollain lailla välillä omaa käpertymistilaa. Sitten taas on ihana olla miehen vierellä. Tosi kurjalta tuntuu itsestä miehen puolesta, on yrittänyt tehdä mun olon niin mukavaksi kuin mahdollista, mutta silti välillä ärsyttää (tosin ei taida olla ihmisestä kiinni, muutkin ärsyttävät mikä ei oo tyypillistä.. :D)

Minä myös oon huomattavasti tavallista ärtyneempi, koko ajan tekisi mieli huutaa jollekin vaikka normaalisti olen tosi tyyni ja hillitty 😅 Perhe saa siitä ikävä kyllä osansa 😬 Vähän samantyyppistä tämä on kuin menkkojen alussa ja oli vastaava ainakin edellisessä raskaudessa. Tympeää kun en haluaisi olla tällainen, mutta hermot vain menee... Ja kaiken lisäksi aivan vasta työhakenuksessa ja -haastattelussa kehuin kärsivällisyyttäni ja sain sen paikan, toivottavasti tämä hellittää ennen töiden alkua 😅🤣

Joo, mun puoliso on kyllä saanut osansa mun mielialan heittelystä. 😑 Välillä ihan hävettää miten pyöristä asioista sitä kilahtaa nykyisin.

Samaistua kanssa nälän tunteeseen ja väsymykseen, koko ajan tekisi mieli syödä jotain 😐 tai sitten nukkua.

@Anneli29 Täälläkin todella vähän oireita. Nyt 7+2 menossa ja tällä hetkellä ei muita oireita kuin ilmavaivat ja normaalia aremmat nännit 😅 tai no lisänä väsymys ja jatkuva nälkä.
Huomenna lähdetään viikoksi kreikkaan joten pitäisi varmaan olla tyytyväinen että on välttynyt siltä pahoinvoinnilta.

Aiemmilla viikoilla oli mm nenän tukkoisuutta ja alavatsassa erilaisia tuntemuksia, mutta ei mitään sen kummempaa.

Ajattelin varata varhaisultran loman jälkeiselle viikolle, mutta myös 1. Neuvola osuu tuon viikon tiistaille joten taidan käydä sielä ensin, hyvällä tuurilla voisi saada ultran myös kunnalliselta 😁

Täälläkin on kyllä lyhyt pinna tullut tutuksi, ja kun siihen ei tarvita aina edes mitään syytä😂 useimmiten se kyllä sijoittuu työpäiviin, kun paljon mielummin olisi kotona nukkumassa, onneksi työporukka on niin ihana että heille voi suoraan sanoa että mua ei kyllä yhtään kiinnosta olla täällä tänään, ja he vaan hyväntuulisesti nauraa😅

Täällä on ollut tänään aika kovaa huinausta koko päivän, toki kuuma päivä saattoi olla osasyyllinen, mutta töissä jouduin sanomaan muille että nyt vaihti että pääsin ulos istumaan, rupesi näkymään silmissä mustia pisteitä ja tuntui että jalat ei olisi jaksanut kantaa koko päivänä. Onneksi pääsin ajoissa pois kun ei ollut tarvetta niin monelle työntekijälle. Heti oli parempi kun kotona sain olla selälteen ja jalat korkealla hetken.

Mulla oli ihan kunnon pahoinvointia tossa rv6+1-6+3. Nyt enää vaa välillä semmosta etovaa oloa. Väsymystä ja ajoittaista huimaamista. Sanoisin että aika lieviä on oireet, toivottavasti se ei tarkota mitään huonoa. 🙏 Pikkuhiljaa alkanu haaveileen siitä josko meillä oikeasti olis vauva helmi-maaliskuussa.
Nt-ultraan 4vkoa, odottavan aika on kyllä pitkä. 🫩😁

Huoli noussut taas omaan päähän. Viime viikolla oli aika voimakkaita oireita, jotka tuntui ytimissä asti. Nyt viikonlopusta vointi selvästi helpottunut ja ennemminkin vain etovaa oloa ja väsymystä. Viikkoja 7+4 Huomaan, että mieleen hiipii heti pelko, että onko raskaus mennyt kesken. Tuntuu ajoittain hankalalta pitää huoliajatuksia kurissa.

@Ninspi toivottavasti huolet helpottaa! Mulle lääkäri sanoi että esim pahoinvoinnista tai sen vaihtelusta ei voi päätellä mitään raskauden kulusta. Ja on kait tosi yleistä että oireet tulee ja menee. 🤗

Takaisin