Mähän oon valitellut koko ajan oireettomuutta, mutta pakko ihan listata mitä kaikkea on ollut (ei ehkä olekaan niin oireetonta ku oon ajatellut):
- väsymyksen aiheuttama unirytmin muutos jo ennen plussaa: 21-22 välillä nukkumaan ja aikalailla välitön nukahtaminen, herääminen kukon laulun aikaan/keskellä yötä hereille muutamaksi tunniksi. Nyt on onneksi ollut taas jo paremmin täysiä unia.
- rintakehällä useita hormoninäppyjä, normaalisti ei ikinä rintakehällä finnejä
- lievä aristus rinnoissa koko ajan, on niin lievää etten oikein pidä minään verrattuna netistä luettuun muiden kokemaan arkuuteen/kipuun
- vain lievää pahoinvointia toisinaan, mutta ei läheskään joka päivä. Yleensä helpottaa syömällä. Tänään rv 7+2 eikä ole vielä yltynyt pahemmaksi
- väsymyksen(?) myötä mielenkiinnon menetys töihin, kotitöihin, kavereihin :D en jaksaisi nähdä ketään ylimääräistä ja voisin vaan käpertyä itseeni fiilistelemään asioita. Okei tänään menin salille ja tuntuu että ehkä tässä pikkuhiljaa virkistyy ja haluaa tehdä muutakin kuin vain olla.
Muoks.unohdin tästä uusimman oireen, mutta toissailtana huomasin että nyt alkaa hormonit viedä naista. Vähänkin liikuttavista asioista esim. tv:ssä oon nyt alkanut poraamaan, koska koskettaa niin kovasti

Ja sen niin selkeästi tuntee, että en nyt ihan normi tilassa vielä tästä alkaisi itkemään liikutuksesta... onko muilla ollut tällaista tunteiden herkistymistä?