Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Siiru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla pahoinvointi vaan jatkuu. Vesi oksettaa, samoin kaikki minttu xylitolit sekä hammastahna myös 🤢 enkä vieläkään ole saanut aikaisiksi soittaa neuvolaan..
Tsemppiä, itsellä alkanut olla aamuisin pahoinvointia niin, että välillä meinaa tulla oksennus suuhun ja lisäksi pitkin päivää vaihtelevasti tulee etova olo😒

Mulla oli viime viikon alussa paljon enemmän pahoinvointia kuin väsymystä verrattuna viimeiseen muutamaan päivään. Nyt taas ollut riesana aivan jäätävä turvotus iltaa kohden ja edelleen vaan sitkeä närästys ja röyhtäily ja rinnat on kipeät 🤢 .. kyl hurjalta tuntuu että esim. tuulimuna vois tällästä aiheuttaa 🥶

Mun uus ”oire”on se, että työt ei kiinnosta yhtään. Kaikki töissä vaan ärsyttää, en jaksa yhtään jotain mokailevia työkavereita, en jaksa olla positiivinen tai tsempata tai joustaa. Ehkä tää on myös väsymystä, haluaisi tehdä itsekin vain bare minimum, mutta pitää korjata ensin muiden sotkut ennen kuin pääsee tekemään itse mitään😄 Muistan kyllä tämänkin esikoisen raskaudesta, tosin silloin tää totaalinen kiinnostuksenpuute tuli vasta loppua kohden😄

Mulla oireena turvotus, vatsa on ihan pallo, lisäksi pieni huimaus ja ihan tosi korkea syke. Ton sykkeen huomaan varsinkin pitkällään kun käy nukkumaan, sydän hakkaa ihan hullua vauhtia ja olo on epämukava.

Mun uus ”oire”on se, että työt ei kiinnosta yhtään. Kaikki töissä vaan ärsyttää, en jaksa yhtään jotain mokailevia työkavereita, en jaksa olla positiivinen tai tsempata tai joustaa. Ehkä tää on myös väsymystä, haluaisi tehdä itsekin vain bare minimum, mutta pitää korjata ensin muiden sotkut ennen kuin pääsee tekemään itse mitään😄 Muistan kyllä tämänkin esikoisen raskaudesta, tosin silloin tää totaalinen kiinnostuksenpuute tuli vasta loppua kohden😄
Kuulostaa jokseenkin tutulta tämä😁😅

Sama! Järkky turvotus ja tänään alko ihan tyhjistä jatkuva pahoinvointi. Melkeen oksensin roskakoriin töissä… Ekassa raskaudessa ei ollut muistaakseni koko ajan huonoa oloa vaan enemmän sitten nälkäisenä oksentelua.

Sama! Järkky turvotus ja tänään alko ihan tyhjistä jatkuva pahoinvointi. Melkeen oksensin roskakoriin töissä… Ekassa raskaudessa ei ollut muistaakseni koko ajan huonoa oloa vaan enemmän sitten nälkäisenä oksentelua.
Mä jäin tänään kiinni toisellekin työkaverille kun olin aamulla tosi pahoinvoiva yhtäkkiä kans. Meillä tehdään aika tiivistä yhteistyötä läheisesti ja työkavereista tullut läheisiä niin ei se nyt haittaa mut en silti ois halunnu vielä kyllä siellä ihmisten tietävän 😂. Mut mitä siinä sit sanoo kun toinen kysyy suoraan, että onko sulla kaikki hyvin kun näytät siltä että oksennat kohta?? ... Ootko sä raskaana? 🤣. ..

Toistaiseksi on vain lieviä oireita, tosin hcg on noussut hitaasti testien perusteella. Rinnat on arat, on turpea olo, käyn vessassa vähän useammin, välillä lievää etovaa oloa, väsähdän työpäivän jälkeen sohvalle. Jatkuvasti on jotain juilintaa, pistelyä ja kipuilua vatsan alueella. Pitkään odottelin sen takia, koska vuoto alkaa. Lisäksi tunteet ollut välillä aika herkillä. 😅 Nyt 5+3.

Mun nenä on kuin vihikoiralla 🐶 tiskirätit, lavuaarit, bioroskikset haisee ihan kuolemalta. Lisäksi rintoja aristaa nännipihojen tietämillä tukoksia muistuttavalla tavalla. Lopetin imettämisen pari viikkoa sitten eikä silloin tullut pakkautumia tai vuotoja, mutta ne alkoivat nyt viikonloppuna, minkä vuoksi liitän raskauteen.

Väsymystä toki, mutta koska esikoinen on vuoden ikäinen, luulen, että väsyttäisi joka tapauksessa 😅 ja sellaisia kevyitä juilimisia alavatsalla, turvotusta ym. perusmenoa.

Pahoinvointeja odottelen alkavaksi parin viikon sisään 😁

Mun eka oire, mistä vähän nousi epäilys, oli hajuaistin todella voimakas voimistuminen. Vaikka oon vielä toipumassa flunssasta. Meinasin jo alkuviikosta oksentaa, kun mies söi jotain tonnikalaa ja raejuustoa 🤢

Rinnat on myös tosi kipeät. Kevyttä alavatsajomottelua on ollut, sekä väsymystä. Viime yönä myös valvoin klo 02-04 😵

Pääosin tällä hetkellä kuitenkin ihan hyvä olo, välillä unohtaa koko asian. Paitsi sit heti muistaa, kun joku asia haisee 🤣 tänään 4+1.

Eilen ensimmäisen kerran pahoinvointia. Samoin mies totesi, että mulla on ruokahalu lisääntynyt, kun sanoin illalla olevani nälkäinen ja olin kuulemma sanonut niin myös päivällisellä. Ennen en ole juuri nälkää valitellut :tears: Ehkä se jotain sitten kertoo. Lisäksi alavatsalla edelleen nipistelyitä..

Takaisin