Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun pitäis tässä ennen synnytystä näillä äitiaivoilla pyöräyttää opinnäytetyö ja pari pakollista kurssia loppuun. Takkuista on täälläkin.Kauhulla odotan sitä synnytyksen jälkeistä sulkasatoa kun muutenkin ohut tukkakuopuksen aikaan oli viel pitkä tukka ja kokoajan sai siivota vauvan nyrkeistä niitä hiusmyttyjä
Keskittymiskyky on lähes nolla, varhaisultraa jännitän ja väsyttää ihan hulluna. Mulla on opiskelu kesken ja pitäis nyt viimeiset jaksaa puristaa kasaan, vaikeeta onnytkin kuuntelen webinaaria ja koitan pysyä hereillä
![]()
Mulla ei oo niin nälkä, mut syötättää.Mulla on kaks päivää ollut aivan järkky nälkä! Heti jos en syö niin tulee krapulainen olo. Saattaa kyllä johtua alkavasta flunssasta, syön kipeänä koko ajanJos on raskausoire, niin painonnousu tulee olemaan valtavaa!
Sama lihanhimo!Ruokahalu-oireet jatkuu, himoitsen lihaa! Jääkaapissa on kilo naudan jauhelihaa ja joku lihamötkäle, tekis mieli syödä ne molemmat.![]()
Onpa hauska, ite söisin mielelläni nyt ihan kaikkea muuta kuin lihaaRuokahalu-oireet jatkuu, himoitsen lihaa! Jääkaapissa on kilo naudan jauhelihaa ja joku lihamötkäle, tekis mieli syödä ne molemmat.![]()
Joo, mä käyn monta kertaa päivässä jääkaapilla ihmettelemässä, oisko jotain syötävää, mut ei oikein mikään maistu. Paitsi se lihaSama lihanhimo!Ja kokoajan tekee mieli jotain mut en osaa määritellä et mitä ja kun etoo jatkuvasti ni vaikea miettiäkään ruokaa
![]()
Täällä sama, nälkä on ollut nyt kovempaa kuin ennen.Mulla on kaks päivää ollut aivan järkky nälkä! Heti jos en syö niin tulee krapulainen olo. Saattaa kyllä johtua alkavasta flunssasta, syön kipeänä koko ajanJos on raskausoire, niin painonnousu tulee olemaan valtavaa!
Mulla sama, liha tai etenkin jauheliha ällöttääOnpa hauska, ite söisin mielelläni nyt ihan kaikkea muuta kuin lihaaEtenkin lämmin liha tökkii nyt tosi pahasti..
Mulla kans et tekee jotain mieli, en tiedä mitä ja sit käyn jääkaapilla ja muilla keittiön kaapeilla miettimässä et mitähän se olis mitä tekis mieli mut usein ei löydy kyllä mitäänJoo, mä käyn monta kertaa päivässä jääkaapilla ihmettelemässä, oisko jotain syötävää, mut ei oikein mikään maistu. Paitsi se liha![]()