Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

OnOnko täälä muita emetofoobikkoja?
Menin sanomaan täälä että esikoisesta ei ollut pahoinvointia ja luojan kiitos ei vielä tästäkään. Maagiset 6+0 kun tuli tauluun nii se alkoi ja mulla tuskan hikeä pukkaa tän asian kanssa. Viimeyön oon nukkunu tosi huonosti koska vatsa oli kipeä ja teki pahaa koko yön...
Ei oo väliä syönkö vaiko enkö. Esikoinen oksensi su-ma välisenä yönä 4krt ja sitten se oli siinä. Voiko mahdollinen vatsatauti kummitella parikin päivää ilman oksennusta, kun meillä ei siis kukaan muu ole sairastunut vai onkohan tämä raskauspahoinvointia?![]()
Mulla on ollut tätä samaa! Kaikki jomotukset ja tuntemukset tuntuneet tässä raskaudessa lähes aina oikealla puolella ja oikealla puolella tuntui minulla tässä kierrossa myös ovulaatio, kohdunulkoinen välillä itselläkin pyörähtänyt mielessä, mutta toivottavasti ei olisi siitä kyse kummallakaan...! Mullakin ne tuntemukset on kaukana sellaisista mihin särkylääkettä tarvitsisi.Mulla on ollut muutamana päivänä pääsiassa oikeella puolella pistelevää kipua/epämukavuutta. Se välillä tulee ja menee. Tiedän, että kohdun ulkoiset on todella epätodennäköisiä, mutta tämä tuntuu suunnilleen samassa kohdassa kun ovulaatiotuntemukset, niin aina välillä tämä huolettaa. Toki klinikalta ne sanoi, että mikäli särkylääke auttaa ei tarvitse olla huolissaan, eikä tämä niin kovaa ole, että harkitsisin edes särkylääkettä. Mutta odotan jo kovasti varhaisultraa, että sais tähän selvyyden![]()
Eiköhän siitä säikähdyksellä selviäNonni, nyt mä sain hirveen ahdistuksen itselleni et oon aiheuttanut jonkun listerian tai jotain muuta hirveetä.. keskenmeno tulee tai vamnainen lapsi
Mä join vanhaa maitoa kahvissa, päiväys 21.2. Se on sitä Valion luomu täysmaitoa mikä kyl pästöroitu mut ei homogenoitu... kaadoin lavuaarin tölkistä lopputilkat et huuhtelen ja oli ihan kokkareista ja haisi vähän pistävälle..![]()
Ihana vaihe, kun olis jonkun maratonin vetässy kun tulee alhaalta ylös 15 rappustaVäsyttää, turvottaa, syötättää. Ja mikä tää on tää hengästyminen! Ei pysty mitään tekemään, kun jo happi tuntuu loppuvan. Ens viikolla todennäköisesti alkavaa pahoinvointia en odota innolla, esikoisesta yrjösin puoleen väliin asti, kuopuksesta en muista enää, ei ollu ihan niin paha kai. Mutta viikolla 6+ alkoi molemmista, sen muistan.
No jep! Luulin ensin, että se johtui juuri sairastetusta flunssasta, kun rappuset noustuani puuskutin, kuin olisin juoksulenkiltä tullut, mutta syy selvisi muutama päivä myöhemmin. Olin ihan unohtanut, miten kivaa tää raskaana oleminen olikaanIhana vaihe, kun olis jonkun maratonin vetässy kun tulee alhaalta ylös 15 rappusta![]()