Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nää on hirveitä Mä oon toistaseks vaan hiljaa kärsinyt etten vaan herätä miestä ja meidän kissojaMä heräsin yöllä ihan kauheeseen jalkakramppiin oikeassa pohkeessa. Piti ihan vaikeroida ja voivotella ja herättää mieskin, mut sit se meni onneks nopsaa ohi On mulla joskus aiemminkin ollu, mut en tiennyt et raskaana näitä tulee helpommin. Täytyypä harkita lisämagnesiumia jos näitä alkaa tulla enemmänkin
Ehdin jo iloita, josko säästyisin suonenvedoilta.... ja 2 yötä nyt kramppailtu! Mulla oli viimeksi m.suihketta, mutta iho niin herkkä, että kirveli pirusti laittaessa. Nyt kävin ostamassa ihan tabletteja.Nää on hirveitä Mä oon toistaseks vaan hiljaa kärsinyt etten vaan herätä miestä ja meidän kissoja
Äidiltä sain vinkin, että magnesiumsuihke voisi auttaa, mutta en ole vielä ostanut. Auttaisi varmaan myös töistä väsyneille jaloille.
Mäkin oon ymmärtänyt, että ei näihin oikein mitään apua ole. Ostin sellaisen tukivyön, joka on kyllä jonkun verran helpottanut oloa, mutta valitettavasti näyttää kyllä siltä, että vauhti ja etenkin kävelymatkat tästä vaan lyhenee.Onko nää liitoskivut yhtään helpottanut? Mikä niihin ylipäätään auttaa?
Mullakin on meinannut tulla monena yönä, mutta oon saanut sen sitten menemään ohi kun taivuttaa nilkkaa ennen kuin se alkaa kunnolla . Ärsyttävä vaiva tämäkin, täytyy kans ettiä joku magnesiumvalmiste.Mä heräsin yöllä ihan kauheeseen jalkakramppiin oikeassa pohkeessa. Piti ihan vaikeroida ja voivotella ja herättää mieskin, mut sit se meni onneks nopsaa ohi On mulla joskus aiemminkin ollu, mut en tiennyt et raskaana näitä tulee helpommin. Täytyypä harkita lisämagnesiumia jos näitä alkaa tulla enemmänkin
Täällä samoja tuntemuksia..Alapään jomotus alkanut taas tässäkin raskaudessa kyykistyessä tuntuu kuin koko ulkoinen osa haaroväliä pullistuisi alas, ja jomottelee vähän väliä. En uskalla tarkistaa, ettei ole mitään suonikohjuja jo tehnyt.
Ööööö siis mitä mitä? Voiko sinne tulla suonikohjuja??? Ääk - tämäkin vielä!Alapään jomotus alkanut taas tässäkin raskaudessa kyykistyessä tuntuu kuin koko ulkoinen osa haaroväliä pullistuisi alas, ja jomottelee vähän väliä. En uskalla tarkistaa, ettei ole mitään suonikohjuja jo tehnyt.
Sama täällä, alkoi eilen ja tänään ollut myös välillä pistävää kipua. Voisko nää olla liitoskipuja?Mulla nyt pari päivää ollut epäsäännöllisen säännöllistä nipistelyä/pistelyä vatsan sivuilla. Mitäköhän kipuja nää on? rv 22
Mietin samaa Vauva liikkuu myös joka päivä aika paljon ja hän on välillä navan kohdalla ja välillä sen alapuolellaSama täällä, alkoi eilen ja tänään ollut myös välillä pistävää kipua. Voisko nää olla liitoskipuja?
Oisko ihan kohdun kasvukipuja? Kaikilla varmaan tuntuu liitoskivut omalla tavallaan, mulla oli ekasta ja tokasta satunnaisia "sukkapuikolla sinne niin" -tuntemuksia, tokasta ja tästä myös tunne, miten kaksi kättä ois tarttunut istuinluihin ja vetäis niitä toisistaan erilleenSama täällä, alkoi eilen ja tänään ollut myös välillä pistävää kipua. Voisko nää olla liitoskipuja?