Oireet

Oireita ja oireettomuuksia? Niitä sitä vuoroin pelätään ja väliin odotetaan. Aivoissa pyörii kai jokin pieni sisäinen oireoravanpyörä, josta pitäisi saada ajatus irti.
Itseäni kesällä-22 helpotti tietää se todennäköisyys siihen että kaikki päättyisi aikanaan hyvin. Ohjeissa linkissä se onnistumisen luku kasvaa päivä päivältä ...
 
Oireita ja oireettomuuksia? Niitä sitä vuoroin pelätään ja väliin odotetaan. Aivoissa pyörii kai jokin pieni sisäinen oireoravanpyörä, josta pitäisi saada ajatus irti.
Itseäni kesällä-22 helpotti tietää se todennäköisyys siihen että kaikki päättyisi aikanaan hyvin. Ohjeissa linkissä se onnistumisen luku kasvaa päivä päivältä ...
Hei tää oli hyvä, muistan tän esikoisen ajoilta ja tää oikeesti kyllä toi vähän mielenrauhaa 😁
 
Mulla edelleen on kuukautistyyppistä kipuilua, sekä WC:ssä pitää käydä useammin. Niin vähän oireita että mietin onko kohdun ulkoinen vai onko ylipäätään kehittymässä vauvaksi asti.
 
Mulla tuli eilen 6+3 pahoinvointi kohtaus ja koko päivän sellaista lievää etovaa oloa. 😳 (En ole pahoinvoivaa sorttia ollut koskaan)
Rinnat on hieman arat. Ja vessassa saa rampata. Alavatsalla tuntemuksia täälläkin. Muuten melko oireetonta joten huoli täälläkin nostelee päätänsä.
 
Mulla ollut tänään (4+3) koko päivän päänsärkyä, tosi inhottavaa. Muuten kauhee väsymys koko ajan, alavatsatuntemuksia, vähän etovaa oloa ja yhtenä päivänä oli sitä alaselän jomottelua.
 
Mä oon ollut koko päivän kauhean vihainen ja herkkuja varsinkin irtokarkkeja tehny nyt mieli muutamana päivänä.
 
Tuo vihaisuus oli muuten täälläkin pari päivää! Joku aiemmin kuvaili täällä että kiukkuinen kuin 🐝 , niin aivan samalta tuntui itsestä.
 
Mulla edelleen on kuukautistyyppistä kipuilua, sekä WC:ssä pitää käydä useammin. Niin vähän oireita että mietin onko kohdun ulkoinen vai onko ylipäätään kehittymässä vauvaksi asti.
Täällä kanssasisko.
Väsyttää jonku verran. Muutoin samat oireet ku sulla.

Rv 5+2
 
Muokattu viimeksi:
Rv 6+1. Edelleen väsyttää, vessassa saa rampata ja etoo vähän väliä. Olo on kuin ilmapallolla 🎈 ja päätäkin jomottelee. Tuntuu myös kuplintaa, mutta liekkö se johtuu tästä ilmapallo-olosta. 😁
 
Viimeisen reilun viikon oon pystynyt lähinnä makaamaan sohvalla ja käymään oksentamassa ja vessassa. Ihan järkky olo ollut ja tuntuu, että mikään ei oo helpottanut oloa. Eilen sain pahoinvointilääkkeen ja ainakin toistaiseksi vaikuttaa todella hyvältä!🙏🏻 tänään oon pitkästä aikaa jopa pystynyt tekemään jotain ❤️ toivottavasti jatkuisi lääkkeen avulla näin.
Mulla myös oli ollut reilun viikon ajan niin huono olo, että aika meni makoilemiseen. En ole vielä oksentanut kertaakaan, mutta tosi kokonaisvaltaista ollut huonovointisuus. Ei paljon mitään pysynyt tekemään tai mihinkään keskittymään eikä varsinkaan juuri mitään pystynyt syömään kuin joitain valikoituja ruokia ihan pakottamalla itsensä. Ruuan ajattelu ja erilaiset hajut pahensivat oloa. Sain just ennen juhannusta käyttöön raskauspahoinvointiin tarkoitetun lääkkeen (Bonjesta), jota olen nyt käyttänyt kolme päivää. Olo on parantunut merkittävästi ja pystyn lähes normaaliin elämään. Se on hyväksyttävä, että ruoka ei tule maistamaan pitkään aikaan, mutta lääkkeen avulla olen kuitenkin pystynyt syömään varsin hyvin ilman jatkuvaa ällötystä. Toivottavasti lääkkeen teho ei ala heikkenemään. Käytössä myös närästyslääke Omeprazol. @Apsukkainen mikä lääke sulla on käytössä?
 
Muokattu viimeksi:
Mulla myös oli ollut reilun viikon ajan niin huono olo, että aika meni makoilemiseen. En ole vielä oksentanut kertaakaan, mutta tosi kokonaisvaltaista ollut huonovointisuus. Ei paljon mitään pysynyt tekemään tai mihinkään keskittymään eikä varsinkaan juuri mitään pystynyt syömään kuin joitain valikoituja ruokia ihan pakottamalla itsensä. Ruuan ajattelu ja erilaiset hajut pahensivat oloa. Sain just ennen juhannusta käyttöön raskauspahoinvointiin tarkoitetun lääkkeen (Bonjesta), jota olen nyt käyttänyt kolme päivää. Olo on parantunut merkittävästi ja pystyn lähes normaaliin elämään. Se on hyväksyttävä, että ruoka ei tule maistamaan pitkään aikaan, mutta lääkkeen avulla olen kuitenkin pystynyt syömään varsin hyvin ilman jatkuvaa ällötystä. Toivottavasti lääkkeen teho ei ala heikkenemään. Käytössä myös närästyslääke Omeprazol. @Apsukkainen mikä lääke sulla on käytössä?
Ihanaa, että sulla on lääke alkanut kans helpottaa oloa! Mulla on Xonvea lääkkeenä. Toivon kans, ettei teho ala heikentyä. Lukenut kans sellasia kokemuksia, että auttanut viikon ja sitten teho loppunut seinään. Toivottavasti ei. Mulla neljäs päivä lääkkeen käyttöä ja vielä on ainakin ollut toimiva🙏🏻
 
Täällä myös väsymystä vaikka tullut nukuttua hyvin, ja huonoa oloa, oksennus tullut vasta kerran, saa nähdä tuleeko siitä vielä jokapäiväinen juttu kuten edellisen odotuksessa😅 Kiinnittymisen jälkeen olo oli pari päivää ihan järkyttävä😀
 
Täällä on tänään ollu raskausaivot oireena.. Unohdin hellan päälle melko pitkäksi aikaa, kävin mm lenkillä hellan ollessa yksinään päällä.. Mies onneksi huomasi kotiin tullessaan. 🤯
Kävin myöskin pissalla vetämättä vessaa. 😅 Onneksi en sillä toisella.
 
RV 4+3 ja tähän mennessä ollut ihan järkyttävä väsymys, rinnat raskaat ja nännit arat, etovaa oloa ja flunssa nyt päällä 🤧 menkkojen kun olisi pitänyt alkaa, niin kolmena aamuna tuli oranssin- haalean vaaleanpunaista vuotoa vähän.
 
Täällä 6+2 ja pelottavan oireetonta. Aiemmissa raskauksissa tähän mennessä on jo pahoinvointi ollut täysillä päällä. Ennen virallista testipäivää tuntui, että tämä etenisi samaa tahtia, mutta nyt oikeastaan kaikki pahoinvointiin viittaavat oireet ovat kadonneet. Lievää kuvotusta ehkä on, mutta voi olla toiveajattelua.

Ainoa "oire" on aivan järkyttävä väsymys. Tämä voi kuitenkin johtua ihan vain progesteronista, jota vielä käytän aamuin illoin. Progesteroni on aiemmin tehnyt vastaavaa väsymystä ja nyt olen sentään käyttänyt sitä viikkoja. Perjantaina on ultra ja silloin selviää, onko elonmerkkejä vai ei.
 
Takaisin
Top