Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ainakin unettomuus on alkuraskauden oire. Täällä myös heräilen 2-3 aikaan ja kestää pari tuntia nukahtaa uudelleen. Kiva sitten herätä kellon soittoon kun juuri ehtinyt nukahtaa uudelleen.Mullaki völillä sellaisia menkkamaisia tunteita ja alaselkä kipeä/väsyy herkästi. Mietin voiko unettomuus olla myös oire vaikka näin alussa vasta mennään? En ole muutamaan yöhön nukkunut kunnolla. Nukahdan kyllä hyvin, mutta 2-3 aikaan herään ja nukun sen jälkeen tunnin pätkissä herätyskellon soittoon
Ihan kamalaa uni on niin tärkeetä että se tulee olemaan varmasti kaikkein vaikeintaOksentelu alkanut. En kyllä kovin innolla tätä odottanut
Mulla ainakin unettomuus on alkuraskauden oire. Täällä myös heräilen 2-3 aikaan ja kestää pari tuntia nukahtaa uudelleen. Kiva sitten herätä kellon soittoon kun juuri ehtinyt nukahtaa uudelleen.
Eiks neuvolat laske aina menkkojen alusta, jolloin heittoa tulee, jos ovis on myöhemmin? Jos sullakin näin? Mulla ainakin, kun on selvästi tieto oviksesta ja 5 pv alkion siirto, niin menkkojen alusta laskettuna heittää. Ovis oli nimittäin kp 17.Toivotaan, että kaikilla univaikeuksista kärsivillä helpottaisi jossain kohtaa, mielellään pian. Vähän jännittää mitä kaikkea muuta raskaus tuo mukanaan.
Johonkin viestiketjuun laitoin että raskaus olisi nyt 4+ jotain mutta se onkin nyt 5+1, neuvolassa noin laskivat. En tiedä miksi puhelimen sovellukset näyttivät erilailla. Sain senkin kyllä sovelluksiin korjatttua niinon mukavempi seurata.
Näin se varmasti onkin! Koska ovis oli kp 18Eiks neuvolat laske aina menkkojen alusta, jolloin heittoa tulee, jos ovis on myöhemmin? Jos sullakin näin? Mulla ainakin, kun on selvästi tieto oviksesta ja 5 pv alkion siirto, niin menkkojen alusta laskettuna heittää. Ovis oli nimittäin kp 17.
Tämä onkin hyvä tieto. Itselläni juuri tällainen kokemus tänään, kun varasin ajan. Laskivat sieltä että menisin 2 viikkoa edellä oletetusta, koska mun pitkä kiertoEiks neuvolat laske aina menkkojen alusta, jolloin heittoa tulee, jos ovis on myöhemmin? Jos sullakin näin? Mulla ainakin, kun on selvästi tieto oviksesta ja 5 pv alkion siirto, niin menkkojen alusta laskettuna heittää. Ovis oli nimittäin kp 17.
Joo, tuo on älytön, mutta ilmeisesti niitten laitteet ei muuta pysty antaa? Itse varasin nyt neuvolan ja se on laskettu menkkojen alusta 8+0. "Oikeasti" 8+4, mikä nyt ei tietenkään paljon heitä.Tämä onkin hyvä tieto. Itselläni juuri tällainen kokemus tänään, kun varasin ajan. Laskivat sieltä että menisin 2 viikkoa edellä oletetusta, koska mun pitkä kierto
Aika jännä että laskevat vain viimeisten menkkojen alkamisen mukaan..