Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä laitoin myös näitä kauppalistalle kun mies lähti kauppaan. Nyt on kaappi täynnä smoothiepusseja. Lisäksi olen todennut riisikakut ja kurkun hyviksi naposteltaviksi kun huono-olo meinaa yllättää. Samoin banaani, viinirypäle ja mandariini. Eilinen löytö oli se, että appelsiinimehun ja vichyn yhdistelmä (eli virgin mimosa ) on kivan raikas ja vie huonoa oloa pois.Mie kävin tänään ostamassa lasten smoothie pusseja. Aattelin et ne vois maistua ja olla hyviä välipaloja töissä ja muutenkin jos ruoka väli meinaa venyä. Sellanen on helppo napata äkkiä ja raikas. Etenkin aamuisin ja oikeestaan muutenki mieli tekee vaan jotain kevyttä ja raikasta
Pahaa oloa kutsuisin myös matkapahoinvoinnin kaltaiseksi etomiseksi, varsinkin koska se iskee yleensä silloin kun kävelen tai olen muuten aktiivinen Onko muilla sama, että liikkuessa alkaa etoa ja sitten kun ottaa rauhallisemmin, se menee ohi?
Mä oon hyödyntäny näitä, samaten niitä puurojaMie kävin tänään ostamassa lasten smoothie pusseja. Aattelin et ne vois maistua ja olla hyviä välipaloja töissä ja muutenkin jos ruoka väli meinaa venyä. Sellanen on helppo napata äkkiä ja raikas. Etenkin aamuisin ja oikeestaan muutenki mieli tekee vaan jotain kevyttä ja raikasta
Joo pakko se on jotain syödä koska se kuitenkin on helpottanutkin sitä oloa. Omenaa kokeilinkin eilen viipaloituna ja se oli kyllä ihan jees. Kaikki tuore ja raikas ei ällötä onneksiSama vellova olo täällä. Ja vaikka siis mullakaan ei välillä tee mitään mieli, syön väkisin
Välipaloista tuli mieleen, että maistuisko hedelmät tuoreena tai kuivattuna? Ja mielellään viipaleina? Esim kokonainen omena ällöttää, mut pystyn hyvin syömään ohuina siivuina
Pari kertaa ollu itellä sama, että aamulla olo ihan ok,mutta närästys ja huono olo voimistuu, kun lähtee kotoa viipottamaan. Jostain syystä levätessä usein helpompi :DTänään tosiaan 7+1 ja näinä viime viikkoina on ollut hyvin samoja oireita kuin muilla täällä. Koen kuitenkin päässeeni suhteellisen vähällä. Välillä se on jopa huolestuttanut, mutta jotenkin sisällä ollut koko ajan rauha että kyllä tämä menee hyvin Välillä pelkään olenko liian naivi.
Aluksi minulle iski punktiosta johtuvat lievät hyperstimulaation oireet ja vatsa oli turvonnut kylkiluihin asti. Se meni onneksi ohi parissa viikossa, mutta rajoitti esim. liikkumista, koska välillä koirankin kanssa kävely nosti turvotuksen takaisin. Nyt tuntuu, että turvotusta on vain alavatsalla ja en ole enää pysty käyttämään normaaleja housujani. Ärsyttävää ja vähän ahdistaa, että jo tässä vaiheessa joutuu miettimään mitä laittaa päälle.
Pahaa oloa kutsuisin myös matkapahoinvoinnin kaltaiseksi etomiseksi, varsinkin koska se iskee yleensä silloin kun kävelen tai olen muuten aktiivinen Onko muilla sama, että liikkuessa alkaa etoa ja sitten kun ottaa rauhallisemmin, se menee ohi?
Joo avaamattomina säilyvät huoneenlämmössä! :) Ne on kätsyjä!Joo pakko se on jotain syödä koska se kuitenkin on helpottanutkin sitä oloa. Omenaa kokeilinkin eilen viipaloituna ja se oli kyllä ihan jees. Kaikki tuore ja raikas ei ällötä onneksi
Täytyy kokeilla myös noita lasten smoothie ja puuro/vellijuttuja myös. Negän säilyy huoneenlämmössä?
Onko täällä ketään kenellä ollut lääkitys tai on nyt lääkitys pahoinvointiin, oletteko neuvolasta saaneet sen ja onko siitä oikeasti apua? Kauheeta valittaa mutta tuntuu etten oikeesti kestä tätä 24/7 oloa kun pitäis lapset ja työtkin hoitaa
Mulla on verenpaine normaalistikin matalahko, eilen neuvolassa oli 109/66. Samaa ”vikaa” muillakin suvun naisilla. Näyttäytyy just aamuisin huimauksena ja varpaat usein myös jäässä.Ainiin ootteko muuten mittaillut verenpaineita kotosalla? Mulla on välillä 115/63 et matalat on ja sillon meinaa paleltaa, mutta se on ilmeisesti ihan normaalia alussa, että verenpaineet laskee?
Mä odottelen yhä vastausta terveysasemallaMulla, Primperan määrättiin tällä viikolla. Pahoinvointia ihan 24/7, vaikka oksentaa ei tarvi kun 2-5 kertaa päivässä. Ainoo mikä helpottaa on suunnilleen vuodelepo ja syöminen. Oon nyt ottanut tuota lääkettä vaan kerran, en oikeen huomannut mitään vaikutusta. mutta palaan asiaan.
Tämä on kyllä totta. Tuntuu, että päivät matelee eteenpäin ja varhaisultraankin tuntuu olevan vielä ikuisuus.Mun oireihin kuuluu myös se, että aika tuntuu menevän hemmetin hitaasti
Ite oon ainakin huomannut, miten vaihtelee päiväkohtaisesti! Uskon, että vaihtelu kuuluu asiaan.Täällä ”tuskaillaan” nyt vähentyneiden oireiden takia muutamana päivänä oli tosiaan aamulla heti herätessä huono olo, mutta nyt viimeiset muutama päivä ei. Kuitenkin aamupalan jälkeen alkanut vähän etoa ja tätä kestänyt lounaaseen asti. Tissitkään ei ole niin raskaat ja kipeät.
Mutta yritän nyt olla lietsomatta itseäni paniikkiin