Täällä on ihan jäätävää ollut tää palelu nyt muutaman päivän, paha olo vähän helpottanut ja siirtynyt iltaan nii sit koko päivän oon ihan jäässä no parempi tää, tähän auttaa sentään monta kerrosta vaatetta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla sama juttu! Iltaisin on pientä kuvotusta ja kotona pitää mennä peittojen alle kun on niin jäässä. Villasukat jalassa koko ajan ehkä ei olisi pitänyt vielä pestä noita talvivaatteita.Täällä on ihan jäätävää ollut tää palelu nyt muutaman päivän, paha olo vähän helpottanut ja siirtynyt iltaan nii sit koko päivän oon ihan jäässä no parempi tää, tähän auttaa sentään monta kerrosta vaatetta
Mulla sama juttu! Iltaisin on pientä kuvotusta ja kotona pitää mennä peittojen alle kun on niin jäässä. Villasukat jalassa koko ajan ehkä ei olisi pitänyt vielä pestä noita talvivaatteita.
Voihan nälkä ja oksennus!
Nyt alkoi pahoinvointi yltyä. Tänään oon oksentanut jo kolme kertaa
Nyt on oikeasti pahoinvoiva olo, tää ei oo enää pelkkää etovaa oloa. Alkaa erilaiset pahoinvointituntemukset tulla tutuksi
Oksennan ku syön ja samalla on kamala nälkä mutta mitään ei tee mieli.
Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti että joku ihan mini siellä vaan kasvaa ja ilmoittelee itsestään
Hengästyttekö helposti? Mä siis hengästyn ihan vaan puhuessa ja se on tosi ärsyttävää Tänäänki töissä ihan vaan istuin ja puhuin niin ihan ku ois maratonin juossu.
Jep. Työmatkan pieni ylämäki on ihan kamala nykysin.Hengästyttekö helposti? Mä siis hengästyn ihan vaan puhuessa ja se on tosi ärsyttävää Tänäänki töissä ihan vaan istuin ja puhuin niin ihan ku ois maratonin juossu.
Mulla oli aika lailla siitä 3+5 jo ennen plussausta pahaa oloa, tossa 15+ onneksi loppui aika lailla, muutaman kerran enää tullut ja sekin yleensä jos selkeästi syönyt päivän aikana liian vähän. Tuntui kyllä itselläkin ettei ikinä lopu.Huh huh rv16 ja tänään oksensin ihan kaaressa aamulla Mulla ollut vkosta öööö kuus asti jatkuva etova olo, mut en oo kertaakaan oksentanu. Ja siis kyllä toi etova olokin on tässä helpottanu ettei se oo niin jatkuvaa onneksi, mut jokapäiväistä kyl silti edelleen. Mietin vaan et eikö tää ikinä lopu Ja nyt jännittää et alkaako tässä joku oksennusvaihe sit, en oo töissä viel kertonut..
Nyt on liikkeessä jotain kesäistä oksennustautia, joka laittaa vahvemmankin vatsalaukun kerralla tyhjäksi ilman kuumetta tms oireita. Ehkäpä sullakin oli sitä?Huh huh rv16 ja tänään oksensin ihan kaaressa aamulla Mulla ollut vkosta öööö kuus asti jatkuva etova olo, mut en oo kertaakaan oksentanu. Ja siis kyllä toi etova olokin on tässä helpottanu ettei se oo niin jatkuvaa onneksi, mut jokapäiväistä kyl silti edelleen. Mietin vaan et eikö tää ikinä lopu Ja nyt jännittää et alkaako tässä joku oksennusvaihe sit, en oo töissä viel kertonut..
En tiiä, en oo kuullutkaan, mut voi tietty olla totakin, mutta tais jäädä tohon yhteen kertaan. Nyt jatkunut tää ihan normaali etova olo ilman oksentelua.Nyt on liikkeessä jotain kesäistä oksennustautia, joka laittaa vahvemmankin vatsalaukun kerralla tyhjäksi ilman kuumetta tms oireita. Ehkäpä sullakin oli sitä?