Oltiin kirpputorilla ja iski pahoinvointi päälle Onneks huomasin siellä kassalla, että sieltä sai voileipää Kyllä helpotti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me käytiin just kans yhdessä tapahtumassa ja meinasin oksentaa grillimakkaroiden hajulle Oli onneksi oma välipalapatukka mukana, niin sain pahan olon pois hetkeksi.Oltiin kirpputorilla ja iski pahoinvointi päälle Onneks huomasin siellä kassalla, että sieltä sai voileipää Kyllä helpotti
Mulla ollu kans jäätävä väsy ja iltaisin ei tuu uni, vaikka yleensä rytmi semmone et viim 22 ihan kukkuu jo. Viime yönä nukuin 10,5hNukuin 9h ja silti aivan jäätävä väsymys
Ei oo kokemusta, voisko olla jotain arpikudoksen muutosta? Mut kiirevastaanotolla varmaan selviääMulla oli viimeyönä semmosta ikävää kipuilua alavatsassa joka alko viime sektion jälkeen ja tulee aina aika-ajoin, vähä niiku supistuksia mutta helpottaa hetken päästä. Mikähän vois olla syynä? Sain ajan kiire vastaanotolle jossa katsotaan jos jotain näkyisi ja mietin et onkohan mitään mahdollisuutta nähdä yhtään mitään raakaudesta vielä tällee 4+4, (tiedän ettei sykettä ole vielä)
Toivottavasti outo kipuilu ei ole mitään liian pelottavaa
Mulla on kans alkanut tissit tällä viikolla täyttyä uudestaan esikoisen imetyksen jälkeen kipua ei vielä oikein oo tuntunutEilen muuten huomasin suihkussa, että nännit on paljon isommat ja tummemmat mitä normaalisti Alusta asti rinnat olleet turvonneet ja painavan tuntuiset, joten mulla kai vahviten oireilee tää raskaus rintojen alueella
Mulla ajoittain on menkkamaisia tuntemuksia ja alapäässä "pulpahtelee". Saa vessassa käydä tiheään tahtiin, pelko on et verta tulee. Milloinhan sitä osaisi rentoutua ja alkaa nauttimaan tästä "tilasta"
Olen ollut kyllä tosi hyvinvoiva tähän saakka tätä raskautta. *Kopkop*
Mutta oireita kuitenkin ollut, lähinnä öisiä heräämisiä (herään noin neljän aikaan enkä saa uudestaan unesta kiinni, tai vessassa ravaaminen…).
Lisäksi mun Oura-sormus aika nopeesti alkoi huomauttamaan korkeasta leposykkeestä sekä korkeasta kehonlämmöistä. Pidän vieläkin Ouraa sormessa. On kiva seurata näitä tietoja.
Se mikä musta on niin outoa on, että mulla ei oo ollenkaan tuntemuksia rinnoissa. Mellein kaikki muut odottajat mainitsevat rinnoissa jotain tuntemuksia raskauduttuaan. Eikä mulla kahdessa edellisessäkään raskaudessa ollut mitään rintoihin liittyvää kipua tai tuntemuksia.
Tähän saakka pahoinvointi ja etova olo on loistanut poissaolollaan. Se saa tietenkin hieman huolestumaan… kun aikaisemmissa raskauksissa en pystynyt kahvia juomaan ja melkein kaikki ruokahajut ällötti. Nyt ei mitään sellaista. Kahvi maistuu tosi hyvältä ja ruoan kanssa ei mitään mainittavaa.
No, tässä nyt vähän mun mietteitä… kiva päästä keskustelemaan teidän kanssa.
Tervetuloa mukaan!Olen ollut kyllä tosi hyvinvoiva tähän saakka tätä raskautta. *Kopkop*
Mutta oireita kuitenkin ollut, lähinnä öisiä heräämisiä (herään noin neljän aikaan enkä saa uudestaan unesta kiinni, tai vessassa ravaaminen…).
Lisäksi mun Oura-sormus aika nopeesti alkoi huomauttamaan korkeasta leposykkeestä sekä korkeasta kehonlämmöistä. Pidän vieläkin Ouraa sormessa. On kiva seurata näitä tietoja.
Se mikä musta on niin outoa on, että mulla ei oo ollenkaan tuntemuksia rinnoissa. Mellein kaikki muut odottajat mainitsevat rinnoissa jotain tuntemuksia raskauduttuaan. Eikä mulla kahdessa edellisessäkään raskaudessa ollut mitään rintoihin liittyvää kipua tai tuntemuksia.
Tähän saakka pahoinvointi ja etova olo on loistanut poissaolollaan. Se saa tietenkin hieman huolestumaan… kun aikaisemmissa raskauksissa en pystynyt kahvia juomaan ja melkein kaikki ruokahajut ällötti. Nyt ei mitään sellaista. Kahvi maistuu tosi hyvältä ja ruoan kanssa ei mitään mainittavaa.
No, tässä nyt vähän mun mietteitä… kiva päästä keskustelemaan teidän kanssa.