Oireet

En tiedä voiko niin sanoa, et lohduttavaa kun muillakin on ollut menkkakipuja. Tänään kokopäivän oon ollu varma et nyt se vuoto alkaa mutta ei. Polttaa, nipistelee ja paineen tunne..tykkään et jotain tuntuu et olis jotain oikeesti konkreettista ja toivottavasti vain tietää hyvää 🥰

Paljon tsemppiä Kesävauvalle, toivottavasti kaikki meneekin hyvin 💔

Mielialavaihtelut olleet rajuja tänään. Repesin nauramaan, jonka jälkeen pillahdin itkuun. Ja tietenkin appiukon edessä kahvipöydässä 🤣 Alavatsaa vähän juilinut tänään, väsymys ollut ihan jäätävää.

Täällä on varsin oireetonta edelleen, tänään 4+6. Välillä se herättää epäilyjä, että miten siellä mahtaa mennä, onko ketään ”kotona”. Mutta toisaalta ei muissakaan raskauksissa ole pahoinvointi alkanut ennen kuin 6+. Jotain ehkä hiuksen hienoa pahoinvointia ollut pari kertaa, mutta voi olla kuviteltuakin. Tosin silleen se on muissakin raskauksissa alkanut.

Muissa oireissa palelua, väsymystä, vatsa kovalla, menkkajomoja, rinnat hieman arat. Aika perus. Mutta kyllä sitäkin aina välillä miettii, että paleltaako tänään vähemmän kuin aiemmin, tai koskeeko rintoihin vähemmän 😬. Yritän parhaani mukaan luottaa siihen, että olot vaan vaihtelee ja viikot on vielä niiiiin varhaiset.

Tsemppiä oloihin kaikille!

Mulla on nyt pahoinvointi/etominen helpottanu kunnolla, eikä vatsa oo enää muutenkaan sekasin. Lämpökin vissiin vähän laskemaan päin, vaikka oonki normaalia väsyneempi edelleen. Jotain menkkamaisia kipuja tuntuu pöivittäin, mut kokonaisuudessaan aika mukava olla. En osaa ees olla huolissani keskenmenosta oireiden helpottaessa, ku nautin vaan tästä paremmasta olosta 😄
Itel kävis varmaan just noin, et nyt kun on niin lieväoireinen, niin niitä oireita toivoo roppakaupalla ja sit jos olis pari päivää halaillut pönttöä niin olis kovin tyytyväinen oireettomuudesta 😄

Pahoinvointi ei oo palannu mut vuoto ainaki loppu ja lämmöt pomppas takas ylös. En tiiä onko sillä jotain tekemistä et jouduin valvomaan ihan 3-4h yöunilla pari edellistä yötä ennen tota vuotoepisodia.

Mutta varhaisultraa odotellessa.. tai isompaa vuotoa. Jotenki kauheeta tää alku kun ei yhtään tiedä ! 🫣

Heräsin puolilta öin vessaan ja esikoinen yhtäkkiä keksi herätä kolmelta aamuyöllä ja valvoa pari tuntia. Kyllä, väsyttää..

Mä vaan nukun ja nukun. Päivälläki päikkärit (luojan kiitos on mahdollista koska 2v nukkuu ja oon kotona hänen kanssaan).

Ja no. Pahoinvointi palas ”hurraa”.

Ja ällöökö muita vesi? Siis meillä on tommonen suodatin niin sillä suodatettu vesi on ihan ok mut ostinpa pulloveden ja se maistu ihan kamalalle. Siis pullovesi? Eiks sen pitäs olla vaik kui puhdasta 😃

Tänään selkeästi eka päivä kun kuvotus ei meinaa ohittua. Jotain tarttis yrittää syödä ennen iltavuoroa, mut mitään ei tee mieli. Laitoin perunaa tulille, kun siitä ainoastaan tuli semmonen olo, että vois upota 😅 Eli lounaaksi näillä näkymin tänään pelkkää perunaa 😄
*muoks. Tänään siis 6+1 😊*

Ja ällöökö muita vesi? Siis meillä on tommonen suodatin niin sillä suodatettu vesi on ihan ok mut ostinpa pulloveden ja se maistu ihan kamalalle. Siis pullovesi? Eiks sen pitäs olla vaik kui puhdasta 😃
Mulla taas vesi maistuu ihan taivaalliselta 😋😂 voisin juoda vaikka millä mitalla ihan vaan kun se maistuu hyvältä (tai kai kun ei maistu oikein millekään ni siks niin hyvää 😂). Ja haaveilen välillä jääpaloista, mutten oo jaksanut tehdä niitä vielä 😂😂

Takaisin