Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla alkoikin nyt ihan kunnon vuoto, taitaa mennä kesken tääja totta kai ollaan just lähdössä yöjunaan kotia kohti
VoimiaMulla alkoikin nyt ihan kunnon vuoto, taitaa mennä kesken tääja totta kai ollaan just lähdössä yöjunaan kotia kohti
Itel kävis varmaan just noin, et nyt kun on niin lieväoireinen, niin niitä oireita toivoo roppakaupalla ja sit jos olis pari päivää halaillut pönttöä niin olis kovin tyytyväinen oireettomuudestaMulla on nyt pahoinvointi/etominen helpottanu kunnolla, eikä vatsa oo enää muutenkaan sekasin. Lämpökin vissiin vähän laskemaan päin, vaikka oonki normaalia väsyneempi edelleen. Jotain menkkamaisia kipuja tuntuu pöivittäin, mut kokonaisuudessaan aika mukava olla. En osaa ees olla huolissani keskenmenosta oireiden helpottaessa, ku nautin vaan tästä paremmasta olosta![]()
Voi eikäMulla alkoikin nyt ihan kunnon vuoto, taitaa mennä kesken tääja totta kai ollaan just lähdössä yöjunaan kotia kohti
Voi ei! Toivottavasti olis nyt kuitenkin jostain muusta kyse!Mulla alkoikin nyt ihan kunnon vuoto, taitaa mennä kesken tääja totta kai ollaan just lähdössä yöjunaan kotia kohti
Samat on mietteet… voi että sitä osaaki stressata onhan pieni varmasti oikeassa paikassa ja kaikki menis hyvinKauheat menkkakivut ollu koko iltapäivän, tuikkii ja vihloohaluan aikakoneen
![]()
Kiitos, samoinSamat on mietteet… voi että sitä osaaki stressata onhan pieni varmasti oikeassa paikassa ja kaikki menis hyvintsemppiä!
Tein kanssa oman ennätyksen viime yönä, kun piti neljästi herätä yön aikana vessaanTaas sai herätä 5.30 vessaan kun ihan kaikki hädät herätti![]()
Mulla taas vesi maistuu ihan taivaalliseltaJa ällöökö muita vesi? Siis meillä on tommonen suodatin niin sillä suodatettu vesi on ihan ok mut ostinpa pulloveden ja se maistu ihan kamalalle. Siis pullovesi? Eiks sen pitäs olla vaik kui puhdasta![]()