Oireet

Oi voi nyt on ollut päivä vai pari ilman pahaa oloa ja tänä aamuna Oura ilmoitti että lämpötila oli -0,2. 😕 Ei noita lämpöjä pitäisi liikaa tuijottaa mutta mutta.. mitään vuotoa ei toki (onneks) ole mut jännittää.

Oi voi nyt on ollut päivä vai pari ilman pahaa oloa ja tänä aamuna Oura ilmoitti että lämpötila oli -0,2. 😕 Ei noita lämpöjä pitäisi liikaa tuijottaa mutta mutta.. mitään vuotoa ei toki (onneks) ole mut jännittää.
Mulla oli kans just tänä aamuna fitbitin mittaamat lämmöt -0.2. Ihan tossa raskauden alussa mittailin vielä aamulämpöjä lämpömittarilla, ja ei mulla noi yön keskilämmöt välttämättä korreloi aamulämpöjen kanssa. Omalla kohdalla yritän olla stressaamatta mittarin arvoja; ainakin fitbitin kohdalla yksittäiset arvot voi olla epäluotettavia, ja merkitsevämpää on trendit. Sama leposykkeissä.

Tsemppiä!

Hyvin voi olla tääki, ja sekin voi vaikuttaa, että todennäkösesti niitten pitäis saada kerättyä joku ns. default dataset siitä, että mitkä mittaustulokset ois raskaana olevilla normaalin rajoissa ja sen päälle varmaanki kehittää uusiks sitä analysointia. Sitäkin pitäis ehkä muuttaa vielä raskauden etenemisen myötä 🤔 Että näen siinä heti potentiaalisesti aika paljon työtä ja ratkastavia ongelmia ja ehkä ei nähdä et sen työn tuoma lisätulo firmalle olis tarpeeks suurta. (Kuluttajalle toki olis, pitäisköhän rupee ite tutkiin tätä 😂)

Et tämmönen off topic tähän väliin 🙈
Hyvin kirjoitit!

Nyt on huono yö. Alkuyön vain pyörin kevyessä unessa, kunnes nyt puolilta öin sekosi vatsa ja oon jo kahdesti rampannut vessaan 😫 Aamulla kello soisi 5.45 kun oon lähdössä harrastukseen, mitä oottanut koko syksyn ja tiedossa olisi kiva päivä. Nyt oon sit siellä aivan väsynyt raukka ja pahimmillani saan sielläkin pidellä tauot pytyllä istuen jos ei helpota 🙈

Onko muita kellä etova olo tulee vasta päivän mittaa? Mulla aamu on kaikista oireettomin hetki ja etova olo alkaa hiipiä vasta puolenpäivän aikoihin ja uudestaan iltaa kohden. Lievänä silti edelleen. Tänään rv 6+2.
Muistelen et koko esikoisen pahoinvointiaika oli tätä päivään/iltapäivään painottuvaa, naurelin et "AAMUpahoinvointi" ku aamulla oli paras olo 😏

Nyt on huono yö. Alkuyön vain pyörin kevyessä unessa, kunnes nyt puolilta öin sekosi vatsa ja oon jo kahdesti rampannut vessaan 😫 Aamulla kello soisi 5.45 kun oon lähdössä harrastukseen, mitä oottanut koko syksyn ja tiedossa olisi kiva päivä. Nyt oon sit siellä aivan väsynyt raukka ja pahimmillani saan sielläkin pidellä tauot pytyllä istuen jos ei helpota 🙈
Voiei, tsemppiä päivään! ❤️ Täälläkin ollut vatsa tosi usein sekaisin nyt raskauden aikana. On kyllä muutenkin ärtynyt ja herkkä, mutta nyt tuntuu että ihan poikkeuksellisen ja kun ilmeisesti Imodiumiakaan ei raskauden aikana suositella 😔

Mulla tuli eilen paperiin vähän (punasta/vaal. punasta) verta ja tänään kans vähän jotain rusehtavaa ja yön pyörin kivuissa. Tai en oikeen muista tuntuko ne kovilta siks että oli yö ja olisin halunnu nukkua vai oliko oikeasti. Oura oli palannu +0,2 mut kyllähän tää outo ”oireettomuuden alku” (= ei pahoinvointia enää) ja nää tiputtelut ja kivut vähän laskee mielialaa. Oon koko päivän vaan googlannu et se on vähän fifty-fifty et joko se tarkottaa huonoa tai sit ei. Ihan kamalaa!

Mulla tuli eilen paperiin vähän (punasta/vaal. punasta) verta ja tänään kans vähän jotain rusehtavaa ja yön pyörin kivuissa. Tai en oikeen muista tuntuko ne kovilta siks että oli yö ja olisin halunnu nukkua vai oliko oikeasti. Oura oli palannu +0,2 mut kyllähän tää outo ”oireettomuuden alku” (= ei pahoinvointia enää) ja nää tiputtelut ja kivut vähän laskee mielialaa. Oon koko päivän vaan googlannu et se on vähän fifty-fifty et joko se tarkottaa huonoa tai sit ei. Ihan kamalaa!
Mulla tuli eilen kanssa pyyhkiessä vähän rusehtavaa vuotoa ja säikähdin tosi paljon! Itsekin tulin siihen tulokseen, että voi joko olla merkki jostain tai sitten ei. Itsellä vuoto loppui onneksi nopeasti, eikä voimistunut tai ollut kipuja. Toivottavasti sullakin loppuisi nyt pian! ❤️

Tsemppiä teille Miimulainen ja Kesävauva ❤️ varmasti säikäytti, mutta onneksi ei usein tarkoita mitään pahaa.

Toi on niin tuskaa tuo tiedottomuus ja kun ei oikein voi muuta kuin odotella ja ihmetellä ja toivoa parasta. Toivottavasti kaikki hyvin ❤️

Jaahas, tänään alkoi yhtäkkiä kaupassa kuvottaa ja oksettaa kaikki hyvinkin epämiellyttävät hajut ja rinnoissakkn pistellä oikein kovasti. Saas nähdä, että vihdoinko tulis jotain kunnon oiretta raskaudesta, mistä ei vois erehtyä 😄

Jaahas, tänään alkoi yhtäkkiä kaupassa kuvottaa ja oksettaa kaikki hyvinkin epämiellyttävät hajut ja rinnoissakkn pistellä oikein kovasti. Saas nähdä, että vihdoinko tulis jotain kunnon oiretta raskaudesta, mistä ei vois erehtyä 😄
Minulla myös iski tänään aamupäivällä kaupassa aivan järkyttävän paha olo! Olin toki vielä lasten kanssa matkassa ja molemmat olivat vaikeita. Siitä lähtien onkin mennyt peiton alla leväten ja oksennusta pidätellen.

Paha olo tällä hetkellä suurin oire.. vasta plussanneena. Toinen on väsymys, joka vie illalla aikasin jo peitteisiin..

Mulla kans melkein huomaamatta hiipinyt myös pahoinvointi mukaan. Alkuun en tajunnut yhdistää että raskaudestahan se todennäköisesti johtuu, mutta nyt kun alkaa toistumaan samantapaisena, niin mitäpä muutakaan se olisi. 😄 Täällä onneks vielä suht lievillä tasoilla pysynyt toistaiseksi.

Mulla on nyt pahoinvointi/etominen helpottanu kunnolla, eikä vatsa oo enää muutenkaan sekasin. Lämpökin vissiin vähän laskemaan päin, vaikka oonki normaalia väsyneempi edelleen. Jotain menkkamaisia kipuja tuntuu pöivittäin, mut kokonaisuudessaan aika mukava olla. En osaa ees olla huolissani keskenmenosta oireiden helpottaessa, ku nautin vaan tästä paremmasta olosta 😄

Mulla on nyt pahoinvointi/etominen helpottanu kunnolla, eikä vatsa oo enää muutenkaan sekasin. Lämpökin vissiin vähän laskemaan päin, vaikka oonki normaalia väsyneempi edelleen. Jotain menkkamaisia kipuja tuntuu pöivittäin, mut kokonaisuudessaan aika mukava olla. En osaa ees olla huolissani keskenmenosta oireiden helpottaessa, ku nautin vaan tästä paremmasta olosta 😄
Mietin kans, missä vaiheessa lämpöjen kuuluu laskea, vai laskeeko ollenkaan. Ihana kuulla, kuitenkin, että oireet on helpottunu.

Takaisin