Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla taas hyvin oireetonta. Ainoa oire on vilutus. Pelottaa et onhan kaikki hyvin... Viime raskaudessa oli kovia vatsakipuja näillä viikoilla. Nyt oli vaan plussauksen aikaan ja siihen loppui.
Mulla taas hyvin oireetonta. Ainoa oire on vilutus. Pelottaa et onhan kaikki hyvin... Viime raskaudessa oli kovia vatsakipuja näillä viikoilla. Nyt oli vaan plussauksen aikaan ja siihen loppui.
En oo tänne marraskuisiin vielä virallisesti ilmoittautunut, mut oli pakko tulla nyt tätä ainakin kommentoimaan. Oon nyt useampana aamuna peräkkäin herännyt klo 5 enkä millään meinaa saada enää unta. Aiempina öinä oon ottanut yöllä aiemmin herätessäni rautaa (alhaiseen ferritiiniin), ja sit oon viideltä herännyt huonoon oloon. Mut viime yönä en ottanut ja silti heräsin taas. Joskus kuuden jälkeen onnistuin uudestaan torkahtamaan sohvalla hetkeks.Mulla oli tissit kipeet ja vatsa sekaisin kun menkkojen piti alkaa, luulin perus menkkaoireiksi. Hieman unettomuutta ja siihe vastapainoksi väsyä sitte. Iltaisin ollu etovaa oloa.
Muoks. Nytki tässä valvon, torkahdin hetkeksi alkuillasta ja nyt ei uni tuu. Onko muilla unettomuutta nyt tai aikasemmissa raskauksissa ollu? Oon siis aiammin ollu hyvä uninen
En oo tänne marraskuisiin vielä virallisesti ilmoittautunut, mut oli pakko tulla nyt tätä ainakin kommentoimaan. Oon nyt useampana aamuna peräkkäin herännyt klo 5 enkä millään meinaa saada enää unta. Aiempina öinä oon ottanut yöllä aiemmin herätessäni rautaa (alhaiseen ferritiiniin), ja sit oon viideltä herännyt huonoon oloon. Mut viime yönä en ottanut ja silti heräsin taas. Joskus kuuden jälkeen onnistuin uudestaan torkahtamaan sohvalla hetkeks.
Etovaa oloa on ollut myös. Eilen oli koko päivän, mut yhdistin sen siihen rautaan ja surkeimmista surkeimpiin yöuniin. Mut nyt tänään taas pikkuhiljaa hiipinyt päälle. Rautaa en oo vielä ottanut, mut yöunet oli kyllä taas surkeat.
Tänään vasta 3+4 ja jos tää etova olo on raskaudesta johtuvaa, niin mitäköhän tässä on vielä luvassa myöhemmin. Mulla on 2 lasta ennestään eikä kummankaan kanssa oo ollut voimakasta pahoinvointia, mut saa nähdä miten nyt.
Jep, just tuo miehen kuorsaus on paha yöllä, jos sattuu heräämään. Viime yönä nukuin onneks vähän paremmin eikä pahoinvointiakaan oo aamupalan jälkeen ollut. Toivotaan parempia öitä jatkossa meille kaikille. Tsemppiä sinne myös! ❤Voi ei, harmi että sullaki samoja oireita, toisaalta kiva et on kanssasisar nii tietää et normaalia toivottavasti sekä pahoinvointi että unettomuus menee kummallaki ohi! Mulla on tuota samaa että jos herään yöllä nii en saa unta heti joskus jopa moneen tuntii ja kukun sit sängyssä ja kuuntelen miehen kuorsausta :D toivon et menis ohitte varsinki ku torstaina töihi paluu, oon ollu saikulla selän takia, pelottaaki johtuuko raskaudesta, on siis alaselässä välilevyssä ongelmaa ja iskiaistyyppistä kipua ollu 2vk..
Tseppiä sinne