Oireet

En ollut tunnistaa jalkojani, kun tänään illalla otin sukat pois. Turpeat kuin pullataikinasta leivotut... Ihmettelin kyllä jo töissä, kun työkengät niin puristi. Meillä töissä kyllä varmaan se +30astetta jos ei enemmänkin.
 
Mä en tiedä onko tää oire vai mikä,mut hermoon käy:shifty:
Herään nykyisin n.puoli viisi-ja en tosiaankaan pääse ajoissa nukkuu tai saa unta:depressed:
Ja voi taivaan vallat miten jossain vaihees väsy iskee eikä aina oo päikkäri mahiksia,nyt itseasias tosi harvoin:banghead:
Ja pinna kiristäääää:arghh:
 
En ollut tunnistaa jalkojani, kun tänään illalla otin sukat pois. Turpeat kuin pullataikinasta leivotut... Ihmettelin kyllä jo töissä, kun työkengät niin puristi. Meillä töissä kyllä varmaan se +30astetta jos ei enemmänkin.
Juo vettä,kastele illalla kylmällä vedellä kintut ja nosta ylös,mentooli rasvat voi helpottaa:wink
 
Täällä pahoinvointi on vihdoin hellittänyt! Nyt on ruvennu tulemaan iltaisin närästystä mutta lääkkeet on auttanu siihen.
Gaviscon napit on aika tehokkaita,onnex,mulla on niitä molemmis autois,mökillä,kotona,käsilaukus...niin vmäinen vaiva toi närästys on:dead:
 
Voisiko nää ekan kolmanneksen oireet jo loppua :mad: edelleen jäätävä väsymys, turvotus ja pahaolo. Missä se hehkeä toinen kolmannes viipyy...
Nyt 14+5
 
Onemore19, mulla on ollu jotai lääkärin määräämiä mut pitää varmaa hakee sit kokeiluun gavisconia ku noi loppuu. Oon aikasemminki kuullu et se on tosi tehokasta.

Tsemppiä teille joilla pahoinvointi vielä jatkuu!
 
Mulla jomottelee alavatsaa aika ajoin. Nytkin kun istuttiin autossa noin 4 tuntia lähes yhteen soittoon, on vatsassa vähän ikävä olo. Yritän nyt lepäillä kylkiasennossa, se vähän auttaa.

Mullakin ollut ihme särkyä alavatsassa ja välillä sellaista äkkinäistä kipua (oikealla, vasemmalla ja ihan alhaalla kohdunpohjalla). Aamulla pyyhkiessä tuli pieni ruskea juttu paperiin. Kyllä taas nyt vähän jänskättää nämä oireet. Onneksi huomenna neuvolalääkäri, ni saapahan tutkituttua paikat ja kerrottua näistä kaikista. Toivottavasti vaan jotain kasvukipuja.

Lisäksi hedaria ollut lähinnä iltaisin, ehkä en ole juonut tarpeeksi päivisin.

Nyt on rv 14+5.
 
Mulla rupes vihlomaan mahaan, kun mäkeä ylös puuskutin ja sydän hakkasi tuhatta ja sataa.
 
Mulla oli kans pe ultran jälkeen koko päivän niin kipeä maha, että joutu olemaan pitkällään välillä. Luulen, että johtui siitä, kun ultraaja paineli niin kovasti, että meinasin jo pyytää helittämään, kunnes muistin että oon menossa puolen vuoden päästä synnyttämään :D
 
Mulla on ollut niin paljon kaikkia oireita etten tiedä edes mistä aloittaisin. Luulin sentään pahoinvoinnin jo helpottaneen kunnes eilen illalla oksensin ja tänään melkein tienvarteen töistä bussipysäkille kävellessä.
 
Mulla on kohtukipuja,eli kohtu kovilla,niin monen raskauden ja kaavinnan jäljiltä,lääkärin neuvon mukaan "opettelen elämään kivun sallimissa rajoissa"
Mut reilun viikon ylienerginen olo:wideyed: siis aika sellanen,kun oon normisti,mut ihmettelin ite,et ihan motivaatio nollasta yhtäkkiä energiseen oloon ja sit yks ilta tajusin:bored: -SEHÄN ON ENERGINEN KESKIRASKAUS!:smiley-bounce013
 
Tänää on pyörryttäny iha hulluna! Vaikka vaa istun/makaan ni maailma pyörii.. Verenpaineet oli normaalit, samoin verensokerit.. Mies on sitä mieltä et oon syöny liian vähän ja et se on syy, oon tänää syöny enemmä ja ei kyl apua.. Äske söin vähä sipsejä ni iha ku se ois auttanu.. Oisko sit ollu suolatasapaino päi pyllyä..
 
Täälläkin edelleen pahoinvointia. Viime raskaudessa oli muistaakseni jo näillä viikoilla helpottanut...
Nyt 15+6
 
Millä viikoilla te ootte tunteneet vauvan liikkeitä, tai tunnetteko vielä? Mulla nyt 13+3 ja oon jo ehkä vajaan viikon ollut tuntevinani potkuja, kun makaan selälläni :) Tai voihan se olla, että vaan ilma kiertää mahassa. Sitä ihmettelen kun en vieläkään tunne kohdun kasvua oikein missään, vatsa kyllä muuten pullottaa varsinkin iltaisin.
 
Tänää on pyörryttäny iha hulluna! Vaikka vaa istun/makaan ni maailma pyörii.. Verenpaineet oli normaalit, samoin verensokerit.. Mies on sitä mieltä et oon syöny liian vähän ja et se on syy, oon tänää syöny enemmä ja ei kyl apua.. Äske söin vähä sipsejä ni iha ku se ois auttanu.. Oisko sit ollu suolatasapaino päi pyllyä..
Mulla on ollut heiluvaa oloa nyt muutamana päivänä;sama oonko pystyssä vai makaanko. Mulla on kaikki arvot kans ok. Niska on kyllä ihan tosi jumissa,joten arvelen,että se on itselläni se suurin syy. Toinen tietty voi olla tämä kuumuus; hikoilen ihan valtavasti ja juoksen vessassa sitä mukaa kun saan juotua.
 
Takaisin
Top