Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juo vettä,kastele illalla kylmällä vedellä kintut ja nosta ylös,mentooli rasvat voi helpottaaEn ollut tunnistaa jalkojani, kun tänään illalla otin sukat pois. Turpeat kuin pullataikinasta leivotut... Ihmettelin kyllä jo töissä, kun työkengät niin puristi. Meillä töissä kyllä varmaan se +30astetta jos ei enemmänkin.
Gaviscon napit on aika tehokkaita,onnex,mulla on niitä molemmis autois,mökillä,kotona,käsilaukus...niin vmäinen vaiva toi närästys onTäällä pahoinvointi on vihdoin hellittänyt! Nyt on ruvennu tulemaan iltaisin närästystä mutta lääkkeet on auttanu siihen.
Mulla jomottelee alavatsaa aika ajoin. Nytkin kun istuttiin autossa noin 4 tuntia lähes yhteen soittoon, on vatsassa vähän ikävä olo. Yritän nyt lepäillä kylkiasennossa, se vähän auttaa.
Lisäksi hedaria ollut lähinnä iltaisin, ehkä en ole juonut tarpeeksi päivisin.
Mullakin nyt parina iltana päätä särkenyt ja olen epäillyt liian vähäistä juomista.
Mulla on ollut heiluvaa oloa nyt muutamana päivänä;sama oonko pystyssä vai makaanko. Mulla on kaikki arvot kans ok. Niska on kyllä ihan tosi jumissa,joten arvelen,että se on itselläni se suurin syy. Toinen tietty voi olla tämä kuumuus; hikoilen ihan valtavasti ja juoksen vessassa sitä mukaa kun saan juotua.Tänää on pyörryttäny iha hulluna! Vaikka vaa istun/makaan ni maailma pyörii.. Verenpaineet oli normaalit, samoin verensokerit.. Mies on sitä mieltä et oon syöny liian vähän ja et se on syy, oon tänää syöny enemmä ja ei kyl apua.. Äske söin vähä sipsejä ni iha ku se ois auttanu.. Oisko sit ollu suolatasapaino päi pyllyä..