Oireet

Lillie, toivotaan että saat lähetteen. Epätietoisuus on pahinta.. :sad001
 
Mikä tilanne Lilliellä, onko vuoto loppunut? Toivotaan että asiat kääntyis parhain päin. :Heartred
 
Hyvä Lillie jos pääset verikokeisiin niin saat selvyyden - epävarmuus on pahinta :sorry: useinhan pieni tuhruilu voi olla ihan normaaliin raskauteen kuuluvaa! Mutta täytyy myöntää, jos mulla alkaa taas tuhru niin kyllä se ois taas shokki. Ei yhtään kivaa :sad001
 
Pientä etovaa oloa havaittavissa, voisko olla vain vatsatautia jota liikkeellä ja esikoisella vai raskauteen liittyvää..
 
Oireita en ole huomannut kuin väsymyksen ja vessassa pitää juosta useammin. Osa syynä voi myös olla että olen vasta opettelemassa juomaan vettä 2-3litraa per pvä. Elämäntapa rempaa vasta 2kk takana...

*muoks*
Ainii onhan nuo tissit aikas kipeät myös etenkin kun esikoinen kiipeilee sylissä ja painaa pienellä kyynärpäällään :dead: rintaliivi ostoksille tekisi mieli jo mennä...
 
Täällä on pikkuhiljaa pieni kuvotus alkanut hiipiä kuvioihin. Ei vielä mitään niin pahaa kuin esikoisesta, mutta iltaisin on vähän kolho olo, maha on sekaisin, ja se pieni huono olo. Ollaan perjantaina lähdössä viikoksi reissuun, näinköhän iskee pahoinvointi juuri reissun kunniaksi päälle...

Kova väsymys on myös nyt vaivannut, mutta ei mitään saumaa levätä, kun on taapero kotona. Ja koska mies on flunssassa (ja sairastaa masennusta eli ei muutenkaan ole supertuottelias ja energinen), on kaikki mun kontolla. No, jos olo menee kovin huonoksi niin sitten tarvitsee vaan kertoa äidille jo aikaisemmin, hältä saa sitten tarvittaessa taaperonleikittämisapua silloin tällöin, ja vaikka pakkaseen valmista ruokaa.
 
Täällä kuvotus tullut myös kuvioihin.
Nämä oireetkin on niin kaksipiippusia, toisaalta kiva kun on oireita, raskaus tuntuu todellisemmalta, mutta ei kai kukaan näistä väsymyksistä, öklötyksistä ja turvotuksesta ym nauti!
 
Nopsaan lueskelin muiden oireita läpi ja Liellie jäi mietityttämään, mikäköhän on tilanne nyt..? :/

Täällä mennään rv 3+6 vähäisillä oireilla, ihan hyvä niin :) Rinnat aristaa kans just silloin kun taapero kiehnää päällä ja painaa, normaalisti ei satu ollenkaan tällä tavalla. Koko alkuraskauden on ollut pientä alavatsakipua/jomotusta/nipistelyä, mutta onneksi tuntuu hyvin harmittomalta ja asiaan kuuluvalta eikä ole ollut vuotoja.. Esikoisesta selvisin ilman pahoinvointia, toivottavasti tästäkin! Sellasia tosi nopeita ohikiitäviä pahoinvoinnin aaltoja meni tänä aamuna aamupuuron jälkeen, mutta ei mitään sen kummempaa onneksi..
 
Mäkin jäin miettimään Lillien tilannetta, toivottavasti kaikki on hyvin!

Musta tuntuu että mun rinnat vain kasvaa päivä päivältä enemmän ja enemmän. :D Mites muilla?

Pahointivointi kesti vain sen viikon verran ja nyt on ollut mainio olo! :)
 
Mä tuun vielä kertomaan, niin ei tuu poistuttua sanomatta mitään. Tosiaan silloin toissapäivänä tuli vähän, ihan vähän sitä verta kuten kerroin. Seuraavana päivänä taas ihan vähän eikä edes siteeseen asti tai mitään, mutta tuli kuitenkin. Siitä se yltyi ja tänä aamuna alkoi kunnolla keskenmeno, eli se tosiaan oli sitten siinä. Tää oli kolmas keskenmeno ja aina pisarakin verta on kielienyt sitä, että loppuu pian. On niitä onneksi hyviäkin loppuja niillä, keillä verta vuotaa alkuraskaudessa.

Mutta teille muille toivotan onnea matkaan ja toivottavasti hyvin onnellista loppuodotusta :Heartred
 
Mä tuun vielä kertomaan, niin ei tuu poistuttua sanomatta mitään. Tosiaan silloin toissapäivänä tuli vähän, ihan vähän sitä verta kuten kerroin. Seuraavana päivänä taas ihan vähän eikä edes siteeseen asti tai mitään, mutta tuli kuitenkin. Siitä se yltyi ja tänä aamuna alkoi kunnolla keskenmeno, eli se tosiaan oli sitten siinä. Tää oli kolmas keskenmeno ja aina pisarakin verta on kielienyt sitä, että loppuu pian. On niitä onneksi hyviäkin loppuja niillä, keillä verta vuotaa alkuraskaudessa.

Mutta teille muille toivotan onnea matkaan ja toivottavasti hyvin onnellista loppuodotusta :Heartred
Voi ei Lillie, oon tosi pahoillani. :sad001 Voimia surulliseen tilanteeseen, toivottavasti pian tulee pieni joka jaksaa pitää kiinni loppuun asti. :Heartred
 
Voih lillie, voimia ja toivottavasti pian tärppää ja pien pysyy kyydissä loppuun asti.
 
Pakko kysyä onko kellää ollu nyt tai joskus aiemmissa raskauksissa tosi voimakasta huimausta? Minulla on ollu sunnuntaista asti huimausta, toki olen nyt kuumeessa, että sekin voi vaikuttaa, mutta yleensä ei kyllä kuumeessa huimaa.
On aika hurja olo, kun aina yks kaks humahtaa päässä silleen, et pitää ihan keskittyy, ettei käy mitään.
 
Voi Lillie:sad001 Kovasti voimia!

Täällä kyllä pissahätää lukuunottamatta niin oireetonta, että todella epäilyttää onko masussa ketään :/ Ei siis kovin sellainen raskaana oleva olo. Mahakin viimeksi oli selvästi turvoksissa jo tosi alussa. Nyt turvonnut olo, mutta ei tuo maha näytä oikein siltä. Toki on vanhaa pömppöä vähän jäänyt, joten se saattaa peittää. Vielä olisi päivää vajaa 2vkoa neuvolaan. Ei millään jaksaisi odottaa ja tekisi mieli kysyä voiko jo ennemmin ultrata pikaisesti. Mutta toisaalta siihen ei niin hirveän pitkä, että täytyisi jaksaa nyt odottaa. Ja kun ei viikoista varmuutta niin sitten ainakin näkyy jo syke jos on elämää. Mutta odottelu on piinaavaa. Kai sitä täytyisi hakea vielä testi omaksi mielenrauhaksi.
 
tiitu, mulla myös on ajoittaista huimausta, etenkin ylös noustessa. Kerran vain on sumennut niin, että piti ottaa tukea, mutta muuten huimaa vähemmän. Voihan se johtua siitäkin, kun olet kipeänä ja mulla myös niskajumi tekee tuon. Mutta tämä taitaa olla tän raskauden aiheuttamaa tosin..
 
Mulla on treffit kohta äitini kanssa ja pahoinvointi meinaa iskeä! En haluaisi ihan vielä kertoa :grumpy: jospa tää olo tästä helpottuisi pika puoliin.

Ja eilen illalla tuli tehtyä speciaali iltapala leipä... :p mieskin ihmetteli että mitä ihmettä sä syöt. Ruisleipää, voita, juustoa, kalkkunaa, suolakurkkua ja paistettu kanamuna... eikai ne mielihalut näin aikaisin iske?
 
Sama juttu täällä. Nyt on eka aamu, kun ei yhtään tehnyt mieli kahvia ja paha olo jäi myös aamupalan jälkeen.. Kyllä milloin vain vaihtaisin tämän pahan olon pois! En voi mitenkään sanoa olevani tästä iloinen, kun kyllä sitä nyt muutenkin raskaana tiedetään olevansa.

Voi kura! Kauankohan tätä nyt kestää sitten.. Töissä olo on yhtä tuskaa ja täällä on vielä huono ilmakin. :grumpy:
 
Takaisin
Top