Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä aloitin pistämisen eilen illalla... Ja en kyllä ollut muistanut, miten paljon se kirvelee!Mäkin varasin tänään ekan neuvolan. Ja samalla sain lähetteen äitiyspolille kun mulla on semmonen geeni virhe että joudun alkaa jossain vaiheessa pistämään napapiikkejä.
Mä aloitin pistämisen eilen illalla... Ja en kyllä ollut muistanut, miten paljon se kirvelee!
Oireina alamaha- ja selkäkipuja, yleinen väsymys, turvotus, hengästyneisyys.. Tänään alkoi rv 6 :D Mielialanvaihteluita saattaa olla, pahoinvointia ei ole vielä näkynyt. Onko muilla ollut epämääräisen näköstä ruskeeta limaista vuotoa? En muista ensimmäisestä raskaudesta tämmöistä :/
Oireina alamaha- ja selkäkipuja, yleinen väsymys, turvotus, hengästyneisyys.. Tänään alkoi rv 6 :D Mielialanvaihteluita saattaa olla, pahoinvointia ei ole vielä näkynyt. Onko muilla ollut epämääräisen näköstä ruskeeta limaista vuotoa? En muista ensimmäisestä raskaudesta tämmöistä :/
Eilen ja tänään tullut vähän, nyt jo aikalailla loppunut että mikä lie ollut tuoMinulla ei ainakaan kuvailemasi kaltaista vuotoa ole ollut. Onko sitä tullu paljon/usein? Eilen miehen kanssa peittoa heiluteltuamme tuli heti sen jälkeen hailakkaan vaaleanpunaista vuotoa ja tietysti hieman säikähdin. Sen jälkeen ei kuitenkaan ole tullut mitään epämääräistä. Jospa olisi johtunu esim. kuivista limakalvoista. Edellisessä raskaudessa mielestäni ei moista koskaan ilmennyt vaikka seksiä normaalisti harrastimmekin.