Oireet

Äippä x5, saitko ajan käynnistystä varten vai pelkästään tarkastukseen?

Minulla on vihdoin oikeasti kipeitä supistuksia. Tosin eipä se auta, että niitä on yksi tunnissa..

Tänään oli viimeinen neuvola, eivät löytäneet mitään syytä huolestua eli vauvalla kaikki hyvin omasta kauheasta olostani huolimatta. Seuraavaksi sitten äitipolille viikon päästä ja siitä kohti käynnistystä, jos ei jotain ihmettä tapahdu.
 
Täällä säännölliset supparit alko puoli viideltä, mun äiti tuli meille vähän ennen kuutta ja lopulta seiskaks oli pakko päästä sairaalalle kun alko olla niin kipeä. No, 8.22 oli tyttö sylissä. Ehdin salissa olla vähän alta puoli tuntia. Eli kovalla kiireellä lopulta saapui hän. Puolikkaan panadolin voimalla tämä synnytys puskettiin! Tensin ehdin saada kyl saliin, mutta ei sitä kiinnittää ehditty kun jo ponnistettiin. Ponnistus kesti kuulemma 7 minuuttia (tuntui tunnilta kyl!) Eli päättipä tytsy sit syntyä kuiteskin itsestään :)
 
No niin, tuskaisen odottelun jälkeen olikin nopeaa toimintaa tytsyltä! Onnea Emppuli :)
 
Täällä näemmä viimeisten joukossa.. onkos meitä enää edes muita..? :grin

Koko eilisen päivän supisteli kipeästi 15 min välein ja yöllä satunnaisesti, tänä aamuna tunnin verran 6 min välein, pari tuntia 10 min välein ja se oli sitten taas siinä.

Todella jo eilen toivoin, että yöllä tulee lähtö ja aamulla olin ihan varma, että kohta lähdetään. Kuitenkin jälleen kerran voi todeta, että ei taida oma keho pystyä ylläpitämään supistuksia ja olen matkalla oksitosiinitiputukseen ensi torstaina.

Olen kyllä niin onnellinen, että tämä on viimeinen raskaus ja viimeisen kerran joudun pettymään itseeni, enkä saa sitä toivomaani synnytystä, jossa supistukset ei olisi lääkkeiden takia niin rajuja.
 
Älä vielä menet toivoa Sisitah, mulla oli ihan samaa säännöllisen epäsäännöllistä supistelua, jotka vaan yksi ilta tiheni ja 3,5 h myöhemmin oli vauva sylissä. Vielä on päiviä jäljellä..
 
Kyllä se varmasti siitä sisitah kuulostaa kuitenkin lupaavalta että on omia supistuksia nuinkin paljon.

Mua supistellu nyt 10aamusta asti aika säännöllisesti ja kipeästi myös. Yöllä alkoi tulemaan verensekaista limaa että alkaa tuntua siltä et vois olla kyllä lähellä synnytys.
Mummokin hälyytetty tänne varmuuden vuoksi iltapäivästä.
 
Tsemppiä kaikille joilla vauva vielä mahassa :) Tiedän tunteen kun tuntuu että ei sitten millään vauvaa tule. Rv 42 mun piti odottaa ja oli kyllä tuskaa noi kaksi viimeistä viikkoa. Miiskunaksulla ja sisitah kuulostaa lupaavalle :)
 
Tämä sama supistusten kanssa pelleily on kokeiltu jo edellisen kanssa ja nyt menee ihan samaa rataa, siksi alkaa usko loppua.
Yritin kuitenkin vielä viimeisen keinon, eli tein pullataikinan ja toivoin, että joudutaan lähtemään ennenkuin saan pullat leivottua.
Nyt meillä kuitenkin on 6 pellillistä pullaa eikä yhtään supistusta :grin

Miiskunaksu, tuohan kuulostaa jo todella hyvältä! :happy:
 
Me käytiin kiipeemässä näköalatorniin, kotimatkan supisteli mutta kotiin päästyä ne katos..
Taidan olla viimeinen syyskuinen joka jakaantuu. Nyt viikonloppuna olisi taas mainio ajankohta synnytellä kun ollaan kahdestaan mutta luulenpa että meidän Kuutti on erimieltä.

Eilen kans leivoin pullaa, mutta ei tullut vauvaa.
Miehen uuden työnaloituskin vaan siirtyy kun tämä ei synny. Kaksi kertaa jo siirretty aloituspäivää. Kaikki työnantajia myöten odottelee... 15.10 seuraava määränpää aloittaa.

Miiksunaksulla varmasti vauva sylissä jo illasta. :happy:
 
Tänään on kyllä alkanu tosissaan ottaan päähän ku ei saa nukuttua ja joko nyt - kyselyt. Tuntuu ihan utopialta että joskus sais vauvan syliin asti. Säännöllisistä supistuksista tietoakaan, prkl.
 
Takaisin
Top