Oireet

Pitää kokeilla tuota kestoimua tuohon kutinaan. Aivan kamalaa, kun kävelessä kutiaa eikä voi raapia :hilarious:
 
Nii juu, siteetkin voi vaikuttaa paljon tohon kutinaan. Vuokkosissa ei oo hajusteita ja puuvillainen pinta. Niistä ite oon tykänny. Ei oo maksettu mainos :wink
 
Toivotaan näin.
Aika erikoiselta kuullostaa kyllä tuo järjestely, ihanaa lasten kannalta että saa viettää aika molempien vanhempien kanssa mutta meille sanottiin aikanaan että vuoroviikko asuminen ei onnistu mikäli vanhemmat ei asu samassa kaupungissa ja koulun pitää olla sama.
Tyttöjen isä asuu musta 800 metrin päässä ja sen tarkoitus oli että lasten ehdoilla mennään ja lasten takia muutti näin lähelle ja lapset saa liikkua ns vapaasti kuhan yöt vietetään sen vanhemman luona missä ovat sillä viikolla. Viime viikolla mulle selvisi että tytöt ei uskalla isältään pyytää lupaa käydä täällä kun lupaa ei kuitenkaan heru. Nuorin kysyi multa että saako tulla vauvaa katsomaan jos syntyy isän viikolla.
Meillä siis papereissa ihan lukee että lapset saa kulkea halutessaan molempien luona.. Kerroin tämän myös tytöille.

Illasta vanhempain iltaa, jos vaikka se saisi vauvaan vähän liikettä. Huomiseen iltapäivään pitäs kyllä pitää jalat ristissä kun olisi hoitovuoro siskon tytöille. :nailbiting: Uskon kyllä että ei huolta sen puolesta.

Joo eipä tämä toimikaan näin, mutta tällä hetkellä en voi tehdä yhtään mitään, kun en vaan jaksa tapella. Ex-mies suostu missään tapauksessa käymään lastenvalvojalla ja jos sinne saan raahattua, niin hyvin todennäköisesti kääntää asian niin että lapset vaihtavat koulua eikä minun heitä enää tarvitse juurikaan nähdä. Eli meillä mennään näin kunnes lapset itse tai joku ulkopuolinen päättää muuttaa käytäntöä. Tällaiset(kin) asiat kun on väkivaltaisen narsistin kanssa vähän vaikeita itse selvittää :wink


Ja täällä on taas täysin hävinnyt kaikki supistukset, kivut ja oireet närästystä lukuunottamatta... eli vielä ainakin viikko käynnistykseen.
 
Henniliinille tsemppiä! Ja se on totta, että joka kerta ihmetyttää se veden määrä!
 
Miiskunaksu, vieläkö siellä on holahdellut jotain?
Täällä on taas parituntia supistellut 10 min välein... huomenna olis kans vika neuvola! En halua enää neuvoloita tai mitään muutakaan, haluan vauvan!!! Ärsyttää tämmönen ”hälytystilassa” olo... joka ilta/päivä koskee, ihmisiä saa ohjeistaa tyttöjen jutuista, uskalla yksin lähtee minnekään kun mitä jos...
Alkaa olla pää rikki!:sad001
 
Pikapäivityksenä ylläri poika syntyi eilen aamulla 6.53 pitkän ja uuvuttavan latenssivaiheen jälkeen. Stradegiset 46,5cm ja 3010g. Synnytys meni perätilasta ja raisusta lopusta huolimatta hienosti ja kotiuduttiin tänään pienin nirhaumin. Laitan kertomusta kun jakselen.. :)
 
Täällä heräsin tunti sitten supistuksiin. Eilen supisti aamusta alkaen koko päivän enempi tai vähempi mut aiemmin en oo koskaan suppareihin herännyt. Jos nousee sängystä niin tuntus, että supistelis useammin ja maha vähän niinkun koko ajan pinkeä ja kipeä. Maatessa supparit tulee vähän epäsäännöllisesti, kuitenkin noin vartin välein.

Ajattelin, että käy miten käy, niin aamulla viimestää lähetää miehen kaa käymää synnytysvastaanotolla tarkastuksella. Haluan ainaki sisätutkimuksen eli tietää mikä tilanne. Ja jos taas kaikki lopahtaa niin tietää miksi ja onko kaikki kunnossa. Ja miksi sieltä ei tule sitä kontrolli aikaa. Jos luulevat pääsevänsä helpolla kun eivät yliaikaisaikoja anna, niin on muuten harhaluulo. Mä ainakin haluan tsekkauksen et kaikki ok ja mistä nää riipivät masu ym kivut johtuu. Eli aamul synnärille, joko synnyttään tai ainakin käymään jossain tutkimuksessa.

Aih, nää alkaa olla kivuliaita, mutta aivan erilaisia kun esikosta, kipu pelkästään alamahalla, ei selässä ollenkaan :woot: mut eikös ne voi tuntua mahassa, selässä tai vaikks vaan jaloissa? Jotenkin ootin sitä selkäkipua..:wideyed: ehkä se tulloo myöhemmin. o_O
 
Onnea kovasti ruusunen :happy:

Mulla on aika sanat fiilikset kuin äippä sulla. Uuvuttavaa tää loppuaika varsinkin ku ois tää perhe tässä hoidettavana ja ois kiva olla fyysisemmässä kunnossa. Mullakin tänää neuvola vaikka eilen kävinkin näytillä synnärillä. Mulla supisteli eilisen illan aika kivasti ja olin tosi kipiä,mut meni ohitte nukkuessa. Mulla ei nyt oo ole holahdellu vähää aikaa mtn mut limoja valuu vielläkin.o_O:wideyed:

Emppulilla alkaa kuulostamaan tilanne kyllä hyvältä. Joko synnärillä oot? :)
 
Emppuli Ootko jo lähtenyt synnärille näytille?
Kyllä ne supparit voi tuntuu missä vaan ja ovat ihan oikeita siitä huolimatta missä tuntuu:wink
Täällä taas yö meni supistellessa:sad001 10 min välein tuli pitkiä aikoja, sit taas lopahti... jotain lorahti ja luulen olevan ihan vaan valkovuotoa:/
Nyt vaan limat valuu ja seassa punaista verta joten kaipa ne supistukset jotain aikaan saa... alkaa olla aika paskana olo:sad001
 
Täällä myös vika neuvola tänään ja sit sais kyllä jo tapahtua! Mieskin jo kyselee tuttujen lisäksi että synnytätkö tänään huomenna vai ylihuomenna....? No hitto kun tietäsi olis itelläkin varmempi olo!

Suppareita tuntuu välillä mutta ei kellotukSeen asti... tyyppi taitaa viihtyä yksiössään eikä kiirehdi yhtään tuloaan. Kunhan ei kasvais jättimäiseks!
Housuihin holahtelee usein mutta valkkaria vaan tähän asti...

tulis jo :whacky011
 
Meillä alkaa nyt olla semmonen tää tilanne että jätkän ois oikeesti synnyttävä joko tänään tai ehdoton viim huomenna! Ihan vaan siks että sais toi mies mut kotiinkin... appivanhemmat lähtee su kotiinsa! Ok voihan toi mies tulla mut hakemaan lastenkin kanssa mut se on 40 min suuntansa... hiukan alkaa stressaamaan! Ja v*tuttamaan ne jokojoko puhelut ja txt...
 
Saanko kysellä tyhmiä synnytyksen jälkeiseen oireiluun? Mulla kutisee alapää ihan hervottomasti ja kun alapäässä on tällä hetkellä enemmän näkyvissä tikkiä kuin ihoa, niin ei voi edes yrittää raapia :hilarious: mutta siis kutisee vain liikkuessa, ei levossa. Voisiko se kutina siis johtua noista toivottavasti pian paranevista repeytymistä vai ei kai tää vain ole jotain hiivaa?? :nailbiting:

Tikit kutiaa ihan hirveästi jossain vaiheessa, yritä malttaa haavat vain ovat paranemassa. Tunne on kyllä todella inha.
 
Paljon onnea Ruusunen :Heartblue

Täälläkään ei mitään ihmeempää, eilen illasta tai yöstä supisteli ja kellotin 10 minuutin väleihin. Luovutin ja aloin nukkumaan. Aamusta taas heräsin kuin ei raskaana olisikaan. Porukka kyselee että joko joko, rasittavaa.. Ehkä jouluksi saadaan vauva.. laughing6

Soititko Äippä aikaa sinne, vai olisiko sulla muutenkin aika? Aattelin että jos sulle riitti nyt ja vaadit ulostuloa...
 
Takaisin
Top