Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hallooti vaan kaikki alkukuun odottajat!!! Pientä gallupia kehiin! Toki kaikki muutkin mielellään saa osallistua.

Yritin lueskella noita teidän alun oireita, mutta en nyt saa höyrypäissäni selkoa, että...

Millä raskausviikolla mahdollinen huono-olo, oksentelu ja kaikenlaiset muut raskausoireet alkoi rytinällä?

T. Omia odotellessa rv 4+3

Mun olo huononi radikaalisti tänään ja nyt on 6+0. Voimat pois, huono olo, en jaksa edes ajatella huomista päivää. Istun keittiön lattialla ja odotan että mies saa lapset nukkumaan. Tuntuu kuin olisi 39 astetta kuumetta, mutta ei ole. Oksentaakin varmaan vois.

Tässä tilastotietoa raskauspahoinvoinnista.
http://lopujo.fi/raskauspahoinvointi/
Minäkin esikoisen kohdalla mietin, että milloin se alkaa, ja tuolta oli kiva nähdä, että milloin se yleensä alkaa ja loppuu. Esikoisen kanssa ei minulle kuitenkaan tullut pahoinvointia koko raskauden aikana ollenkaan.

Onnea Triina oireista, siitä peukku! :happy: ja hurjasti voimia, teilläkin siellä pienet kotona! Tuo on minusta niin siistiä, ainakin vielä!!

Kiitos linkistä Suski! Täytyy käydä kurkkaamassa. Varmasti hyödyllinen sivu muillekin yli-innokkaille!

Meille on, TOIVOTTAVASTI, tulossa viides ja aika pienellä ikäerolla kaikki. Silti... on tämä aina niin jännää, joka kerta. Fiilikset kuin ekaa odottaessa. En muka nyt muista yhtään edellisistä kerroista.

Vielä muiden oireiden alkua?

Triina onpas siellä iskeny oireet! :O

Oonko mä jo joka ilta valittanu täällä ettei oo oikein mitään oireita? Vähän välillä ahdistaakin kun esikoisesta tiesin olevani raskaana jo ennen testiä ja olin tässä kohtaa jo aika väsynyt, jonkin verran oli myös muita oireita. Nyt välillä palelee (palelen muutenkin) ja tissit on vähän kasvaneet (tukilääkityksen temppuja?) eikä muuta.

Toisaalta monella kuulostaa rv 6 tulleen oireet kunnolla. Ja toisaalta, valitan mä varmaan sittenkin jos alan halaileen pönttöö.. :D

Nyt keksin ensimmäisen oireen! Oon töissä tehtaassa jossa on +4 astetta. Välillä oon ihan kuumissa ja joutuu vaatetusta vähentämään. Sama homma myös kotona. Toisinaan taas paleltaa kauheesti.

Onkohan tää normaalia, että tunnen itseni tosiaan ihan älyttömän sairaaksi? On kylmä ja tuntuu että joka paikkaa särkee. Huono olo myös ja vessan on oltava lähellä. En ole vielä oksentanut, mutta vatsa on ihan sekaisin. Tuntuu etten jaksa olla töissä. Tekisi mieli vaan maata liikkumatta. Onneksi se ultra on tänään. Vaikka jännittääkin niin, että heräsin jo neljältä.

7+4 ja eipä juuri ihmeempiä oireita.. rinnat vain kipeet ja etovaa oloa aamuisin. Alussa närästys, mennyt jo ohitse.. ar- ultrassa kaikki hyvin ...
Et voi olla näinkin että oireet vähäisiä ja kaikki kunnossa...

Ei oo mullekaan ilmestynyt lisäoireita. Rinnat kipeät ja turvotusta, mut siinä se! Perjantaina selviää, et onko täälläkin kaikki ok näin vähäisillä oireilla :) 7+5

Mulla ei oo mitään oireita, hurja tissikipu ja juilinnatkin hävis sit viimeistään viikonloppuna plussattuani. Ei siis niin mitään. En osaa kyllä yhtään nauttia tästä oireettomuudesta kun kokoajan miettii onko siellä ketään.. :sad001 Oireiden/oireettomuuden analysointi ja vertailu netissä saa vaan pahemman paniikin aikaan ja ei pysty töissä keskittymään kun kaikki aika menee vaan itseä tarkkaillessa.

Mullakin meni pari viikkoa ihan suht oireetta (mitä nyt ripuloin jatkuvasti :hilarious:), mut pari päivää sitten alkoi kunnon pahoinvointi. Nyt tosiaan parin päivän ajan on ollut oikein perinteistä aamupahoinvointia, joka helpottaa puolen päivän jälkeen. Ymmärrän niin ton hermoilun oireettomuudesta. Esikoista odottaessa etova olo iski päälle viikolla kolme, joten väkisinkin se alun oireettomuus hermostutti. Kyllä ne oireet teillä muillakin hermoilijoilla sieltä vielä tulee, tai jos ei tule niin nauttikaa siitä :). Nyt viikkoja kasassa 6+0.

Tuli vaan vielä mieleen, että mullakin alkoi raskaus kauhealla tissikivulla. Tuntui siltä kuin maito olisi noussut, mutta mitään ei tullut ulos. Se helpotti ihan päivän, parin sisällä, ja sen jälkeen olikin pari viikkoa tosi vähäoireista.

Mulla alkoi pahoinvointi 5-6 viikon välissä. Eilen oli oireeton päivä, tänään taas todella paha olo heti aamusta. Syöminen helpottaa :) yöllä heräsin näihin "repäisykipuihin" mistä monet on puhuneet, uusi oire mulle. Viikkoja 7+0 :)

Ihan järkyttävän paha olo heti aamusta. Vähän helpotti kun söi, mutta ei paljoa.
Eilen meinasin oksentaa, kun meillä kävi vahvasti tupakalta haiseva remonttimies, ilmeisesti siis hajuaisti taas herkistyy... Tietää kivoja kauppareissuja. :/

Oireet alkaa rantautua tännekin, maha menee ajoittain ihan ripulille, jatkuvasti etovaa oloa, joskaan en oo vielä oksentanu. Paleltaa ja on vähän kipeä olo. Hetken harkitsin jo että pitääkö lähtee kesken päivän töistä kun tuli niin huono olo mutta onneks se vähän helpottui. Väsyttää ja viikonloppuna oli ihan hillitön jano koko ajan. 6+2

Voi taivas tätä ihanaa finninaamaa...Vauvan takia oon valmis kestämään tämän ja mitä vaan, mutta eihän tää kivaa oo ku hävettää kulkee ihmisten ilmoilla :eek::oops:

Kokemusta kohdun kasvukivuista? Onko menkkamaista juilintaa mut ei ihan jatkuvaa tai niin kipeää ? Outoja alavatsatuntemuksia tullut nyt rv8 puolessa välissä...

Tänne tainnut myös rantautua pahoinvointi. Pahenee heti kun on tunninkin syömättä [emoji43]

Takaisin