Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä nännit edelleen arat ja vasen rinta sivusta hieman kipeä. Nyt on alkanut viikon sisällä enemmän olemaan mahassa vihlaisuja, lieviä vain. Myös sellainen tasapaksu lievä etova olo, ei oo oikein hyvä muttei ole niin huonokaan olo... Nuhainen olo edelleen. Väsyttääkin ja saamaton olo...

Rv 6+5

Täällä on kauheita repäisy kipuja jos yskii tai niistää [emoji51]

Meillä takana varhainen keskenmeno ja tämä raskaus on saanut alkunsa heti km:n jälkeen. Toivotaan että pysyy mukana :Heartpink

Oireita oli valkovuoto, ei kuivaa kautta ollenkaan ja nipistelyt alavatsalla esim. aivastaessa/yskiessä.

Eilen olisin pitänyt menkkojen alkaa, mutta pohdin myös jos kierto mennyt sekaisin. Ei alkanut tänäänkään ja nännit herkät. Tein iltapäivällä testin eikä jättänyt arvailun varaan, plussa tuli. Joten nyt 4+5. Palvelee ja väsyttää, mutta en tiedä voiko tämän piikkiin laittaa, kun elämässä sattuu ja tapahtuu tällä hetkellä.

Täällä 5+2. Ei muuta selkeää oiretta, muuta kun rintojen vähäinen arkuus. Aamuisin arkuutta on enemmän. Mä oon jotenkin neuroottinen rintojen arkuuden suhteen ja oon koko ajan niitä tunnustelemassa :) koska mulla arkuuden loppuminen on joka kuukautiskierrossa merkki menkkojen alkamisesta. Arkuus kun loppuu, niin menkat alkaa kahden päivän päästä.

Ei se oireettomuus ole pahasta. Siitä tilanteestahan pitää nauttia :) Esikoinenkin oli mahassa sellanen, että saatto potkia vaikka kerran päivässä ja lopussa hädin tuskin sitäkään. Ikinä en osannut olla huolissani, koska oli aina ollut rauhallinen. Sama homma oireiden kanssa.

Ja tosiaan onhan mullakin finnejä leuassa ja turvotusta aina. Unohtu mainita kun ne on kuulunut ennenkin elämään.

Eilen oli kyllä niin järkyttävän huono olo iltapäivästä, ettei mitään järkeä! Hetkeä aiemmin olin syönyt välipalan ja lähdettiin autolla kaupoille vähän pidemmälle ja koko matkan jouduin keskittymään tiehen ja hengittelemään syvään! Tunti eteenpäin ni olo oli taas normaali :wacky: Rinnat edelleen todella kipeät, heräilen öisinkin siihen kipuun kun käännän kylkeä tai kissa tulee päälle nukkumaan..

Mun tekis mieli tulla panikoimaan, kun mun pahoinvointi on ollut paljon lievempää tällä viikolla :wideyed:
Yritän tsempata itteeni sillä, niinkuin täälläkin monta kertaa puhuttu, että oireet voi vaihdella ja se on ihan normaalia :hilarious:

Hei kaikille. Täällä kolmatta odotellaan, rv 4+1 ja oireina on järkyttävä väsymys, pahoinvointi, nännikipu, närästys, jatkuva nälkä, turvotus ja sellainen outo vatsatuntemus. Vatsassa ikäänkuin on sellainen puristava tunne ja se on välillä ihan kova mutta kun lepään se menee pois. Onko muilla ollut sellaista? Ensimmäisestä minulla ei ollut ainuttakaan oiretta ja toisessa oli turvotusta, pahoinvointia ja väsymystä.

Täältä löytyy Sarahe noi kaikki samat oireet paitsi nännikipu. Odotan kanssa kolmatta ja mulla todettiin edellisessä raskaudessa supistusherkkä kohtu ja mä oon laskenut ton puristavan tunteen supistuksiksi. Onneksi ei ainakaan tuossa edellisessä raskaudessa seurannut mitään tuosta vaivasta.

Paitsi siis oli tosi epämukava ja kipeä olotila rv 9 eteenpäin ja olinkin sairaslomalla melkein kokonaan jostain rv 20 loman alkuun.

Tänään kävin ultrassa ja niin kuin arvelin niin kesken oli mennyt tämä raskaus :/ siispä poistun täältä kesäkuisista takas lukemaan kuumeilijoiden juttuja :) tsemppiä kaikille ja ihanaa odotusta♡

S1N1: helpottaa kuulla, että muillakin samaa. Minullakin oli ennenaikaisia supisteluja edellisessä ja jouduin olemaan saikulla. Ehkäpä tämä on samaa, mutta nyt vaan aiemmin alkavaa

Mulla on rinnat aivan kamalan kipeät, ja menkkajomoa kovasti. Väsymys myös alkanu rantautuun mutta ei vielä pahasti. Tää kolmatta viikkoa kestäny flunssa on vielä tässä sekottamassa että mikä on oiretta mistäkin :D 3+6 menossa.

Kurja juttu mama-90, tsemppiä jatkoon!

Pieniä oireita alkaa pikkuhiljaa löytymään; vihlontaa alavatsalla, huonon olon aaltoja (melko lievää vielä), nälkää, TOINEN tissi on arka ja tissit on myös kasvaneet..

5+1

Mites teidän mielialat?
Mä oon ihan järjettömän pahalla tuulella koko ajan. Kaikki ärsyttää ja ottaa päähän oikein urakalla. Tekis mieli nukkua vaan, mut työharjotteluun on pakko herätä seiskaks joka aamu viel 3vko. Sekin ärsyttää ja sit ärsyttää ku kiukuttelen koko ajan. Nii ja rv6+4 tai jotain sinnepäin :smiley-angry016

Sarahe ja S1N1, mulla ihan samaa puristavaa tunnetta kohdussa aina kun teen jotain hiukankin raskaampaa. Salilla tietyissä liikkeissä ja ihan jossain arkisissa askareissakin oon huomannu tän. Oon lopettanu sen mitä teen ja levossa helpannut. Oon ihmetelly tätä ite että miten se kohtu tuntuu jo niin vahvasti välillä. Esikoista kun oottaa niin ei osaa näistä kohdun tuntemuksista sanoa oikein mitään :rolleyes: Neuvolassa vaan sanottiin, että kohtu supistelee koko raskauden ajan enemmän tai vähemmän o_O

Takaisin